Biketeam

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En ole pyörää ostanut Biketeamilta, mutta kaikkea muuta.
Sekä vantaan että tampereen toimipisteellä aina ollut auttavaa ja ystävällistä porukkaa (y)

Ehkä jäänyt parhaiten mieleen vantaan toimipisteestä kun ostin nykyisen triumphin toisesta liikkeestä ja siinä mukana tuli isohko kansio pyörän dokumentteja ym. Menin käymään biketeamilla jotain katsomassa ja tuli puheeksi että ostin just triumphin naapurista ja saas nähdä miten kansio selviää kotiin.. No siellä tuli idea että lähetetään se kotiin niin ei tarvii miettiä kastuuko tai tippuuko matkalle kun ei oikein sivulaukkuunkaan mahtunut :) Sieltä se sitten lähetettiin mulle kotia ja minä sain ajella rauhassa kotia miettimättä sitä.

Vaihdoin pyörää Tampereen Biketeamilla. Oikein sujuvat kaupat ja pyörä oli sitä mitä mainoksessa luvattiin. Positiivisena yllätyksenä tankki oli piripintaan täynnä, olipa mukava lähteä 500 km paluumatkalle, kun ei tarvinut heti suunnata tankille.

Minulla myös erittäin hyvät kokemukset Tampereen Biketeamista.
Vaihdoin RnineT:n uuteen F900GS:ään ja kaikin puolin sujuvat kaupat oli.
Kolmas pyörä putkeen samasta liikkeestä ja tällä palvelulla saman myyjän kanssa kaupanteko jatkuu tulevaisuudessakin.

Pelkkää hyvää sanottavaa Biketeamista. Kolme pyörää yhteensä ostanut sekä Vantaan että Tampereen pisteiltä.
Palvelu on osaavaa ja ystävällistä ja siellä asioi mieluusti!

Biketeam vantaa,pysykää poissa kyseisestä paikasta jos haluatte prätkälle hyvää huoltoa. oli varattu aika klo 14.00 uudet moottoriöljyt,suodatin,vaihdelaatikkoöljyt,peräöljyt,kello 17.00 ilmoitettiin että takarengas jumittaa tai jarru makaa päällä. ja itse ajanut kyseisellä pyörällä 6000km ilman minkäänlaista ongelmaa. kun kello tuli 18.00 menin huolto.halliin katsomaan mikä maksaa,niin näin että kaasukahva on auki ja sitä räpelletään kiirenvilkkaan kasaan ja kysyin mitä helvettiä tuo kuuluu kausi huoltoon ja vaihdelaatikko huoltoon,niin ei tullut sanaakaan asentajien suusta. tuli vaihdettua pari kirosanaa puljun pitäjän kanssa ja mitään selitystä en saanut vaikka asentajia oli kuin sieniä sateella. liike oli mennyt jo kiinni eli 19.00 kun pellet oli saaneet raahattua bemarin ulos parkkialueelle. minä en tarvitse huoltoa niiltä pelleiltä enään.

Biketeam vantaa,pysykää poissa kyseisestä paikasta jos haluatte prätkälle hyvää huoltoa. oli varattu aika klo 14.00 uudet moottoriöljyt,suodatin,vaihdelaatikkoöljyt,peräöljyt,kello 17.00 ilmoitettiin että takarengas jumittaa tai jarru makaa päällä. ja itse ajanut kyseisellä pyörällä 6000km ilman minkäänlaista ongelmaa. kun kello tuli 18.00 menin huolto.halliin katsomaan mikä maksaa,niin näin että kaasukahva on auki ja sitä räpelletään kiirenvilkkaan kasaan ja kysyin mitä helvettiä tuo kuuluu kausi huoltoon ja vaihdelaatikko huoltoon,niin ei tullut sanaakaan asentajien suusta. tuli vaihdettua pari kirosanaa puljun pitäjän kanssa ja mitään selitystä en saanut vaikka asentajia oli kuin sieniä sateella. liike oli mennyt jo kiinni eli 19.00 kun pellet oli saaneet raahattua bemarin ulos parkkialueelle. minä en tarvitse huoltoa niiltä pelleiltä enään.
Kirjauduitko ihan vartavasten tänne avautumaan?
Oletko lukenut tätä ketjua ylipäänsä?

Back