Juuri näinHuomattavasti paremmalta ajatukselta kuulosti siis lopulta kaivaa kylmä nalle kaapista ja viettää rauhallista laatuaikaa vaimokkeen kanssa kotosalla. Enkä päätöstä kadu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näinHuomattavasti paremmalta ajatukselta kuulosti siis lopulta kaivaa kylmä nalle kaapista ja viettää rauhallista laatuaikaa vaimokkeen kanssa kotosalla. Enkä päätöstä kadu.
Mun mielestä se turha ajelu ei hintoja korottamalla lopu. Mopoilijat, amikset ja muut ihmistyypit, jotka haluu olla baanalla o kyl valmiita maksamaan harrastuksestaan. Ainaki ite mopoilijana aattelen et sama maksaako se 98 0.5 vai 1.5 egee, ihan vitun sama kuhan linnut ja puut kuolevat.Minulla se menee juuri päinvastoin. Opiskelijan/työttömän tuloilla ei hinnankorotuksia kaivattaisi, mutta periaate on että yksityisautoilua / -pärräilyä en vähennä vaikka sitten maksaisi 3 euroa litralta. Eli siis minun periaatteeni suuntautuu viherpiipertäjiä ja muita hinnankorotusten puolesta olevia vastaan, tietysti jos bensakauppiaita ajattelisi niin voisi päinvastoinkin toimia.Kukkaro antaisi periksi korkeamman bensan hinnan, mutta periaate ei![]()