- Sijainti
- Itsenäinen kunta Hämeestä.
Itse aikanaa autoharraste porukkaan kuuluneena ....meitä oli/on vieläkin 16 kaverusta ketkä pyörittää isoa teollisuus kiinteistöä. Kuukausi kulut oli silloin (2002) noin 2000 ekua kuussa ... jokainen jäsen maksoi kiltisti osuutensa jotta homma pyörisi ... ja kaikenlaista mukavaa sinne rakennettiin.. ja lystiä oli ...kuitenkaan mitään laitonta tekemällä....
Itse en vaan enään kuulu jäseniin kun elämän tilanne on toinen ja Ameriikan rauta hukattuna....
tämä vaan kommenttina miten homma pyöritetään ...ja älytöntähän sitä laitonta bisnestä olisi tehdä kun kerran muutenkin on suurennuslasin alla. Muuten kuitenkaan kantaa ottamatta miten Bandiidoksella homma pyörii....Jäseneksi ei kyllä kuitenkaan noin helposti pääse...
Itse en vaan enään kuulu jäseniin kun elämän tilanne on toinen ja Ameriikan rauta hukattuna....
tämä vaan kommenttina miten homma pyöritetään ...ja älytöntähän sitä laitonta bisnestä olisi tehdä kun kerran muutenkin on suurennuslasin alla. Muuten kuitenkaan kantaa ottamatta miten Bandiidoksella homma pyörii....Jäseneksi ei kyllä kuitenkaan noin helposti pääse...