• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Biltemasta Mp-varaosia ja tarvikkeita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja unnah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
OULU
Biltemaan tulee myyntiin Mp-varaosia ja tarvikkeita  
062802jumpie_prv.gif

Uusi kuvasto kuulemma ilmestyy helmikuun aikana,josta löytyy nuo myynnissä olevat varaosat ,tarvikkeet ja ajovarusteet.
Toivottovasti laatu on hyvää  
tounge.gif

Eiköhän toi laatu ole ainakin natsisiwan laatua ja lisäkilpailu ei voi olla pahasta.

edit:lukihäiriöt

Jaaha,
seuraavaksi sitten kinataan tyyliin

Liiteri vs Pilateema
062802jumpie_prv.gif

Vielä kun saisi HolliHopista jotain alan tavaraa...

Käsittääkseni bilteman autojen varaosat on sutta ja sekundaa.. En uskaltaisi pyörääni laittaa jarrupaloja joista irtoaa palasia jarrutuksessa.

Mutta hyvä että näitä halpistarvikemyyjiä tulee, mopotavaroissa on aivan liian suuret katteet näin kuluttajan kannalta.
Lidlistä tuli ostettua kypärähuppu, laturi, selkäsuoja, sadehaalari ja alusasu ja olen ollut tyytyväinen vaikka halpoja olivatkin.

Jos ette ole huomanneet, niin Motonettikin on ottanut vähän aluevaltausta mp hommien suuntaan. Siellä on minivilkkuja, huoltopukkeja, sadepukuja, hanskoja yms.

ihan hyviltä vaikuttivat suhteessa hintaansa.

JT

Vaikka pilteemasta saa hyvääkin tavaraa kun kattoo mitä ostaa mutta varaosia en sieltä kyllä autoon tai moottoripyörään ostais. On vähän sen näkösiä osia ettei oikein vakuuta.

Niin paras tässä kaiketi on se, että tulee lisää tarjontaa joka uskoisin myös lisää kilpailua asiakkaista ja sitäkautta tiputtaa katteita.

Niin paras tässä kaiketi on se, että tulee lisää tarjontaa joka uskoisin myös lisää kilpailua asiakkaista ja sitäkautta tiputtaa katteita.
Näin. Itse tuskin tulen noita bilteman tavaroita ainakaan hirveästi ostamaan(riippuu mitä kaikkea myyntiin tulee), mutta jospa se laskisi muiden paikkojen törkeän kovia hintoja hieman alaspäin, niin olisi jees
thumbs-up.gif

Tarkkana saa olla Bilteman tarjonnan kanssa, mutta onhan osa ainakin autojen osista samoilta toimittajilta, kuin muidenkin varaosaliikkeiden osat. Esim. iskarit ovat huhujen mukaan osittain KYBin tekemiä ja aikoinaan, kun ostin Saabiin jarrulaikat, ne olivat täysin identtiset merkintöjen suhteen, vain yksi puuttui, SAAB-leima. Hyvin toimivat.  
smile_org.gif

Odotellan ja katsellaan sitten mitä tulee tarjolle?  
omg.gif

Hehheh..Lähtisitkö Biltema merkkisillä renkailla kanttailemaan vesisateeseen...Olisko siinä seuraava galluppi
ghostface.gif

Oma mielipide on se, että Biltemasta kannattaa ostaa maalarinteippiä.
Siinä kun on sen verran huono liima, ettei lähe maalit ku sen pois kiskasee.
Mutta onhan se noin kuluttajan kannalta aina hyvä, että alalle tulee kilpailua.
Biltema rulaa
buttrock.gif

Olihan tuolla jotain jarrupaloja jo hyllyissä kun viimeksi tuli käytyä pyörähtämässä.. ei kyllä itse tekisi ainakaan mieli kokeilla tuolla 250 vauhdissa puristaa bilteman kitkapintoja kiinni levyyn
smile_org.gif
.

Jos hyllyyn tulee edes suunnilleen pyörääni sopivia varaosia, niin olen aivan varmana niitä siellä hypistelemässä. Onhan Pärrässäni jo nytkin Bilsun tarvikkeita: Amazon Volvon vilkkurele, 127 Fiiun lataussäädin, vilkkuja jne. Kohta vielä lisääkin.
Tuotevastuupykälät kuuluvat myös Biltemalle.

Omat kokemukset bilteman tavaroista ovat aika vähäiset ja nekin huonot. Lähinnä työkaluista, katkenneita varsia ja murtuneita hylsyjä..:D
Ehkä ajat ja laatu ovat muuttuneet, mutta ensivaikutelma on mennyttä ja sen jälkeen ei tule ensimmäisenä paikkana mieleen mistä hakea varaosia.

Omat kokemukset bilteman tavaroista ovat aika vähäiset ja nekin huonot. Lähinnä työkaluista, katkenneita varsia ja murtuneita hylsyjä..:D
Ehkä ajat ja laatu ovat muuttuneet, mutta ensivaikutelma on mennyttä ja sen jälkeen ei tule ensimmäisenä paikkana mieleen mistä hakea varaosia.
Itse olen käyttänyt noita bilipaliteeman kymmenen vuoden takuulla olevia työkaluja jo toistakymmentä vuotta eikä ole moitteen sijaa.Toisinsanoen hinta ja laatu on kohdallaan,ainakin niissä kymmenenvuoden takuun omaavissa :;):En kyllä ko puljusta kylläkään varaosia ostais.

Itse olen käyttänyt noita bilipaliteeman kymmenen vuoden takuulla olevia työkaluja jo toistakymmentä vuotta eikä ole moitteen sijaa.Toisinsanoen hinta ja laatu on kohdallaan,ainakin niissä kymmenenvuoden takuun omaavissa :;):En kyllä ko puljusta kylläkään varaosia ostais.
Onhan se tottakai mahdollista että kyse oli viallisesta erästä.
Takuu pelasi kiitettävästi ja mulla oli uusi hylsysarja ja räikkä kädessä ennen kuin olin edes ehtinyt kunnolla asiasta avautumaan
biggrin.gif
Mutta niille ei ollut enää tarvetta, joten en tiedä olisivatko olleet kestävämpiä.

Mulla on kanssa sellainen aikoinaan joku 600mk/100e hintainen iso peltilaatikko-hylsysarja 10v. takuulla. Ihan ok, jos ei lähdetä muotoilua vertaamaan ammattivehkeisiin.

Paikallinen varaosaliike myi vastaavanlaisia räikkiä sikahinnoilla. Satuin mainitsemaan, että samanlaiset on biltemassa myynnissä jne.. Kaveri alkoi puolustelemaan, että ne ei ole yhtä hyviä kuin nämä...
Räikkä oli aivan sama tuote, paitsi siinä se liimattu merkkitarra kahvassa oli toisella tekstillä.  
biggrin.gif

EDIT:
Sama pätee noissa rakennustyökaluissakin.
Joskus kattelin sellaista halpaa kolmijalkalaseria, keltaisessa muovilaukussa (älkää ostako, ihan paskoja) jossain hong kong liikeessä parin kolmenkympin hintaan. Samanlainen oli k-raudassa moninkertaisella hinnalla, koska Kesko tietää, että kauppa se on joka kannattaa.
biggrin.gif

Back