Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sit ne varmasti tulee Elloksenkin kataloogiinJaaha,
seuraavaksi sitten kinataan tyyliin
Liiteri vs Pilateema![]()
Vielä kun saisi HolliHopista jotain alan tavaraa...
Näin. Itse tuskin tulen noita bilteman tavaroita ainakaan hirveästi ostamaan(riippuu mitä kaikkea myyntiin tulee), mutta jospa se laskisi muiden paikkojen törkeän kovia hintoja hieman alaspäin, niin olisi jeesNiin paras tässä kaiketi on se, että tulee lisää tarjontaa joka uskoisin myös lisää kilpailua asiakkaista ja sitäkautta tiputtaa katteita.
Eikös se juuri ole maalarinteipin idea?Oma mielipide on se, että Biltemasta kannattaa ostaa maalarinteippiä.
Siinä kun on sen verran huono liima, ettei lähe maalit ku sen pois kiskasee.
Itse olen käyttänyt noita bilipaliteeman kymmenen vuoden takuulla olevia työkaluja jo toistakymmentä vuotta eikä ole moitteen sijaa.Toisinsanoen hinta ja laatu on kohdallaan,ainakin niissä kymmenenvuoden takuun omaavissaOmat kokemukset bilteman tavaroista ovat aika vähäiset ja nekin huonot. Lähinnä työkaluista, katkenneita varsia ja murtuneita hylsyjä..![]()
Ehkä ajat ja laatu ovat muuttuneet, mutta ensivaikutelma on mennyttä ja sen jälkeen ei tule ensimmäisenä paikkana mieleen mistä hakea varaosia.
En kyllä ko puljusta kylläkään varaosia ostais.Onhan se tottakai mahdollista että kyse oli viallisesta erästä.Itse olen käyttänyt noita bilipaliteeman kymmenen vuoden takuulla olevia työkaluja jo toistakymmentä vuotta eikä ole moitteen sijaa.Toisinsanoen hinta ja laatu on kohdallaan,ainakin niissä kymmenenvuoden takuun omaavissaEn kyllä ko puljusta kylläkään varaosia ostais.