Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ainakin on bilikan "racing" saappaat ja kyllä niissä on valkoistaeipä ole pilteman kengissä valkoista muualla ku kokolapussa sisäpuolella, eli rasvaa pintaan vaan. kunhan ehtii purkin hankkimaan. mutta kuulostaahan tuo että kestävät jopaEhdottoman hyvää tavaraa kaikelle, missä on jotain nahkantapaista.Paa TÄTÄ, ja purkki kestää n. 30 vuotta.
Mulla toimii.
Mutta varoituksen sana: saattaa värjätä esim. ajokengissä olevan valkoisen muovin kellertäväksi (näin kävi, mutta haitanneeko tuo)toisenki ajokauden ilman rasvaa ja huoltoa, Taajuus ainaki noin kehuu, ni pakkohan se on uskoa.![]()
![]()
Ei.joko joku on saanu tulemaan veden läpi noista nahkasaappaista..?
Yhdyn edelliseen, kirjoitukseen. Halpa, hintansa väärti vehje. Ihan hyvin tuo tankkilaukku ainakin on reissut kestäny ja pelittäny. Sadesuoja ei tahdo oikein pysyä tien päällä paikallaan. Ylimääräisiä remmejä peltitankki käyttöön. Saksi ja sytkärihommia.Viime kesänä tuli ostettuu ja hyvin toimi. Ainoastaan sadesuojus ei kestänyt kovinkaan kauaa.
Mulla on samainen kampe ilmeisesti, se joustava, ja oon ollu tyytyväinen, aika kovissa kuuroissa on tullu oltua, ja jokakerta kuivana pysyny.Saman puljun kaksiosainen sadeasu jopa oikein yllätti positiivisesti hinta ja laatusuhteellaan. Sehän näköjään jopa kestää ja myös toimii aivan yhtä hyvin kuten kalliimmatkin versiot, ainakin pikkusateella.
Pakkautuu varsin pieneksi, Istuu nahkan päälle niin tiiviisti ettei lepata. Joustavana kohtuullinen pukea eikä ahista juuri, kaula-aukko on sopivan tiivis, Ja ennenkaikkea pitää veden ulkona.
Ainoa miinus - hihoissa saisi olla tarrakiristys. Kuminauharesori on tiukka ja vähän työläs saada hanskan päälle.
Kyynärvarren kohdalta hiha voisi olla myös karvan löysempi-tosin riippuu paljon alla olevasti puvusta, omassa on isot kyynärsuojat.
Mulla on nuo samat "racing"-saappaat, mutta toisen saappaan vetoketju meni paskaksi, joten se siitä. Ei paljon takuu auta (4kk vanhat), kun kuitti+kortit+koko lompakko meni hakkurista läpi.Mulla ainakin on bilikan "racing" saappaat ja kyllä niissä on valkoistaeipä ole pilteman kengissä valkoista muualla ku kokolapussa sisäpuolella, eli rasvaa pintaan vaan. kunhan ehtii purkin hankkimaan. mutta kuulostaahan tuo että kestävät jopaEhdottoman hyvää tavaraa kaikelle, missä on jotain nahkantapaista.Paa TÄTÄ, ja purkki kestää n. 30 vuotta.
Mulla toimii.
Mutta varoituksen sana: saattaa värjätä esim. ajokengissä olevan valkoisen muovin kellertäväksi (näin kävi, mutta haitanneeko tuo)toisenki ajokauden ilman rasvaa ja huoltoa, Taajuus ainaki noin kehuu, ni pakkohan se on uskoa.![]()
![]()
Nyt on 7000km takana noilla popoila, eikä valittamista.
Kannattaa valittaa kuluttajavirastoon. Heidän ohjeidensa mukaan tuote pitää vaihtaa uuteen / korjata, vaikka kuittia ei olisi. Sen sijaan rahojen palautus ei onnistu. Noiden kenkien osaltahan tilanne on päivänselvä: niitä ei myydä missään muualla, eikä niitä ole ollut myynnissä niin kauan, että edes ensimmäiseltä olisi takuuaika mennyt umpeen.Mulla on nuo samat "racing"-saappaat, mutta toisen saappaan vetoketju meni paskaksi, joten se siitä. Ei paljon takuu auta (4kk vanhat), kun kuitti+kortit+koko lompakko meni hakkurista läpi.
Ei kuulemma voi vaihtaa ilman kuittia, vaikka ei noita muillakaan ole myynnissä biltemamerkillä.
Pitipä käydä ostamassa Bilteman lankarullat myös omaan pyörään. Yksinkertainen tuote, joka toimii. Hintakin oli hitusen halvempi, kuin ebay:n halvimmat postimaksuineen.hain lankarullat rykköseen, 5e.![]()
muualla vastaavat 15-20e![]()