• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bike World espoo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Frogi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen ostanut BW:stä aikaisemmin kaksi pyörää ja huomenna haen kolmannen Espoosta. Loistavaa palvelua ja loistavia tyyppejä sekä Espoossa että Vantaalla. En ajattelekkaan ostavani muualta.

musta kans niin FN ja BW ihan jees varuste puolen palvelu , FN mopo myynnin puoli onkin sit ihan toinen jutska.. ja mitä tulee Hailakkiin ni huh huh , ikinä en sinne mene. Jos myynnin kommentit alkaa muiden merkkien arvostelulla niin terve, on hieman jauhot sekaisin.. huh helpotti
biggrin.gif

mutta onneksi meitä on moneen junaan joku joskus osuu jopa oikeaan junaan... siistii kesä tuleeeeeeeee

Kävinpä tuossa eilen hankkimassa ajokamoja BW:stä ja sain omasta mielestäni ihan hyvää palvelua. Oli jostain syystä aika paljon porukkaa paikalla, mutta silti palvelu pelas.

Tosin tällä hetkellä ei vertailukohtia muista alan liikkeistä ole joten vaikeaa sanoa mitään muihin verrattuna.

Arain vaihtotarjous tuli hyödynnettyä Espoon Bike Worldissa. Varustepuoli ainakin toimii erittäin hyvin. Hyvää ja jämptiä palvelua kautta linjan, peukku nousee. Huoltopuoli jäi testaamatta kun eivät Suzukia valtuutetusti huolla. Lauttasaaren aikana huolto toimi ok.

Pyörämyynnistä kokemukset ovat myös Larusta, ja ne ovatkin sitten negatiivisia. Olin juuri saanut kortin, ja ensipyörä oli saatava. Yksi CBR oli katsottuna Larusta, ja soitin asiasta, ja varasin koejon, muistaakseni seuraavalle päivälle. Sitten kun hirveissä poltteissa pääsin liikkeeseen ja kysyin pyörää, totesi myyjä tylysti että se meni hetki sitten, ja lisäsi vielä päälle että "tähän aikaan vuodesta pitää myydä heti jos pystyy" (elokuun alkua elettiin). Sen jälkeen myyjää kiinnostikin enemmän kollegan kanssa paskanjauhaminen kuin kaupanteko. Mielestäni huonon myyjän merkki oli erityisesti se, että olin liikkeellä sillä mielellä että ilman pyörää ei lähdetä, eikä sitä huomattu. Helpot kaupat meni sivu suun
033102ass_1_prv.gif

Kerrotaan nyt vielä että lähdin siitä paikasta Vantaan Bike Worldiin, josta bongasin toisen näppärän cebarin. Myyjän kanssa sovittiin koeajot seuraavalle päivälle koska sulkemisaika oli käsillä. Seuraavana päivänä kävin sitten kojolla ja hetkeä myöhemmin tehtiin paperit. Asiameininki  
062802moto_prv.gif

Meillä kaikilla on päivämme. Olen ko BW:sta saanut täysin väärää
tietoa alakerran huoltopuolelta. Mopomyyjät ovat olleet pääosin
asiallisia ja aika monta roinaa on tarttunut mukaan yläkerran va-
rustepuolelta, viimeksi kevätkäyttöön Scottin ajotakki. Eiköhän
noi ole samanlaisia suomalaisia jörriköitä joka putiikissa. Muutama
helmi, yleensä nainen, löytyy esim. Vantaan BW:lta tai All Rightilta.
Pyörämyyjien jutut ovat yleensä niin silkkaa paskaa, että liikkee-
seen mennessä on syytä tietää, mitä on ostamassa. Jotenkin on
kumma, ettei edes taantuma ole saanut näitä elviksiä muihin töi-
hin. Autopuolella alkaa sentään olla jo yritystä.

Vantaan All-Rightissa onkin pari semmoista typyä myyjinä, että minulle saavat myytyä vaikka käpyjä...
blush.gif

Vantaan allrightissa on töissä ainakin se saara joka oli ennen BW:ssä ainaki ennen ku muuttivat espooseen.. Kiva mimmi! Sekä ulkonäöltä että luonteelta.
inlove.gif
Kyllä menetti bw hyvän työntekijän.

espoon BW:stä lähti viime talven yt-kuvioiden seurauksena yks tuttu joka oli siel myyjänä. Et kyllä taitaa lamat vaikuttaa pyörämyyjiinkin..
wink.gif
Enää ei tule niin oletusarvoisesti sieltä pyörää ostettua.. Palvelu on mulle ainakin aina pelannu.

BW Espoossa kaupat tehty Matti Miettisen kanssa. Loisto jätkä. Palveli ainakin minua asiallisesti ja asiantuntevasti.
bowdown.gif

Viime vuonna yritin ostaa sieltä mopottimen, mutta kun siitä ei löytynyt minkäänlaista huoltokirjaa, ja sitä etsittiin just sellaiseen sketsityyliin "arska, arskaa, ootsä nähny ton mopottimen huoltokirjaa joskus jossain" - sitte pena, myyjä tonki sitä pyörää ja yritti löytää jotain lappusta sen uumenista.

Hintapyynti oli rajusti yläkantissa ja kun huoltohistoriaan ei saati mitään selvyyttä, tein vekottimesta mielestäni asiallisen tarjouksen, toki alle pyynnin.

Myyjä nauroi tarjoukselle. Pyörä on siellä edelleen myymättä.

Bikeworld Espoo Rulettaa !!!

Tullu ostettua pari pyörää,paljon varusteita ja kaikkee shaissee..palvelu pelaa erinomaisesti. Make paras myyjä, menkää ostaan siltä  
cool.gif

Ruusuja tälle.

Käytiin katsomassa givin perälaukkua Intikkaan ja eihän se sellaisenaan / ees sovitetelineen kanssa käynyt ton pyörän olemassaoleviin laukkurautoihin.

Silti myyjä jaksoi ravata varaston ja pihan väliä useampaan kertaan.

Ja vaikka emme ostaneet tälläkertaa mitään, oli palvelu todella loistavaa!

062802jumpie_prv.gif

Hyvä palvelu= LOISTAVAA
Ratkaiseva tekijä= HINTA

Valitettavasti homma toimii joskus/useimmiten näin. Liian usein tulee tutustuttuu tavaroihin liikkeissä joissa hyvä palvelu, ja käy sitten ostamassa jostain mistä sen sitten saa halvemmalla. Ja hävettäähän se myöntää, mut helpottaa kun tietää et tuskinpa oon ainut joka tätä sikailua harrastaa!!

Jos olis enemmän pätäkkää taskunpohjalla olisin ehdottomasti aina kannustamassa liikkeitä jotka hoitavat asiakaspalvelun kunnolla. Hitaasti mutta varmasti suunta onkin siihenpäin.

Mikähän siinä on kun viiden mopoiluvuoden jälkeen en enää koe saavani niin huonoa palvelua mopoliikkeissä. Joko kauppiaat tai minä olen muuttunut, ehkä olen tullut reippaammaksi enkä enää jörötä yksin nurkassa ihmettelemässä miksei kukaan tuu. Toisaalta voi olla että kauppakaan ei enää käy kuin siimaa, joten joutuu tekemään aloitetta leipänsä eteen.

Ja paskaa palvelua alkaa pitämään itsestäänselvänä asiana mp-liikkeissä vuosien mittaan....
biggrin.gif
biggrin.gif

Juu ruusut annan Lesbsoon BWeelle!
Pyörä oli ku mafia veljesten jäljiltä, ku vein!
Oli yllätys mennä pihaa, ku oli valkoinen pyörä siinä!
tounge.gif

No menee kyl ens kerral kans tonne hoitoo!!  
bowdown.gif

Ehkä sit seuraavalla kerrallaki
biggrin.gif

Eipä autoo saa taks muutako sormen jälki tunniste kansion kera takas! eikä lähe millää pois!!
omg.gif
Vuoren verra yrittäny hinkata konepeltii puhtaaks!!  
bawling.gif
. ja 700 enemmä saa niistä maksaa!!
No se on onneks vaa auto  
blush.gif

tounge.gif

bowdown.gif

biggrin.gif

Eipä autoo saa taks muutako sormen jälki tunniste kansion kera takas! eikä lähe millää pois!!
omg.gif
bawling.gif
No se on onneks vaa auto  
blush.gif
Mikä oli tämän palautteesi esiin tuoma arviontisi? Sorry jos käpistelen yksityiskohdissa, mutta jäi vähän epäselväksi.

Esitän tässä oman huomioni tiskin takaa asiakkaista ja palvelusta. Olin aikoinani hetken aikaa töissä mp-liilleessä ja se tuli huomattua, että ne ketkä useimmiten valitavat ovat juuri niitä, jotka viime tipassa tulevat hakemaan jotain varaosaa tai vaihdattamaan nakkia, vaikka tieto viasta on ollut olemassa jo pidemmän aikaa. Heitä pitäisi palvella juuri sillä punaisella sekunnilla ja vielä saada päälle "alennusta". Eräässä tapauksessa asiakas vonkasi alennusta sellaisesta tankin korkista, joka maksoi 40€, piti kädesään kuin omaansa ja valitteli hintaa vs. kokoon. Loppujen lopuksi pomo (liikkeen omistaja) käveli ulos ja katseli rakennuksen julkisivua ja kipaisi rakennuksen päissäkin katsomassa, takaisin tullessaan hän totesi asiakkaalle että hän ei ainakaan nähnyt missään pelastusarmeijan kylttiä, joten hinta on ja pysyy.

Tottakai asiakas huomioidaan heti sisään astuessaan, mutta hänenkin pitää osata lukea meneillään oleva tilanne, tietyn ajan jälkeen n.10 min. voi mennä surutta esittämään asiansa myyjälle, jos ei palvelua ole saanut. Myös myyjän puolelta on hyväksi vaikka pyytää sisään astunutta asiakasta ottamaan kupin kahvia ja katselemaan ympärilleen sen hetken, kun edelliset ovat työn alla. Tietyn ajan jälkeen hänen on kuitenkin pystyttävä viemään kauppa-aktiota eteenpäin oli kesken tahi ei, tässä tulee esiin myyjän asiakaspalveluhenkisyys ja taito hallita useampaa asiakasta kerralla, asiakkaan tuntematta jääneensä hylätyksi.
Asakkaan on kuitenkin hyvä pitää malttinsa tai sitten mennä toiseen kauppaan jos näyttää ettei mihinkään väliin ehdi ja ennenkaikkea mennä tai tulla ajoissa, eikä sillä viimeisellä punaisella minuutilla, vaikka onkin mukavaa nostaa omaa verenpainetta omaehtoisesti ja lykätä syy kauppiaan/ huollon niskaan.

tounge.gif

bowdown.gif

biggrin.gif

omg.gif
bawling.gif
No se on onneks vaa auto  
blush.gif
Mikä oli tämän palautteesi esiin tuoma arviontisi? Sorry jos käpistelen yksityiskohdissa, mutta jäi vähän epäselväksi.
No se on se sama, jota itse harrastan; seuraavana aamuna/päivänä yritän muistaa, mitä tuli kirjoiteltua ed. päivänä/iltana. Sori OT.
tounge.gif

Ruusuja täältäkin Espoon BW:lle.
Miten voikin olla palvelun taso niin eri tasolla kun verrataan saman puljun Vantaan liikettä?

Kesäkuun aikana tuli käytyä 3 kertaa BW:n Vantaan puljussa tarkoituksena ostaa itselleni eka iso moottoripyörä.
Neuvoja ja opastusta olisin siis kaivannut.

Joka kerta pyörin liikkeessä reilun puoli tuntia ja koe istuin pyöriä.
Kontaktia myyjään en kuitenkaan koskaan saanut.

Eilen marssin sitten BW:n Espoon toimipisteeseen kun itse tein ostopäätöksen Z750:stä ja ovesta kun marssin sisään niin 20min päästä kaupat oli tehty uudesta kawasta ja ajovarusteista.

Ajovarusteiden hankinnassa opastettiin ja tarjous laskettiin joka sitten oli loppujen lopuksi huomattavastikin edullisempi mitä Biketeamissa tarjosivat.

Ei muuta kuin kiitokset vain Miettisen Matille,pyörää odotellessa...
062802moto_prv.gif

Back