• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bensasuodattimen vaihto -nyt ei enää käynnisty

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rantave
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Äkkiä se huononee tuo bensa. Mulla tuli syksyllä tankki tyhjättyä kanisteriin ja joulunalla kun kokosin pyörää ja panin samaa bensaa säätösäiliöön niin eipä toiminu just mitenkään. Vaivaisesti kävi tyhjäkäyntiä ja kierroksia ei ottanu juuri yhtään. Hinta-laatu suhde on perseestä.

No jo on ihme bensaa pohjoisessa, kaikki vuodet mitä mulla on pyöriä ollut, samat bensat syksystä kevääseen, eikä ihmeempiä ongelmia. Vanhat kaasarikoneet oli tosin hiukan tukkosii ekat kilometrit, mutta aukesivat siitä reippaalla ranteella.

Osta Biltemasta, Pikaliittimet bensaletkuihin, toinen toisinpäin kun naapuri, ei mee letkut sekasin, irroittaessa sulkeutuu molemmat puolet!. Ei maksa paljoa. BMW tavarana taivaallisen kalliit! x 10! Biltemassa halvat! Mulla testissä! Hyvin on toimineet R1100RS polttoaineen saannissa! Kuvista netissä päätellen häkeellettyvän samanlaiset kun, BMW originaalit!

Toimivat edelleen loistavasti, huvikseen irroitettu, kun oikea kate oili irti. hyvin tehtävänsä täyttivät. On sit asentajan kätevyydestä vaan kiinni miten/mihin onnistuu liitoksen tekemään, periaate, liittimen ; kara letkussa, pituus pois letkuista, mieluimmin enste vähemmän!

Back