• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bikeweekille tulijoita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juutana

YCC #666
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Onkos orgista muita lähdössä bikeweekissä käymään? Tiedän että Endurance ja B1000-luokassa on ainakin orgilaisia, mutta onko sinne muitakin tuloillaan?

Kelju, Poutapäivä ja allekirjoittanut vastaa Endurancen sikaosastosta ja tavoitteenamme taitaakin olla jarruttaa muiden maaliinpääsyä olemalla mahdollisimman hankalia liikkuvia shikaaneja. Veikkaan, että Poutapäivällä tuo on kaikkein toimivinta, sillä musta ja Keljusta pääsee liian helposti ohi...
biggrin.gif

Kelju, Poutapäivä ja allekirjoittanut vastaa Endurancen sikaosastosta ja tavoitteenamme taitaakin olla jarruttaa muiden maaliinpääsyä olemalla mahdollisimman hankalia liikkuvia shikaaneja. Veikkaan, että Poutapäivällä tuo on kaikkein toimivinta, sillä musta ja Keljusta pääsee liian helposti ohi...
biggrin.gif
Kyllä vähän tavoitteeksi otin, että meijän tiimi rökittäs teijän tiimin Endurancessa. Kyl on sen verta kovatasosia nuo muut, ettei taida olla jakoja. Mut luulen että saadaan hyvät omat geimit pystyyn ;) Eli mie, Piia ja Saara yritetään laittaa pojille siellä kampoihin.

Ja on tytöillä ainakin paremmat mekatsut!Tullaan kertoo huonoja vitsejä ja kyselemään kaikkea mahdollista tyhmää.On ihme jos ei mene ajot sekaisin
033102bebe_1_prv.gif

Juu, bikeweekille tulossa, voinette arvata mihin hommiin.
biggrin.gif

Tiistai iltana pitäisi suunnistaa Alastaroon ja sunnuntaina kotiin.

Yritän päästä katsomaan ja kannustamaan endurancea ja mahdollisesti viikonloppuna myös muita kisoja. Harmi, kun ei itse päässyt osallistumaan
sad_orig.gif

Mahd endurancea katselemaan ja lauantaina on sopivasti oma "kisa" säkylässä joten samalla sitten alastaroon katselemaan kisoja.

Kyllä vähän tavoitteeksi otin, että meijän tiimi rökittäs teijän tiimin Endurancessa. Kyl on sen verta kovatasosia nuo muut, ettei taida olla jakoja. Mut luulen että saadaan hyvät omat geimit pystyyn ;) Eli mie, Piia ja Saara yritetään laittaa pojille siellä kampoihin.

Kröhöm... taitaapa muuten lehmälämppärit "unohtua" ihan vahingossa matkasta. Ja mun täytyy muuten juuri torstai-aamuna ottaa ne toiset lämppärit tarkastukseen. Saat ne kyllä sitten heti perjantaina takaisin!
biggrin.gif

biggrin.gif
Heippa lupaa ohittaa sitten nätisti, ettei team jarrupojille tule hartialukkoa
biggrin.gif

Viikonlopuksi lipunvarteen, harmittaa kyllä kun ei pääsee enduranceen tyttöjä kannustamaan
smile_org.gif

Kröhöm... taitaapa muuten lehmälämppärit "unohtua" ihan vahingossa matkasta. Ja mun täytyy muuten juuri torstai-aamuna ottaa ne toiset lämppärit tarkastukseen. Saat ne kyllä sitten heti perjantaina takaisin!
biggrin.gif
Ai jaaha. Sitä heti ruvetaan sabotoimaan.
crazy.gif

Kandee tarkastaa tappokatkasin sitte lähtörivissä, ettei vaan ois "unohtunu" päälle.
tounge.gif

Nii ja on meillä vara ja varavara -lämppärit, et ei se paljo auttais.

Juu, ihan tälläinen leppoisa kisa jossa vaan pidetään hauskaa ja fiilistellään...

Voi kökkö mihin sitä on taas mukaan lähtenyt
tounge.gif
.

Nähdään!

Joo-o. Tajusin juuri, että pari kuukautta aiemmin lupauduin menemään kyseisenä viikonloppuna häihin.

Vittu, että vituttaa ihmiset, jotka järjestävät kesähäitä. Menee saatana yksi lomaviikonloppu joidenkin kännisten tuolileikkejä hämmästellessä.

No, saahan siellä kait simaa
biggrin.gif

Onko tapahtumasta olemassa parempaa aikataulua kuin tämä?? Vois yrittää tulla huutosakkiin...
Jos jollain olisi heittää viikonlopun kisojen tarkka aikataulu tänne, niin minua kiinnostaisi myös. Voisi yrittää tulla paikalle katsomaan kisoja ja kannustamaan tuttuja.
Alustava aikataulu
PDF.DOC
Loistavaa, kiitoksia!

Juu, ihan tälläinen leppoisa kisa jossa vaan pidetään hauskaa ja fiilistellään...

tounge.gif
.

Nähdään!
Voi Witulla päähän tuota keliä taas. Näyttäisi tulevan Wet Race. Mikä perkeleen kirous siinä on, että kun mä pääsisin kisaan mukaan niin tulee vettä. Katotaan vaan niin kuun lopun kemorakin on sadekisa.

Ttu, Tana, Kele, Swiddunääs ja muut keletapit.

mad.gif
mad.gif

tounge.gif
.

Nähdään!
Voi Witulla päähän tuota keliä taas. Näyttäisi tulevan Wet Race. Mikä perkeleen kirous siinä on, että kun mä pääsisin kisaan mukaan niin tulee vettä. Katotaan vaan niin kuun lopun kemorakin on sadekisa.

mad.gif
mad.gif
Määhän oon tilannu sen sateen. Onpahan meijänkin tiimillä saumaa.
biggrin.gif

tounge.gif
.

Nähdään!

mad.gif
mad.gif
Määhän oon tilannu sen sateen. Onpahan meijänkin tiimillä saumaa.  
biggrin.gif
Sullahan on niin paljon sadekelin treeniä tällä kaudella, että te olette vahvoilla
thumbs-up.gif

Pasi: Kannattaa vielä harkita Kemoran kisaan osallistumista
tounge.gif

Back