Biketeam paikan pitäjän suusta tuli sammakko...juuri tämän syyn takia ei asikkaita pidä päästää tänne. eli tarkoitti varmaankin huoltohallinpuolta.
Tähän senverta tartun että hyvinkin monella pajalla alkaa olla huoltohalliin meno ilman lupaa kiellettyä. Auto että moottoripyöräpuolella.
Mun mielestä erittäin ymmärrettävää ettei siellä ylimääräiset pyöri jaloissa ja voi olla myös jo vakuutuksiin liittyvä asia.
Biketeamin huollosta ei kokemuksia, koska melko kaukana mulle. Mutta muuten vantaalta että tampereelta jäänyt hyvin positiivinen kuva.
Viime käynnillä olisin saanut triumphin koeajoon jos olisi itsellä ollut aikaa enempi. Myyjä itse ehdotti. Tämä siis vantaalla
Myös mun mielestä poikkeuksellisen hyvää palvelua kun ostin tuon nykyisen triumphin (käytettynä, enkä biketeamilta), niin mukana tuli alkuperäinen todella iso alkup. kansio dokumenteille.. Eihän se sivulaukkuun mahtunut ja reppukin täynnä kamaa niin muissa asioissa asioidessa biketeamillä kysyin puolivitsinä onnistusko heidän kautta lähettää se mulle kotiin ja sehän onnistu!
Tämäkin vantaalla.
Ymmärrän toki entisenä asiakaspalvelijanakin turhautumisesi kun on vielä kyseessä arvokas laite. Mutta ehkä vähän voisit miettiä miten kirjoitat ja toivon todella että olet ensin selvittänyt asian yrityksen kanssa. Yleensä yritykset haluaa jollain tapaa korjata virheen, JOS asiakas osaa käyttäytyä..
Jottei mene ihan ohi aiheen niin
38service on tarjonnut hyvää palvelua Joensuussa.
Ja yllä mainittuun tekstiin liittyen niin he tekivät pienen mokan mun kanssa mutta paikkasivat sen todella hyvin.