• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bagster kimppatilaus saksasta

Noh, kukin tyylillään, mutta esim 12R:ään ei oikein muuta saa, kun tuo "tankki" on vain muovikuori, joten magneetti laukut ei pysy enkä niitä kyllä muutenkaan laittaisi. Voihan tuon nk. tankkinahkan irroitta, kun ei sitä tarvitse jolloin ihailla tuota jumalaista vahattua pintaa.  
smile_org.gif
Yleensä reissussa rähjääntyy ja tankki menee normaalilla magneetti kiinnitteisellä aika surkean näköiseksi ja nopeasti, kun sinne väliin pääsee maantie "tomua", hiekkaa yms.
Kylla on todella surkeita loosereita saksanpojat vastaamaan tiedusteluihin.  
confused_orig.gif
Ei nayta kaupanteko kiinnostavan valtaosaa sikalaisista kaupoista.

Anyway, ei me olla samanlaisia loosereita, vaan tehdaan se tilaus. Parista liikkeesta sentaan olen saanut vastauksen.  
buttrock.gif

Nyt haluaisinkin siis kaikkien halukkaiden katsovan tarkat tiedot Bagster tuotteista (mallinumero tarkea)  
sport05.gif
, mita haluaakin ja sitten ilmoittaa ne mulle vaikka suoraan mun sahkopostiin. Mita pikemmin nama tiedot saan, sen pikemmin saadaan vastaus myos Saksasta koskien hintoja ja tavarat lopulta myos tanne Suomeen.
No niin, alkaa tilauksenteko jo lahenemaan. Nyt rupeaa olemaan viimeisia hetkia saada viela muut kahden vaiheilla olevat tilaajat muuttamaan mielensa ja antamaan haluamiensa tuotteiden tarkat koodinumerot.  
biggrin.gif

Heti huomenna aamulla lahtee Saksaan sitten mun tekema yhteenveto kaikkien haluamista tuotteista, hintatiedustelu naista seka postimaksutiedustelu. Kun siihen vastataan, ilmoita kaikille ja annan tarvittavat lisatiedot.

Eli nyt lisaa tilauksia vaan, etta saadan paremmat alennukset, toivottavasti!  
idea3.gif
Nyt sitten lahti hintatiedustelu Saksaan kimppatilauksesta. Toivotaan nopeata vastausta heilta.

Ilmoitan kaikille jo alustavan tilauksen tehneille heti, kunhan saan vastauksen Saksasta.

Noh, kukin tyylillään, mutta esim 12R:ään ei oikein muuta saa, kun tuo "tankki" on vain muovikuori, joten magneetti laukut ei pysy enkä niitä kyllä muutenkaan laittaisi. Voihan tuon nk. tankkinahkan irroitta, kun ei sitä tarvitse jolloin ihailla tuota jumalaista vahattua pintaa.  
smile_org.gif
Yleensä reissussa rähjääntyy ja tankki menee normaalilla magneetti kiinnitteisellä aika surkean näköiseksi ja nopeasti, kun sinne väliin pääsee maantie "tomua", hiekkaa yms.
Kylla on todella surkeita loosereita saksanpojat vastaamaan tiedusteluihin.  
confused_orig.gif
Ei nayta kaupanteko kiinnostavan valtaosaa sikalaisista kaupoista.

Anyway, ei me olla samanlaisia loosereita, vaan tehdaan se tilaus. Parista liikkeesta sentaan olen saanut vastauksen.  
buttrock.gif

Nyt haluaisinkin siis kaikkien halukkaiden katsovan tarkat tiedot Bagster tuotteista (mallinumero tarkea)  
sport05.gif
, mita haluaakin ja sitten ilmoittaa ne mulle vaikka suoraan mun sahkopostiin. Mita pikemmin nama tiedot saan, sen pikemmin saadaan vastaus myos Saksasta koskien hintoja ja tavarat lopulta myos tanne Suomeen.
No niin, alkaa tilauksenteko jo lahenemaan. Nyt rupeaa olemaan viimeisia hetkia saada viela muut kahden vaiheilla olevat tilaajat muuttamaan mielensa ja antamaan haluamiensa tuotteiden tarkat koodinumerot.  
biggrin.gif

Heti huomenna aamulla lahtee Saksaan sitten mun tekema yhteenveto kaikkien haluamista tuotteista, hintatiedustelu naista seka postimaksutiedustelu. Kun siihen vastataan, ilmoita kaikille ja annan tarvittavat lisatiedot.

Eli nyt lisaa tilauksia vaan, etta saadan paremmat alennukset, toivottavasti!  
idea3.gif
Olen laittanut kaikille alustavan tilauksen tehneille kunkin hintatiedot. Valitettavasti ei jotkut tilaajat kuitenkaan edes vaivaudu tarkistamaan emailejaan, joten sen takia tama koko tilaus tulee myohastymaan ainakin viikolla.  
confused_orig.gif

Ei ole kivaa meille, ketka ajoissa olemme liikkeella ja olemme hoitaneet maksun. Meista riippumattomasta syysta emme saa tuotteita ajoissa Suomeen.  
sad_orig.gif

Mulla on mennyt taman tilauksen kanssa tarjouspyyntojen tekemisessa ja muissa selvittelyissa jo kymmenisen tuntia ja olisi kivaa myos saada tama tilaus lopulta menemaan ja tavarat nopeasti Suomeen.

Joten, please, lukekaa emailinne ja toimikaan ohjeiden mukaan, etta me jo maksaneet emme joutuisi turhaan enempaa karsimaan muiden toimettomuudesta.

Anteeksi, jos maksu on hieman viivästynyt, mutta kuten tiedät minun kauttani tulee laukut ja tanknsuojat kolmelle. Jos asia olisi vain minusta kiinni niin olisit rahasi jo saanut. Lisäksi, et missään vaiheessa ilmoittanut minkälainen kiire maksulla on? Kun kirjoitin sähköpostissani, että rahat tulee viikonlopunaikana tilillesi niin myös tarkoitin sitä. Jos olisit kertonut, että maksulla on kauhea kiire ja rahat tulee olla tilillä heti olisin hoitanut asian toisin. Nyt kuitenkin on niin, että saata rahat vasta tänään.

Tuskin en siellä viikonloppuisin töitä tekevät? Tietämättä tilauksen yksityiskohtia en voi ymmärtää miten toimitus voi viivästyä viikolla? Eli jos kaikki olisi maksaneet Lauantaina toimitus olisi ollut täällä viikkoa aikaisemmin, mutta koska osa maksaa vasta Sunnuntaina niin toimitus viivästyy viikolla?!

Anteeksi, jos maksu on hieman viivästynyt, mutta kuten tiedät minun kauttani tulee laukut ja tanknsuojat kolmelle. Jos asia olisi vain minusta kiinni niin olisit rahasi jo saanut. Lisäksi, et missään vaiheessa ilmoittanut minkälainen kiire maksulla on? Kun kirjoitin sähköpostissani, että rahat tulee viikonlopunaikana tilillesi niin myös tarkoitin sitä. Jos olisit kertonut, että maksulla on kauhea kiire ja rahat tulee olla tilillä heti olisin hoitanut asian toisin. Nyt kuitenkin on niin, että saata rahat vasta tänään.

Tuskin en siellä viikonloppuisin töitä tekevät? Tietämättä tilauksen yksityiskohtia en voi ymmärtää miten toimitus voi viivästyä viikolla? Eli jos kaikki olisi maksaneet Lauantaina toimitus olisi ollut täällä viikkoa aikaisemmin, mutta koska osa maksaa vasta Sunnuntaina niin toimitus viivästyy viikolla?!
Kiitos maksusta.

Viivastyminen johtuu siis siita, etta en saa rahoja ihmisilta riittavan ajoissa, jotta voisin varmuudella tehda tilauksen yli kahden tuhannen euron tuotteista. Ei olisi nimittain kiva joutua itse maksamaan toisten tilaamia tuotteita, jos yhtakkia joku tilaaja ilmoittaisikin mulle, etta ei haluakaan tuotteita.

Saksalainen myyjaliikkeen kaveri on ollut todella aktiivinen, auttavainen ja kiinnostunut tilauksesta. Han joutuu valitettavasti huomenna silmaleikkaukseen ja sen sen takia on poissa kuvioista viikon ajan. Tama on sen viikon viivastymisen pohjimmainen syy ellen saa tanaa rahoja. Sain taman itsekin tietaa vasta valitettavasti eilen iltapaivalla, kun ilmoitin hanelle, etta en valttamatta saa kaikilta tilaajilta rahoja viela viikonlopun aikana.

Jos kaikkien tilaajien rahat olisi siis taman sunnuntain aikana viela mulla, tai ainakin screen shotit eri kuin Merita pankista suoritetuista tilisiirroista, niin tilaus viela ehtisi tanaan lahtemaan Saksaan ja kaveri faxaisi omasta puolestaan tilauksen Bagster tehtaalle viela taman paivan aikana-ennen kuin lahtee sairaalaan silmaleikkaukseen.

Toivottavasti tama oli riittavan selkea selitys.

Ok, selvitys hyväksytty
smile_org.gif

Ei täällä varmasti kukaan odota, että makselisit toisten puolesta. Voipi olla niinkin, että muutamat ovat sähköpostin ääressä vain arkisin työpaikallaan tai sitten ollaan reissussa viikonloppu.
nixweiss.gif

klikkaa tätä

Uutta ilmettä tarjoushintaan...
Saddles : - 40 %
until 2005/03/31
Tank covers : - 50 %
until 2005/05/01
Overalls : - 40 %
until 2005/05/01
Satchels : - 50 %
until 2005/05/01

Ohoh.. noihan on komeita, hyvät valikoimat ja hinnatkin kohdillaan..

Niin että mihinkäs hintaan kimppatilauksena noita saa
confused_orig.gif

Minkäslainen tilanne tällä tilauksella on tällä hetkellä? Onko mukana sellainen määrä porukkaa, että tilaus ja toimitus voisivat vastata saatua tarjousta? Myyjä tuskin myy tavaraa samaan hintaan jos tilauksen tavaramäärä ei vastaa tarjouspyynnössä ollutta määrää.

Minkäslainen tilanne tällä tilauksella on tällä hetkellä? Onko mukana sellainen määrä porukkaa, että tilaus ja toimitus voisivat vastata saatua tarjousta? Myyjä tuskin myy tavaraa samaan hintaan jos tilauksen tavaramäärä ei vastaa tarjouspyynnössä ollutta määrää.
Moi kaikille!

viimeinenkin maksaja ilmoitti maksaneensa, joten tilaus vihdoin saatiin liikkeelle.

Kylla on edelleen sama maara porukkaa kehissa, kuin mita tarjousvaiheessakin. Hinnat siis pitavat paikkaansa.
biggrin.gif

Ilmoitan taalla forumissa valiaikatietoja tilauksen kulusta, jahka sellaisia tulen saamaan.

Moi kaikille!

viimeinenkin maksaja ilmoitti maksaneensa, joten tilaus vihdoin saatiin liikkeelle.

Kylla on edelleen sama maara porukkaa kehissa, kuin mita tarjousvaiheessakin. Hinnat siis pitavat paikkaansa.
biggrin.gif

Ilmoitan taalla forumissa valiaikatietoja tilauksen kulusta, jahka sellaisia tulen saamaan.
Hyvä homma. Eiköhän kamat ehdi ennen ajokelejä. Varsinkin kun viime yönä tuli taas vaihteeksi lunta
sad_orig.gif

Back