• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Barcelona

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kime40
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tervehdys

Tarkoitus ois lähteä käymään toukokuun lopulla Barcelonaan viikonlopuksi la-ma, ryypiskelyn vois korvata vuokraamalla pyörän. Ehdotuksia mistä pyörä, ja ennen kaikkea mihin suunnata pyörän nokka, reittejä, nähtävyyksiä jne...

ohi asian.
Mutten tajua mitä järkee mennä Barcelooonaaan, jos meinaa mopalla karata pois.
biggrin.gif
Kaupungissa luulis olevan näkemistä jalkasin.

Komppaan edellisiä... noin lyhyessä ajassa ei ehdi saada kuin raapaisun kaupungista... ja julkiset toimii... metrolla vaan huristelemaan. Niin paljon on nähtävää, ettei mopolla kannata mihinkään lähteä.

no jos kuitenkin päätät vuokrata mopon, niin lounaaseen kannattaa lähteä.
ajelet rantaa myötäilevää tietä kaupunkiin nimeltä Sitges.
aivan jumalattoman hieno mopo tie. jyrkkä kallio alas välimereen ja hienoja mutkia.

Totta kai pitää mopo vuokrata! Barcelonassa on viikonloppuiltaisin mahdollisuus harrastaa kiihdytysharjoittelua 100-200 prätkän joukossa kaupungissa
062802jumpie_prv.gif

Jos haluat kunnon mutkapätkää, niin käy Andorrassa (voi tosin huipulla olla lunta, jos huono tuuri osuu)! Tuo rantatie on myös hieno; menee Monacoon asti samanlaisena kiemurtelevana baanana. Itse painelisin vuorille, sieltä kaakkoon päin rantsulle ja sieltä rantatietä takaisin. Riippuu tietysti keleistä, mihin kannattaa suunnata.

Sitges on homojen lomakaupunki...itse suuntaisin vuorille Barcasta pohjoiseen / koilliseen jos prätkän vuokraisin.

Lähes must on Tossa Del Marin ja St Felieuxin välinen rantatie koillisessa Barcasta. Uskomattoman makee pätkä, tie seuraa merenrannan vesirajaa ja kulkee välillä noin 100 metriä korkeella ja on koko ajan mutkaa mutkan perään...
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
smile_org.gif

Paikallisten vetomiesten näyttämö iltaisin..
033102beer_1_prv.gif

Sitgesiin vievä tie on kyllä loistava, mutta saattaa olla joskus liikaa liikennettä. Ei siellä tartte persettä heti levitellä, jos joku homo vähän kiinnostuu. Onhan siellä jokunen poikkeava hetskukin vahvistamassa sääntöä, mutta ei sitä hyödytä liikaa siellä mainostaa.
tounge.gif

Totta kai pitää mopo vuokrata! Barcelonassa on viikonloppuiltaisin mahdollisuus harrastaa kiihdytysharjoittelua 100-200 prätkän joukossa kaupungissa  
062802jumpie_prv.gif

Jos haluat kunnon mutkapätkää, niin käy Andorrassa (voi tosin huipulla olla lunta, jos huono tuuri osuu)! Tuo rantatie on myös hieno; menee Monacoon asti samanlaisena kiemurtelevana baanana. Itse painelisin vuorille, sieltä kaakkoon päin rantsulle ja sieltä rantatietä takaisin. Riippuu tietysti keleistä, mihin kannattaa suunnata.
onkohan tuo rantatie miten hidastempoinen, keksinopeus taitaa jäädä jonnekin 40-50 hujakoille?

062802jumpie_prv.gif

onkohan tuo rantatie miten hidastempoinen, keksinopeus taitaa jäädä jonnekin 40-50 hujakoille?
Kyllähän sen voi vetää maksimiteholla, jos ei ruuhkaa ole  
biggrin.gif

Matkalla on tosin melko paljon taajamia, joissa pitää himmailla. Riippuu tosiaan aikalailla täysin liikenteestä; jos keskinopeus alkaa tökkiä ja tulee kiire, voi tietysti vetää moottoritietä pätkän jolloin matka todellakin taittuu jos vaan niska kestää ja bensa riittää.

Muistatkos AndersReisen missä se bemu vuokraamo on kun en löytäny barcan vuokraamon yhteystietoja? Entäs oliko heiltä mahdollisuus vuokrata kamppeita?

Muistatkos AndersReisen missä se bemu vuokraamo on kun en löytäny barcan vuokraamon yhteystietoja? Entäs oliko heiltä mahdollisuus vuokrata kamppeita?
Barcelonan BMW Moto Rentalin pyörät sijaitsevat (tai ainakin sijaitsivat viime keväänä) itse asiassa Sant Cugat del Valles -nimisessä Barcelonan naapurikylässä sikäläisessä isossa Bemari-liikkeessä. Sant Cugatiin pääsee kätevästi junalla (juna-asemalta hurautimme taksilla lyhyen matkan Bemari-kauppaan).

Ajovarusteiden vuokraamisesta minulla ei ole tietoa, koska meillä oli omat vermeet mukana.

Back