Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen samaa mieltä. Hieno kaupunki johon kannattaa tutustua julkisilla kulkuneuvoilla.ohi asian.
Mutten tajua mitä järkee mennä Barcelooonaaan, jos meinaa mopalla karata pois.Kaupungissa luulis olevan näkemistä jalkasin.![]()
onkohan tuo rantatie miten hidastempoinen, keksinopeus taitaa jäädä jonnekin 40-50 hujakoille?Totta kai pitää mopo vuokrata! Barcelonassa on viikonloppuiltaisin mahdollisuus harrastaa kiihdytysharjoittelua 100-200 prätkän joukossa kaupungissa![]()
Jos haluat kunnon mutkapätkää, niin käy Andorrassa (voi tosin huipulla olla lunta, jos huono tuuri osuu)! Tuo rantatie on myös hieno; menee Monacoon asti samanlaisena kiemurtelevana baanana. Itse painelisin vuorille, sieltä kaakkoon päin rantsulle ja sieltä rantatietä takaisin. Riippuu tietysti keleistä, mihin kannattaa suunnata.
Kyllähän sen voi vetää maksimiteholla, jos ei ruuhkaa oleonkohan tuo rantatie miten hidastempoinen, keksinopeus taitaa jäädä jonnekin 40-50 hujakoille?Totta kai pitää mopo vuokrata! Barcelonassa on viikonloppuiltaisin mahdollisuus harrastaa kiihdytysharjoittelua 100-200 prätkän joukossa kaupungissa![]()
Jos haluat kunnon mutkapätkää, niin käy Andorrassa (voi tosin huipulla olla lunta, jos huono tuuri osuu)! Tuo rantatie on myös hieno; menee Monacoon asti samanlaisena kiemurtelevana baanana. Itse painelisin vuorille, sieltä kaakkoon päin rantsulle ja sieltä rantatietä takaisin. Riippuu tietysti keleistä, mihin kannattaa suunnata.
Barcelonan BMW Moto Rentalin pyörät sijaitsevat (tai ainakin sijaitsivat viime keväänä) itse asiassa Sant Cugat del Valles -nimisessä Barcelonan naapurikylässä sikäläisessä isossa Bemari-liikkeessä. Sant Cugatiin pääsee kätevästi junalla (juna-asemalta hurautimme taksilla lyhyen matkan Bemari-kauppaan).Muistatkos AndersReisen missä se bemu vuokraamo on kun en löytäny barcan vuokraamon yhteystietoja? Entäs oliko heiltä mahdollisuus vuokrata kamppeita?