Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko minkä merkkinen penkki missä noi tehot oli saatu paperille?Blackbird vm-2005, Yoshimura full system+PCIII+vapaavirtaussuodatin= 173.6 hv(kampiakselilta).
Hmmmnn.....kyllä mun -99 malli nosteli keulaa kakkosellakin. Pyörä oli vakio.Huomaako putkenvaihdon käytännössä? Nostaako kakkosella keulaa? Vakiona ei ihan, onko äänet miten kovat? PS: Itsekin vähän haaveillu ko vermeistä![]()
Onpa alhaiset tehot, mulla rekisteriotteessa 121kw kytkimeltä, penkissä 147 takarenkaalta, tunattu sliparien ja suutin+penkityksen verran. Keulii kakkosella pelkällä kaasun avauksella, tosin stongaa nostettu/painopiste siirtynyt (minun tapauksessani merkittävä vaikutus).paljon ne takapyörätehot oli?
FMX challenge tapahtumassa, katselin kun yhtä birdiä huudatettiin penkissä, jotkut hiilaripöntöt näytti olevan.
136 takapyörästä.
JT
Taitaa olla tuo nykiminen 3000rpm paikkeille ennemminkin ominaisuus kuin vika... Omani on ainakin toistaiseksi vakio ja tekee ihan samaa, mutta kun sen tietää niin käyttää pykälää pienempää vaihdetta niin ei nyi. Ja vastaa samalla pirteämmin kaasuun kun on sen aikaOstin viime syksynä -04 XX:n, jossa Yoshimura TRS Full + PC + K&N. Tehoja jotain 147 hummaa takarenkaalta (Bikefox). Pari tuhatta ehdin viime syksynä ajaa ja huomasin erään ärsyttävän seikan... pyörä nykii 3000 rpm:n kohdalla. Tuntuu kuin ruiskunohjaus arpoisi, että antaisiko bensaa vai jättäisikö antamatta.
Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia/ominaisuuksia?