• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bike world, Raisio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JPA
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Keskustelun alkuperäisenä aiheena oleva Raision myymälä ja sen henkilökunta saa lähiseudun motoristeiltä pääosin myönteistä palautetta, toki myös risuja aina silloin tällöin ( kaikki ei voi olla aina täydellistä ).
Joo, kyl Raision myymälässä on Suomen paras prätkämyyjä (osuva nimi kaveril
biggrin.gif
). Jos sen hemmon kans ei synny kauppoja niin sit missään...
Hyvää palvelua sain kyseisessä liikkeessä ...
biggrin.gif
Näin on.
Neljä menopeliä on yllä mainitusta liikkeestä tullu ostettua ja korjaamon puolella huollettua. "Keep up the good work".
062802jumpie_prv.gif
Minäkin liputan ko. liikkeen ja tuon nimeltämainitsemattoman myyntimiehen puolesta. Kolme pyörää ja rutkasti varusteita on jäänyt käteen. Ihan kelpo hinnat, ei ainakaan oo tullut kusetettu olo. Palvelu ja kakanjauhamisfiilikset ihan omaa luokkaansa!
biggrin.gif

Eikä ole ollut mitään vaikeuksia sopia esim. toimituksista, kuljetuksista tai erikoisista asiointiajoista!

bowdown.gif
ja terveiset.
Kiitos vaan hyvästä vinkistä taannoin EskimoR1!
bowdown.gif
Meikä ei hevillä lähde merta edemmäs kalaan edes pyöräkaupoille, mutta Raision BW:n kohdalla se todella kannatti! Kohtelu ja asiantuntemus oli todella kurkoa ekasta puhelinsoitosta mopon lopputoimitukseen omaan talliin!

BW raisio waan o hywä... poikkesin päiwällä waraamaan nakkien waihto aikaa.. ja polttelin pöllit & ryystin sumpit samalla kwaakku sai painepesu huuhtelun....
033102beer_1_prv.gif
tai ainakin pulla pussi tulossa..

Varaosapuoli mun KAwaan on pelannut ok, mut kyllä siinä tiskillä saa joskus aika rauhassa nokoset ottaa...mut Tekniikan Maailman testin jälkeen en taatusti tuonne pyörääni vie...vien sit siihen pohjoispuolelle, tien toiselle puolelle, josta viime kesänä ei jäänyt kyllä muita kuin hyviä muistoja

Varaosapuoli mun KAwaan on pelannut ok, mut kyllä siinä tiskillä saa joskus aika rauhassa nokoset ottaa...mut Tekniikan Maailman testin jälkeen en taatusti tuonne pyörääni vie...vien sit siihen pohjoispuolelle, tien toiselle puolelle, josta viime kesänä ei jäänyt kyllä muita kuin hyviä muistoja
Flywheel ky...? Vai mitä tarkoitat?
(p.s: Et sitten myynytkään zetorias? Vai eikö kukaan huolinut...?
tounge.gif
)

Esson baarissa tiedettiin kertoa, että huoltopuolelle olisi tehty TM:n vertailun tuloksen johdosta asian vaatima huolto, jotta huolto pelaisi asianmukaisesti!
cool.gif

Pakko ottaa kantaa maaliskuun aikana useamman liikkeen kiertäneenä tarkoituksena tuhlata toista kymppiä ison pyörän ostoon:

Eka oli Tuusmotor. Kukaan ei kysynyt mitään, vaikkei siellä vaihtopyörissä mua kiinnostavia ollutkaan, eipä silti
biggrin.gif

Sitten joku lahonnut narikka Jäkessä: alaikäisen näköinen kloppi tiskin takana ei vilkaissutkaan. No ei sielläkään mitään ollut
tounge.gif

Kolmas oli jammucentter Vantaalla ja siitä kirjoitinkin jo toiseen topiciin. Siellä myyjiä ei kiinnostanut hevonvitunhumppaa, eli sama ralli jatkui edelleen
033102ass_1_prv.gif

4. Auto-Bike Tikkurilassa: LOISTAVA PALVELU! Hitsi, kun en muista kaverin nimeä, mutta viimeksi useita vuosia sitten ajaneelle motoristille antoi todella hyviä neuvoja ja aktiivisesti laittoi vertailemaan eri pyöriä. No, kauppoja ei syntynyt yksinkertaisesti siitä syystä, että mulle sopivan fillarin hinta meni liikaa yli budjetin. Mutta täys kybä palvelusta
smile_org.gif

Sitten Bike-Team Espoossa. Kohtuuhyvä palvelu ja neuvot ihan jees. Muttamutta... tuontipyöriä ja hienoja sellaisia. Hinnat vaan yhtä pitkiä kuin nälkävuosi. Parituhatta ilmaa jokaisessa minulle tarjotussa pyörässä
confused_orig.gif

6. Bike-World Vantaa. Asiallinen, hyvä palvelu. Vähän kallis, eikä oikein sytyttäneet mulle sillä hetkellä tarjolla olleet vaihdokit. YKSI HELVETIN ISO PLUSSA: myyjä soitti pari päivää käynnin jälkeen takaisin kysyäkseen, josko olin jo johonkin päätynyt
smile_org.gif

Sitten Takatalo Salossa: rehellisyyden nimissä täytyy ensin sanoa, että oli ainut paikka, johon soitin etukäteen kysyäkseni, että oliko netissä näkemäni zetori vielä tallella ja ilmoitinkin lähteväni ajelemaan heille päin. No, tultuani paikalle myyjä oli vapaana palvelemaan. 1100:n zetorin sopivuutta meikälle puitiin jonkin verran, varusteiden valintaa hyvinkin seikkaperäisesti (varsinkin kypärää
tounge.gif
) ja moneen kertaan. Kaikesta neuvoteltiin hyvässä hengessä ja mulle jäi ensimmäisen kymmenen minuutin aikana hyvä fiilis palvelusta ja sain rehellisen kuvan toiminnasta. Asioista puhuttiin niiden oikeilla nimillä ja kaikki myyntipuhepaskanjauhanta jäi heti pois kaupankäynnistä. Kaikki meni käsikirjan mukaan zetorin luovutusta
062802jumpie_prv.gif
myöten. Yksi oleellisesti ja tietenkin vaikuttanut seikka oli sopiva pyörä ja pyörän HINTA ajokamoineen. Muutenkin tuntuu edelleen siltä, että Takatalon hinnat eivät ainakaan ole pitkiä. Pointsit tässä vaiheessa 9,794 ja terveiset Janille, että toivottavasti taival jatkuu yhtä auvoisena
062802moto_prv.gif
sport05.gif

Summa summarum. Yleisesti ottaen mielestäni mopokauppoja vaivaa sama motivaationpuutevitutus kuin autoliikkeitä. Kolme seitsemästä pyöräkaupasta oli
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
033102ass_1_prv.gif
ja minä olin mielestäni hyvin tosiostajan elkein liikkeellä
smile_org.gif

Raision BW on ihan hyvä paikka, ajovarusteitakin on luultavasti lisätty tai ainakin paremmin näytillä..

Suositellaan..
062802jumpie_prv.gif

Kiinnostavat pyörät tuntuvat Raision BW:ssä olevan usein hieman kalliita. En tosin oo oikeestaan vaihtamassakaan, mut kuhan oon hintoja seuraillu. Varuste ja varaosa puoli toimii hyvin.

smile_org.gif
On kyllä pelkkää positiivista sanottavaa, ainakin varaosa ja varustepuolella palvelu pelaa moitteettomasti.
On nyt saatu varustemyyjäkin sinne joka hallitsee sitä toista kotimaista kieltä..

Back