• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bensa ennätys kalliiksi..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Antti80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Huomattavasti paremmalta ajatukselta kuulosti siis lopulta kaivaa kylmä nalle kaapista ja viettää rauhallista laatuaikaa vaimokkeen kanssa kotosalla. Enkä päätöstä kadu.
Juuri näin
thumbs-up.gif

Marttilan ABC:llä tänään iltapäivällä oli vielä 95E 1,339€, mut eipä tankkiin mahtunut kuin 7 litraa, säästin siinäkin...
smile_org.gif

Kukkaro antaisi periksi korkeamman bensan hinnan, mutta periaate ei
mad.gif
Minulla se menee juuri päinvastoin. Opiskelijan/työttömän tuloilla ei hinnankorotuksia kaivattaisi, mutta periaate on että yksityisautoilua / -pärräilyä en vähennä vaikka sitten maksaisi 3 euroa litralta. Eli siis minun periaatteeni suuntautuu viherpiipertäjiä ja muita hinnankorotusten puolesta olevia vastaan, tietysti jos bensakauppiaita ajattelisi niin voisi päinvastoinkin toimia.
Mun mielestä se turha ajelu ei hintoja korottamalla lopu. Mopoilijat, amikset ja muut ihmistyypit, jotka haluu olla baanalla o kyl valmiita maksamaan harrastuksestaan. Ainaki ite mopoilijana aattelen et sama maksaako se 98 0.5 vai 1.5 egee, ihan vitun sama kuhan linnut ja puut kuolevat.

Melkeen sääliksi käy näitä immeisiä jotka asuvat vielä enemmän periferiassa kuin minä ja tarvitsevat autoa sen vuoksi että saavat paska-automaateilleen vaippoja ja pilttiä. Toinen kärsivä ryhmä o liikennöitsijät, joten varmaan kohta tulee enemmän vastaan rekkakuskeja jalan piippu suussa kuin maantiellä rekan ratissa.

Suomalainen luonteenlaatuhan o kuitenni sellainen, että eteenpäin mennään vaikka hallitseva luokka sanoo mitä vaan. Paskat pois housuista ja eteenpäin, ottakaa vaikka lainaa ni ei tarvi valittaa muutaman kymmenen sentin hinnankorotuksista.

edit: typo -2

Terveisiä fomoco track&drag day:stä, meni vantaa-botniaring-vantaa välillä vajaa sata litraa lirkettiä, onneksi vain 95-oktaanista ja vain kerran tarvitsi tankata uutta kallista bensaa
033102bebe_1_prv.gif

Back