Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kovaa takalaukkuako tarkoitat? Itse sen pienemmän mallin juuri viiime lauantaina ostin ja ihan kelvolliselle se vaikuttaa hintaisekseen. Mukana tulee se asennuslevy jonka ainakin KLE:n perälle sai helposti kiinni mutta se itse laukun kiinnitys siihen asennuslevyyn vois kai olla hiukan fiksumpikin, joutuu laukun sisäpuolelta eräänlaisen pultin pyörittelee kiinni mutta ei lienee haitta jos ei jatkuvaan tarvii laukkua irroitella.Onks kellään kokemuksia tosta bilteman takalaulusta?![]()
Bilteman tuotteista on aika turha kysellä kokemuksia ja päättää sitten ostaa jonkun toisen suosituksen perusteella. Se firma nimittäin saattaa vaihtaa toimittajaa ihan minä päivänä vain, jolloin hyllystä löytyykin samalla tuotenumerolla ja samalla hinnalla jotakin ihan muuta. Aikaisemman kanssa on yhteistä Bilteman logo ja enemmän tai vähemmän sinnepäin oleva ulkonäkö.
Viimeksi tämä efekti osui kohdalle, kun menin palauttamaan 3kk vanhaa tarvikelaukkua josta hajosi vetoketju (ei mp-tuote, vaan kalastustarvikkeille tarkoitettu). Palvelu oli ystävällistä, antoivat lapun kassaa varten ja menin hakemaan hyllystä uutta. Olivatkin laukut muuttuneet pienemmiksi ja siinä uudessa mallissa vasta rimpulavetskarit olivatkin. Oli juuri sen verran aiemman mallin näköinen, että kuvaston postimerkkiä pienempi kuva voi kyllä esittää kumpaa vain.
Eli itse en kyllä osta sieltä millään muulla perusteella kuin sillä miltä kiinnostava artikkeli tuntuu oman tarkastelun perusteella myymälässä.
Kysytäänpä mielipiteitä Bilteman ajokamoista. Tyttöystävälle mietitään settiä, jotta voisi sitten kyyditellä suvi-iltoihin Yammulla. Olisi mukavaa myös päästä viikonlopputelttailemaan mp:n kyydissä. Laskeskelin, että Biltemasta saa 500 eurolla koko setin:
hyvä tuote, mutta paskaa laatua. Yksi kesä ja peili on hapettunut.Biltemasta saa maailman parhaan turvavarusteen halvalla...
Peiliin liimattavan "kuolleen-kulman-poisto-peilin", eikä maksa paljon...eikä tarvi pyörittää päätään.
Oletko tarkastellut lähemmin vaikkapa noita ajovaatteita vai perustuuko tuo vakaumus vain siihen, että ne ovat halpoja ja Biltemasta? Voivathan ne tietysti olla oikeasti huonojakin, en minä sitä sano. Näkemättä en kuitenkaan menisi tuomitsemaan.Ainoa biliksen ajokama, mikä päällä voisin kuvitella ruoppaavani mukulaa, on tuo edellämainittu baraclavaOn ne kyllä semmosia kapistuksia, että täytyy saita olla, jotta niihin sortuu. Motonetissä samanlaista skeidaa hyllyt väärällään, siitä valkkaamaan vaan![]()
![]()