• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bike world, Raisio

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JPA
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarinani jatkoksi.

Sain sähköpostiini viestin Lauttasaaren Bike Worldin myymäläpäälliköltä. Asia oli nostettu pöydälle firmassa ja sieltä suunnalta oltiin todella pahoillaan tapahtuneesta. Asiakkaan antama asiallinen suora palaute oli heidänkin mielestä parasta materiaalia palvelun parantamiseksi. Hyvä näin!

Saamastani viestistä kävi myös ilmi että kirjoitukseni täältä org:ista oli huomattu heidän puoleltaan myös, eli kyllä näitä palstoja luetaan kauppiaittenkin toimesta.

Parempi myöhään kuin ei koskaan
062802jumpie_prv.gif

Joo, kerran poikettiin emännän kanssa ohikulkumatkalla ko. liikkeeseen ja pitää kyllä sanoa että meinas pyörä lähtee alle vaikka ei ois tarvinnut!  
biggrin.gif

Oli meinaan niin hyvä palvelu liikkeessä että sais esim. Auto-Bike Tikkurilassa ottaa mallia.  
mad.gif

Auto-Bikestä puheenollen, olen käynyt pari kertaa tänä vuonna kyseisessä liikkeessä, joka kerta "boxi" on täynnä äijää jotka oven avattua vilkasee olan yli eikä oo kiinnostunut että asiakas on talossa.  
sad_orig.gif
Palvelua siellä ei saa! No, minkä se mahtaa kun talvipakkasella oon "toppatakki kansaa"
biggrin.gif

Olen yhden pyörän ostanut sieltä, mutta minun lompsa ei kyseisessä liikkeessä enää aukene!  
033102bebe_1_prv.gif

Raisiosta kävin viime viikolla uuden takin ja kypärän hakemassa.
Tiistaina kävin kamoja katselemassa, myyjä tuli juttusille kysellen mitä tarvitsen. Sanoin vanhan Rukan pikkuhiljaa mätänevän päältä ja jotain tarvitsisi keksiä. Siitähän sitä sitten löytyi kyllä vaihtelun vuoksi Yoko:n takki. Kypärähyllyn koetin kiertää kaukaa koska huomasin ylähyllyllä Arain jota messuilla kuolasin, mutta johan pian löysin itseni sitä sovittelemasta. Sitten siinä niitä sovittelin, mutta kaikkia kokoja ei ollut hyllyssä. Sovittiin hinta kohdalleen ja kävivät Vantaalta hakemassa keskiviikkona täydennystä hyllyyn ja torstaina sain haluamani.

Hinta noille ei ehkä ollut kaikkein halvin, mutta ei nyt mikään ryöstökään. Hyvästä palvelusta plussaa.

Oli meinaan niin hyvä palvelu liikkeessä että sais esim. Auto-Bike Tikkurilassa ottaa mallia.  
mad.gif

Auto-Bikestä puheenollen, olen käynyt pari kertaa tänä vuonna kyseisessä liikkeessä, joka kerta "boxi" on täynnä äijää jotka oven avattua vilkasee olan yli eikä oo kiinnostunut että asiakas on talossa.  
sad_orig.gif
Palvelua siellä ei saa! No, minkä se mahtaa kun talvipakkasella oon "toppatakki kansaa"  
biggrin.gif

Olen yhden pyörän ostanut sieltä, mutta minun lompsa ei kyseisessä liikkeessä enää aukene!  
033102bebe_1_prv.gif
Näinhän tää tuntuu olevan.Eli että kokemuksia on monenlaisia.
Mulle Auto-Bike oli ainoa PK-seudun liike,josta sain ripeää ja ystävällistä palvelua 1.pyörää ostaessani.Lisää aiheesta ketjussa´Mistä palvelua aloittelijalle´En osaa linkittää ja nyt on sitä paitsi vähän aikaa ja hidas yhteys.

Keskustelun alkuperäisenä aiheena oleva Raision myymälä ja sen henkilökunta saa lähiseudun motoristeiltä pääosin myönteistä palautetta, toki myös risuja aina silloin tällöin ( kaikki ei voi olla aina täydellistä ).
Joo, kyl Raision myymälässä on Suomen paras prätkämyyjä (osuva nimi kaveril
biggrin.gif
). Jos sen hemmon kans ei synny kauppoja niin sit missään...
Hyvää palvelua sain kyseisessä liikkeessä ja hyvän tarjouksen vanhasta joten vaihto oli melkein pakko tehdä
smile_org.gif
062802moto_prv.gif

Kyllä mun mielestä tuolta saa turun seudun parhaan palvelun  
bowdown.gif
Aina ollaan kahvia tarjoomassa ja palvelua jos tahtoo. Tulee käytyä aika usein kun on työpaikka lähellä
wink.gif
Kypärästä meni kerran ilmaventtiili enkä ollu edes ostanu sitä sieltä enkä edes koko ketjulta ja silti vaihtoivat sen. Muilta ku tahtoo tulla kommenttia että mee sinne mistä ostitkin
veryangry.gif
vaikka maahantuoja sen maksaa

Keskustelun alkuperäisenä aiheena oleva Raision myymälä ja sen henkilökunta saa lähiseudun motoristeiltä pääosin myönteistä palautetta, toki myös risuja aina silloin tällöin ( kaikki ei voi olla aina täydellistä ).
biggrin.gif
Hyvää palvelua sain kyseisessä liikkeessä ...
biggrin.gif
Näin on.
Neljä menopeliä on yllä mainitusta liikkeestä tullu ostettua ja korjaamon puolella huollettua. "Keep up the good work".  
062802jumpie_prv.gif

biggrin.gif
Hyvää palvelua sain kyseisessä liikkeessä ...
biggrin.gif
Näin on.
Neljä menopeliä on yllä mainitusta liikkeestä tullu ostettua ja korjaamon puolella huollettua. "Keep up the good work".  
062802jumpie_prv.gif
Minäkin liputan ko. liikkeen ja tuon nimeltämainitsemattoman myyntimiehen puolesta. Kolme pyörää ja rutkasti varusteita on jäänyt käteen. Ihan kelpo hinnat, ei ainakaan oo tullut kusetettu olo. Palvelu ja kakanjauhamisfiilikset ihan omaa luokkaansa!
biggrin.gif

Eikä ole ollut mitään vaikeuksia sopia esim. toimituksista, kuljetuksista tai erikoisista asiointiajoista!

bowdown.gif
ja terveiset.

Soitin ihan piruuttani että mitä maksais hyvät ketjut -89 zxr malliin. No D.I.D x-rengasketjut + rattaat 100 euroa! Ei ollu paha. Puoleen hintaan koska olivat viihtyneet varastossa jo tarpeeksi. Enkä edes itte tinkinyt.
buttrock.gif

Näin se kuuluu mennä. Ja pihalla jo kyseltiin että mitä sais olla.

Kylla tuosta Raision BW:sta on pelkastaan positiivista sanottavaa kun teini-ikaisesta lahtien siella on kaynyt useamman kerran isukin ja muorin kanssa ja ehkapa nyt lahiaikoina se ensimmainen isompi oma pyorakin lahtee mukaan samaisesta liikkesta. Palvelu on aina hyvaa kaffetta saa ja juttua piisaa. Tahan mennessa on perheeni mukaan tarttunut kyseisesta liikkestaa 5pyoraa ja iso liuta varusteita ja tarviketta ja aina on hymysuin lahdetty kotia kohti.
bowdown.gif

biggrin.gif
no ite oon käyny muutaman kerran ky.olevassa liikkeessä ja olen ollu tyytyväinen
smile_org.gif
nahkapuvun ostossa tuli heti myyjän kanssa yhteisymmärrys.....(kun sai halvalla) ja oli omasta mielestä onnistunut ostos...
wink.gif
ja tänään taas käytiin siellä, ja sama juttu.. kaupat tuli sadepuvusta..kun halvalla sai..(puoleen hintaan)...
wink.gif
sitte tehtiin slipareista kauppaa ja tarjoukset jätettiin...
nixweiss.gif
saapi nähdä kuinka käy....
veryangry.gif
myyjä oli tosi asiallinen(kimmo) että kypäräänkin vielä visiiri löydetään...ja polvipalat ehkä tulee ennen kesää......
bowdown.gif
bowdown.gif
jatkakaa samaa rataa.. ps. eikö silloin aina kehuta,kun tulee ostajan mielestä onnistuneet kaupat...
bowdown.gif
bowdown.gif

Ihan loistavaa jälkeä tekevät. Erityisen hienosti homman hoitaa se henkilö siellä, joka romuttaa kalustoa aika-ajoin
cool.gif

Kiitokset vaan ja positiiviset palautteet Raision BW:lle!

Itse ole asioinut Helsingin ja Vantaa BW:ssä ja palvelu on ollut vaihtelevaa.

Lauttasaaressa tiedustelin Oululaiselle kaverilleni -94 mallin ZX-9R, joka oli tuotu Saksasta. Pyörä oli surkeassa kunnossa ja ilman huoltohistoriaa. Mittarissa makasi n. 30-40tkm. Siinä käynnistellessäni ruuvasin hiukan kaasukahvaa, kun ei peli meinannut hörähtää ja siitä sitten eräs myyjä ohi kavellessään tokaisi jotain tähän suuntaan: "Tolla kaasun veivaamisella ei ole vitunkaan hyötyä". Tiesin kyllä mitä hän tarkoitti, eli tuota polttoainehanassa olevaa alipainekalvoa, mutta mistähän myyjä tiesi mitä olin tekemässä? Ehkä minulla oli vain perversio väännellä sitä kahvaa...
cool.gif

Yritin sitten tarjousta pyysellä, kun hintalappu oli muistaakseni 7990 euroa. Sain tarjouksen kauhean pohdinnan jälkeen 7000 euroa
veryangry.gif
Tein vasta tarjouksen 5500 euroa, joka ei tietenkään heitä innostanut, joten päätin jättää pyörän sinne. Jotenkin jäi aika yrmeä kuva koko liikkeestä. Nooh, mutta eihän se ole minulta pois.

Vantaalla taasen yritin päästä vaihtokauppoihin 2004 mallin uudesta ylivuotisesta ZX-12R:stä ja kaikki alkoikin hyvin sain tarjouksen, mutta myyjä ei vain soittanut vaikka lupasikin
nixweiss.gif
Noh, tein tarjouskierroksen muutamaan muuhun liikkeeseen ja sain ruikuttamatta 700 euroa paremman tarjouksen. Kävin sitten muuten vaan tuolla Vantaalla kaverini kanssa, joka uutta 10R:ää havitteli. Noh, toinen myyjä muisti minut ja kysyi miten 12R:ä kaupat on edennyt, johon vastasin, että hyvin, mutta toisen liikkeen kanssa. Myyjä kysäisi, että mites nyt noin, johon vastasin, että ette soitelleet vaikka lupasitte? Hän pahoitteli tilannetta ja lupasi ilmoittaa asianosaiselle myyjälle, että soittaa heti ensitilassa minulle. Soitto tulikin, mutta parempaa tarjousta he eivät pystyneet tekemään, joten ostin pyörän muualta.

Varustepuolella on aina ollut Vantaan BW:ssä todella ensiluokkainen palvelu
062802jumpie_prv.gif

Yhteenvetona voisin todeta, että Vantaalla tulen varmasti asioimaan tulevaisuudessakin pyöräkauppoja sekä varustehankintoja tehdessäni. Huoltoon en tosin tule pyörääni yhteenkään BW:n viemään.

Back