Itse ole asioinut Helsingin ja Vantaa BW:ssä ja palvelu on ollut vaihtelevaa.
Lauttasaaressa tiedustelin Oululaiselle kaverilleni -94 mallin ZX-9R, joka oli tuotu Saksasta. Pyörä oli surkeassa kunnossa ja ilman huoltohistoriaa. Mittarissa makasi n. 30-40tkm. Siinä käynnistellessäni ruuvasin hiukan kaasukahvaa, kun ei peli meinannut hörähtää ja siitä sitten eräs myyjä ohi kavellessään tokaisi jotain tähän suuntaan: "Tolla kaasun veivaamisella ei ole vitunkaan hyötyä". Tiesin kyllä mitä hän tarkoitti, eli tuota polttoainehanassa olevaa alipainekalvoa, mutta mistähän myyjä tiesi mitä olin tekemässä? Ehkä minulla oli vain perversio väännellä sitä kahvaa...
Yritin sitten tarjousta pyysellä, kun hintalappu oli muistaakseni 7990 euroa. Sain tarjouksen kauhean pohdinnan jälkeen 7000 euroa
Tein vasta tarjouksen 5500 euroa, joka ei tietenkään heitä innostanut, joten päätin jättää pyörän sinne. Jotenkin jäi aika yrmeä kuva koko liikkeestä. Nooh, mutta eihän se ole minulta pois.
Vantaalla taasen yritin päästä vaihtokauppoihin 2004 mallin uudesta ylivuotisesta ZX-12R:stä ja kaikki alkoikin hyvin sain tarjouksen, mutta myyjä ei vain soittanut vaikka lupasikin
Noh, tein tarjouskierroksen muutamaan muuhun liikkeeseen ja sain ruikuttamatta 700 euroa paremman tarjouksen. Kävin sitten muuten vaan tuolla Vantaalla kaverini kanssa, joka uutta 10R:ää havitteli. Noh, toinen myyjä muisti minut ja kysyi miten 12R:ä kaupat on edennyt, johon vastasin, että hyvin, mutta toisen liikkeen kanssa. Myyjä kysäisi, että mites nyt noin, johon vastasin, että ette soitelleet vaikka lupasitte? Hän pahoitteli tilannetta ja lupasi ilmoittaa asianosaiselle myyjälle, että soittaa heti ensitilassa minulle. Soitto tulikin, mutta parempaa tarjousta he eivät pystyneet tekemään, joten ostin pyörän muualta.
Varustepuolella on aina ollut Vantaan BW:ssä todella ensiluokkainen palvelu
Yhteenvetona voisin todeta, että Vantaalla tulen varmasti asioimaan tulevaisuudessakin pyöräkauppoja sekä varustehankintoja tehdessäni. Huoltoon en tosin tule pyörääni yhteenkään BW:n viemään.