Kylla viela kerkiat, kunhan laitat tiedot mulle ennen puoltapaivaa.Pistän tiedot sinulle huomenna toivottavasti kerkiävät vielä silloin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kylla viela kerkiat, kunhan laitat tiedot mulle ennen puoltapaivaa.Pistän tiedot sinulle huomenna toivottavasti kerkiävät vielä silloin.
Nyt sitten lahti hintatiedustelu Saksaan kimppatilauksesta. Toivotaan nopeata vastausta heilta.No niin, alkaa tilauksenteko jo lahenemaan. Nyt rupeaa olemaan viimeisia hetkia saada viela muut kahden vaiheilla olevat tilaajat muuttamaan mielensa ja antamaan haluamiensa tuotteiden tarkat koodinumerot.Kylla on todella surkeita loosereita saksanpojat vastaamaan tiedusteluihin.Noh, kukin tyylillään, mutta esim 12R:ään ei oikein muuta saa, kun tuo "tankki" on vain muovikuori, joten magneetti laukut ei pysy enkä niitä kyllä muutenkaan laittaisi. Voihan tuon nk. tankkinahkan irroitta, kun ei sitä tarvitse jolloin ihailla tuota jumalaista vahattua pintaa.Yleensä reissussa rähjääntyy ja tankki menee normaalilla magneetti kiinnitteisellä aika surkean näköiseksi ja nopeasti, kun sinne väliin pääsee maantie "tomua", hiekkaa yms.
Ei nayta kaupanteko kiinnostavan valtaosaa sikalaisista kaupoista.![]()
Anyway, ei me olla samanlaisia loosereita, vaan tehdaan se tilaus. Parista liikkeesta sentaan olen saanut vastauksen.![]()
Nyt haluaisinkin siis kaikkien halukkaiden katsovan tarkat tiedot Bagster tuotteista (mallinumero tarkea), mita haluaakin ja sitten ilmoittaa ne mulle vaikka suoraan mun sahkopostiin. Mita pikemmin nama tiedot saan, sen pikemmin saadaan vastaus myos Saksasta koskien hintoja ja tavarat lopulta myos tanne Suomeen.![]()
![]()
Heti huomenna aamulla lahtee Saksaan sitten mun tekema yhteenveto kaikkien haluamista tuotteista, hintatiedustelu naista seka postimaksutiedustelu. Kun siihen vastataan, ilmoita kaikille ja annan tarvittavat lisatiedot.
Eli nyt lisaa tilauksia vaan, etta saadan paremmat alennukset, toivottavasti!![]()
Itse itselleni vastaten 11.Kuin monta meitä nyt on mukana? Eli minkälaisista tavaramääristä puhutaan?
Aivan oikein! Kiitoksia kaikille tilaajille.Itse itselleni vastaten 11.Kuin monta meitä nyt on mukana? Eli minkälaisista tavaramääristä puhutaan?![]()
Olen laittanut kaikille alustavan tilauksen tehneille kunkin hintatiedot. Valitettavasti ei jotkut tilaajat kuitenkaan edes vaivaudu tarkistamaan emailejaan, joten sen takia tama koko tilaus tulee myohastymaan ainakin viikolla.No niin, alkaa tilauksenteko jo lahenemaan. Nyt rupeaa olemaan viimeisia hetkia saada viela muut kahden vaiheilla olevat tilaajat muuttamaan mielensa ja antamaan haluamiensa tuotteiden tarkat koodinumerot.Kylla on todella surkeita loosereita saksanpojat vastaamaan tiedusteluihin.Noh, kukin tyylillään, mutta esim 12R:ään ei oikein muuta saa, kun tuo "tankki" on vain muovikuori, joten magneetti laukut ei pysy enkä niitä kyllä muutenkaan laittaisi. Voihan tuon nk. tankkinahkan irroitta, kun ei sitä tarvitse jolloin ihailla tuota jumalaista vahattua pintaa.Yleensä reissussa rähjääntyy ja tankki menee normaalilla magneetti kiinnitteisellä aika surkean näköiseksi ja nopeasti, kun sinne väliin pääsee maantie "tomua", hiekkaa yms.
Ei nayta kaupanteko kiinnostavan valtaosaa sikalaisista kaupoista.![]()
Anyway, ei me olla samanlaisia loosereita, vaan tehdaan se tilaus. Parista liikkeesta sentaan olen saanut vastauksen.![]()
Nyt haluaisinkin siis kaikkien halukkaiden katsovan tarkat tiedot Bagster tuotteista (mallinumero tarkea), mita haluaakin ja sitten ilmoittaa ne mulle vaikka suoraan mun sahkopostiin. Mita pikemmin nama tiedot saan, sen pikemmin saadaan vastaus myos Saksasta koskien hintoja ja tavarat lopulta myos tanne Suomeen.![]()
![]()
Heti huomenna aamulla lahtee Saksaan sitten mun tekema yhteenveto kaikkien haluamista tuotteista, hintatiedustelu naista seka postimaksutiedustelu. Kun siihen vastataan, ilmoita kaikille ja annan tarvittavat lisatiedot.
Eli nyt lisaa tilauksia vaan, etta saadan paremmat alennukset, toivottavasti!![]()
Niin myös minäkin...Hopi,hopi ihmiset. Haluaisin omani ajokauden alkuun mennessä
Kiitos maksusta.Anteeksi, jos maksu on hieman viivästynyt, mutta kuten tiedät minun kauttani tulee laukut ja tanknsuojat kolmelle. Jos asia olisi vain minusta kiinni niin olisit rahasi jo saanut. Lisäksi, et missään vaiheessa ilmoittanut minkälainen kiire maksulla on? Kun kirjoitin sähköpostissani, että rahat tulee viikonlopunaikana tilillesi niin myös tarkoitin sitä. Jos olisit kertonut, että maksulla on kauhea kiire ja rahat tulee olla tilillä heti olisin hoitanut asian toisin. Nyt kuitenkin on niin, että saata rahat vasta tänään.
Tuskin en siellä viikonloppuisin töitä tekevät? Tietämättä tilauksen yksityiskohtia en voi ymmärtää miten toimitus voi viivästyä viikolla? Eli jos kaikki olisi maksaneet Lauantaina toimitus olisi ollut täällä viikkoa aikaisemmin, mutta koska osa maksaa vasta Sunnuntaina niin toimitus viivästyy viikolla?!
sohvan tilasin jo wiime syksynä z 750 2004...ja ihan sellasen jottei oo kellään muullaOhoh.. noihan on komeita, hyvät valikoimat ja hinnatkin kohdillaan..
Moi kaikille!Minkäslainen tilanne tällä tilauksella on tällä hetkellä? Onko mukana sellainen määrä porukkaa, että tilaus ja toimitus voisivat vastata saatua tarjousta? Myyjä tuskin myy tavaraa samaan hintaan jos tilauksen tavaramäärä ei vastaa tarjouspyynnössä ollutta määrää.
Ja mulla ois Ducati Monsterin punainen suoja ylimääräisenä.Ennen, kun tilaatte suojia lisää Saksasta, niin mulla olisi jouten CB500:n sininen ja Triumph Sprintin musta suoja...
Hyvä homma. Eiköhän kamat ehdi ennen ajokelejä. Varsinkin kun viime yönä tuli taas vaihteeksi luntaMoi kaikille!
viimeinenkin maksaja ilmoitti maksaneensa, joten tilaus vihdoin saatiin liikkeelle.
Kylla on edelleen sama maara porukkaa kehissa, kuin mita tarjousvaiheessakin. Hinnat siis pitavat paikkaansa.![]()
Ilmoitan taalla forumissa valiaikatietoja tilauksen kulusta, jahka sellaisia tulen saamaan.