Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...ööö... lisätään nyt hiukan vettä myllyyn![]()
Jos minä olisin sun saappaissa (niin olisin varmaan jo ostanut mopon koittamatta...) niin odottaisin ajokelejä ja sit koitamaan erilaisia vaihtoehtoja. Mun mielestä kumpikaan noista ei välttämättä ole paras vaihtoehto jos takana on useampikin pyörätön kesä....
Ei ole. Mutta vähän kankeita aikomiisi pikku pyrähdyksiin. Kilokyykyillä me muut papparaiset pyrähdellään, kuten myös reissataan. Tosin jos kyytiläinen tulee mukaan, niin sitten on eri juttu. Bläkkärissä tulee vaan persii kipeeksi, surkee penkki. Ajoin sellaisella 24 000km. Busa olis parempi kuin kumpikaan noista. Kun mies vie mopoa eikä mopo miestä.Kaksi on kesää nyt pyörättä takana, ja onhan nuo entiset ajokit olleet huomattavasti säyseämpiä ja keveämpiä. Muistot niistä vaan ovat vähän sen olosia, että tunsi vähän rimpulalla ajelevan. Siksi vähän isompaa mopoa tässä kattelen, ettei tartteis heti vaihtaa...
Mutta onko noi sitten liian rajuja vehkeitä papparaiselle?![]()
Vakiopenkki voisi tosiaan olla hieman mukavampi, mutta jakkaran vaihtaa nykyään näppärästi lähes jokaiseen kikottimeen mikäli haluaa, joten en näkisi sitä ongelmana mikäli laite muuten kiinnostaa ja sopii itselle.Bläkkärissä tulee vaan persii kipeeksi, surkee penkki. Ajoin sellaisella 24 000km.
Tuttavani 64vee hommasi FJRn kolmisen vuotta sitten ekaksi pyöräksi sitten 50 luvun pappatunturin. Ja kun vaihtoi alkuperäisrengastuksen Z6siin loppui mutkissa taluttamiset, sateellakin.. Erittäin tyytyväinen pappamopoilija ja kun ajeli muutaman satakilometriä deauvillellä totesi ettei ainakaan pienenpään ole tarvis vaihtaa (nuhapumpuksi jupisi mokomaa) . Joten ei sitä kokoa tarvitse ainakaan pelätä, kaasukahvan käännöstä homma on paljon kiinni....ööö... lisätään nyt hiukan vettä myllyyn![]()
Jos minä olisin sun saappaissa (niin olisin varmaan jo ostanut mopon koittamatta...) niin odottaisin ajokelejä ja sit koitamaan erilaisia vaihtoehtoja. Mun mielestä kumpikaan noista ei välttämättä ole paras vaihtoehto jos takana on useampikin pyörätön kesä....
Kaksi on kesää nyt pyörättä takana, ja onhan nuo entiset ajokit olleet huomattavasti säyseämpiä ja keveämpiä. Muistot niistä vaan ovat vähän sen olosia, että tunsi vähän rimpulalla ajelevan. Siksi vähän isompaa mopoa tässä kattelen, ettei tartteis heti vaihtaa...
FJR on kyllä hyvä pyörä ajaa, ottaen huomioon että se on matkapyörä pystyllä ajoasennolla. Menee hienon eleettömästi mutkapätkilläkin. Moottori on myös miellyttävän väännökäs jo alhaalta asti. Jos kyykympää tourinkia tekee mieli niin oma valinta olisi ennemmin bussi/zzr kuin bläkkäri.Tuttavani 64vee hommasi FJRn kolmisen vuotta sitten ekaksi pyöräksi sitten 50 luvun pappatunturin. Ja kun vaihtoi alkuperäisrengastuksen Z6siin loppui mutkissa taluttamiset, sateellakin.. Erittäin tyytyväinen pappamopoilija ja kun ajeli muutaman satakilometriä deauvillellä totesi ettei ainakaan pienenpään ole tarvis vaihtaa (nuhapumpuksi jupisi mokomaa) . Joten ei sitä kokoa tarvitse ainakaan pelätä, kaasukahvan käännöstä homma on paljon kiinni....ööö... lisätään nyt hiukan vettä myllyyn![]()
Kaksi on kesää nyt pyörättä takana, ja onhan nuo entiset ajokit olleet huomattavasti säyseämpiä ja keveämpiä. Muistot niistä vaan ovat vähän sen olosia, että tunsi vähän rimpulalla ajelevan. Siksi vähän isompaa mopoa tässä kattelen, ettei tartteis heti vaihtaa...
Miellyttävä pyörä ajaa ja kahvassa on nappi jolla voi pleksin pyörteet sopivaksi. Syö vähän ja varmaa tekniikkaa.
Tässä on kyllä totuutta.Jos kyykympää tourinkia tekee mieli niin oma valinta olisi ennemmin bussi/zzr kuin bläkkäri.![]()
Juu, ei ne liian rajuja ole, mutta pointti oli juuri toi, että tonnisen koneen ympärille on rakennettu paljon sirompiakin luomuksia.Ei ole. Mutta vähän kankeita aikomiisi pikku pyrähdyksiin. Kilokyykyillä me muut papparaiset pyrähdellään, kuten myös reissataan. Tosin jos kyytiläinen tulee mukaan, niin sitten on eri juttu. Bläkkärissä tulee vaan persii kipeeksi, surkee penkki. Ajoin sellaisella 24 000km. Busa olis parempi kuin kumpikaan noista. Kun mies vie mopoa eikä mopo miestä.Kaksi on kesää nyt pyörättä takana, ja onhan nuo entiset ajokit olleet huomattavasti säyseämpiä ja keveämpiä. Muistot niistä vaan ovat vähän sen olosia, että tunsi vähän rimpulalla ajelevan. Siksi vähän isompaa mopoa tässä kattelen, ettei tartteis heti vaihtaa...
Kyllä mä ainaskin tykkään että toi mun XX vie mut sinne minne haluan. Mulla on ollut kaikenlaisia rakkineita joíta on pitänyt viedä milloin minnekkin ja milloin milläkinBusa olis parempi kuin kumpikaan noista. Kun mies vie mopoa eikä mopo miestä.
Onneks joku sentään tietää täällä miten hommat on.Busa olis parempi kuin kumpikaan noista. Kun mies vie mopoa eikä mopo miestä.
Kyllä ainut asia kuitenkin mikä jäi mieleen kesällä -97 "ensikosketuksella" bläkkäristä oli se, että aivan sairas tykki kulkemaan...Pari kesää ajelin xx:llä ja ei mitään pahaa sanottavaa, toimii minusta sekä sporttisessa ajossa, et pitemmällä matkalla.
Tehoa piisaa, mut ei se silti mikään pelottava raketti ole.
minä en ainakaan ihan purematta niele, että XX olisi kauhean raskas ja kankea, vaikka olenkin vain 173/83kg. Kyllä se mulla ainakin ihan mukavasti taipuu kaupungissa ja muuallakin.Minulla on ollut kaksikin XX hondaa, kaasari ja ruiskumallit. Välillä kuulee että tuossa olisi jotenkin ahdas ajoasento tms, itse en kyllä tuota allekirjoita, olen 192cm ja +100kg ja saan erittäin mukavan ajoasennon bläkkäriin.
Raskashan tuo pyörä tosiaan on liikutella ja pitkä akseliväli, joka tekee siitä entistä kankeamman, meillä emännälle hommattu oma kevyempi pyörä kun ei saa alle 170cm ja 50 kiloisena bläkkäriä hievahtamaankaan jos on hiekka alustana tai vähänkin ylämäkeä.
Käy nyt alkuun ainakin ne kylmätyypit koettamassa molemmilla pyörillä, FJR tekniikasta en tiedä kun en ole sellaista omistanut, mutta XX kestää käytännössä maailman tappiin, joten kilometrejäkään ei kannata pelästyä jos laite muuten on siisti.
Joo, tarkoitin paikaltaan liikuteltaessa, siinä pyörän paino ja pituus tekevät siitä kömpelön siirreltävän.minä en ainakaan ihan purematta niele, että XX olisi kauhean raskas ja kankea, vaikka olenkin vain 173/83kg. Kyllä se mulla ainakin ihan mukavasti taipuu kaupungissa ja muuallakin.
Tietenkin jos verrataa kilokyykkyihin, niin nehän tuntuvat kuin fillarilla ajaisi, mutta ei XX mitenkään kauhean raskaan tuntunen ole. Ja helppo sitä on työntää tuossa sivullakin.
Ja kuten edelle sanottiin, ei ajoasento kyllä ahdas ole.
Onneks täällä saa sanoa mielipiteensä. Säkin voit, kokeile joskus.Onneks joku sentään tietää täällä miten hommat on.Busa olis parempi kuin kumpikaan noista. Kun mies vie mopoa eikä mopo miestä.
Esim. mua mopo vie miten lystää. Onneks toistaseks kuitenkin suostunut viemään sinne minne on itelläkin tehny mieli. Saapa nähdä koska onni loppuu.