Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos tästäkin tiedosta!Off-topiccina; appiukko tuli joku aika sitten Venezuelasta, oikeen turistipaikasta ja sanoi siellä bensan maksaneen 4s litralta.
-Sergei-
Olen aina ihmetellyt tätä väitettä, ihmettelen juuri nyt tätä väitettä ja varmaan tulen jatkossakin ihmettelemään tätä väitettä....harrastuksien kustannuksia ei voi laskea...
JOVAIN kulluupi pensaa takakuvassa onpiJOVAIN ON..!
![]()
![]()
![]()
Miksi tällainen vaiva, jos ei halua harrastaa kirjanpitoa tai talouslaskentaa? Minä ainakin harrastan moottoripyöräilyä ja tietysti muitakin asioita, mutta en kirjanpitoa tai talouslaskentaa.Olen aina ihmetellyt tätä väitettä, ihmettelen juuri nyt tätä väitettä ja varmaan tulen jatkossakin ihmettelemään tätä väitettä.
![]()
Onko kukaan kuullut tylsästä termistä kirjanpito?
Tai vielä kamalammasta talouslaskenta?
![]()
Eli...
Tervetuloa oikean rahan mielenkiintoiseen maailmaan!
![]()
![]()
![]()
Hauska kuulla, mutta mitä väliä sillä on, mitä mopo vie? Näköjään koko ja teho ei juurikaan tuohon kulutukseen/mopo vaikuta? Kaikki pääsevät suurinpiirtein 5-7l/100km kulutuslukemiin. Minä en viime kesän kulutuksia edes mitannut. Tankkasin vaan suht säännöllisesti. Ensi kesänä voisi FJR:n kulutusta vähän tarkkailla, mutta näyttää siltä, että samoihin lukemiin taitaa mennä CBF:n kanssa?FJR:n keskikulutus viime kesän 10tkm:n matkalla oli 5,41 l/100km. Kulutus ei kovin paljoa vaihtele ajotavasta riippumatta.
Joten, en tiedä mistä johtuu se harhaluulo/väite, että ZZR1200:n vie vähemmän kuin tupla XX-1100?