• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bang ja bum! LT:n kanssa kolarissa

Voi tätä auringon päivää sateisen kauden jälkeen...

Uusi LT on jo matkalla germaaniasta kohti auvoista Suomea
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Tänä suvena
062802moto_prv.gif
vielä
033102beer_1_prv.gif

Paitsi ei jouluaattona kun sillon täytyy leikata nurmikko
biggrin.gif

Vakuutusyhtiön korvauksetkin maksettiin tilille jo tiistaina, yllättävän nopeaa toimintaa.
Mitämitä?
Tuleeko jonkun kuljetusliikkeen kautta vai postipakettina?
Saisko vinkkiä, pliis.
Ittekki meinasin tuollee hankkia älteen tuolta, mutta toki vain 1100:n. Ei tarttis itte lähteä seikkailemaan tuonne germaaniaan.

Juu, ja saako vielä kysyä, paljonko pyörän kuljetus maksaa? Hmm,, olisikohan tällainen kokenut
cool.gif
saksankävijä kilpailukykyinen rahtaaja? Lentolippu sinne ei paljoa maksa, sitten vaan valitun pyörän koeajo ja ajelu vaikka Travemundeen, tai vaikka Ruotsin kautta Suomeen... - taitaa tulla halvemmalla rekassa, vai? Ja minä kun ehdin jo luulla keksineeni itselleni hyvää ajankulua...
tounge.gif

En tiedä mitä rahti maksaa, kun mopotin tulee avaimet käteen periaatteella. Loppuhinta on kuitenkin niin kilpailukykyinen etten oikeastaan viitsi nähdä itse vaivaa hakemisessa ja katsomisessa......
Käyttävät suomalaista rahtivirmaa, joka vie talopaketteja eurooppaan ja paluumatkalla on mopoja kyydissä.

En tiedä mitä rahti maksaa, kun mopotin tulee avaimet käteen periaatteella. Loppuhinta on kuitenkin niin kilpailukykyinen etten oikeastaan viitsi nähdä itse vaivaa hakemisessa ja katsomisessa......
Käyttävät suomalaista rahtivirmaa, joka vie talopaketteja eurooppaan ja paluumatkalla on mopoja kyydissä.
Aika rohkee poika kyl olet ku uskallat ostaa näkemättä
bowdown.gif

Meikä on nii tarkka nuista mopoista et pakko päästä suurennuslasilla tutkiin ennen ostopäätöstä
blush.gif

Firmalla on saksan päässä kaveri joka käy katsomassa pyörän ja paperit yms.
Pyörä kun tulee suomeen niin virma hoitaa katsastuksen ja verot ja mä sit vaan haen pyörän liikkeestä.
Toki laitoin hankintaehdot, värin, varusteet, hintahaarukan yms yms.

Onneks olkoon uudesta mopottimesta  
062802moto_prv.gif
. Itekkin oisin kiinnostunut kyseisestä virmasta oisko mitään mahiksia saaha tietoo.. vaikka privana
bowdown.gif
. Kitoooosh

Tänään uuden mopottimen nouto firmasta. Käy kuin sveitsiläinen kello. 23 tuhatta ajettu virheetön 2002 malli, jonka edellinen omistaja vanhempi äijä, jolla oli kuulemma jo 2007 malli pihassa. Käyttänyt huollossa 6000 km välein.

Verojen jälkeen hintaa tulee hiukan yli 15 000 egee.
On se vaan kaunis ja hyvä ajaa.

Tässä siis päätös kyseiseen aiheeseen. Muutaman päivän yli kuukausi kolarista uuteen mopoon  
thumbs-up.gif

Ja nyt ajokausi jatkuu  
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Päätös tuli syyttäjältä tänään.

En syyllistynyt mihinkään, koska auto teki täysin ennalta arvaamattoman liikkeen, joka ei jättänyt minulle mitään mahdollisuuksia estää törmäystä.

Minä ja takana ajanut todistaja oltiin samaa mieltä siitä, että auto oli ajokaistalla kolarin sattuessa. Niskatukea käyttänyt 70 vuotias kotilokuski oli sitä mieltä, että hänen autonsa oli pientareella ja pysähtyneenä.

Kuulustelussa ei ollut kuitenkaan pystynyt vastaamaan siihen, miksi törmäyskohta oli 30 cm auton oikeasta reunasta. Oli siis sitä mieltä, että mopotin oli siellä ruohikon puolella kun törmäys sattui
tounge.gif

Ja olipa kertonut kuulustelussa, että hänellä oli varmasti käsijarrukin päällä, hän kun käyttää sitä jarruttamiseen, kun murtunut nilkka ei oikein kestä jarrun painamista
omg.gif

Voi sissos, ei ollut ihme ettei saanut vauhtia pois oppelista, jos käytti käsijarrua
033102ass_1_prv.gif

No, oikeus voitti ja setä veti sakkoa ja korvaukset. Ja mulla on uus LT persiin alla ja molemmat ollaan ehjiä
062802jumpie_prv.gif

Kun nyt vaan toi pakkanen helpottais etää pääsis
062802moto_prv.gif

Back