no alkaas nyt jarruttelee!!!!multa löytyy uudet org. etujarrulevyt kingiin. käy myös gen2 busaan. tarjoushintaan 200e molemmat levyt. -RS-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no alkaas nyt jarruttelee!!!!multa löytyy uudet org. etujarrulevyt kingiin. käy myös gen2 busaan. tarjoushintaan 200e molemmat levyt. -RS-
www.partforyamaha.comOnko kellään räjäytyskuvaa tankkiin liittyvän kaman kiinnityksistä?
Nää on joskus ihan hämäriä juttuja , ja sit kun hermo on ihan riekaleina saapuu posti paketti himaan..VAROITUS! ÄLKÄÄ OSTAKO www.rf-biketech.de MITÄÄN! NIMIMERKILLÄ USEITA SATOJA RAHAA SISÄLLÄ, EIKÄ TAVARAA KUULU. Olen odottanut nyt yli 2kk tavaraa ja piti olla hyllyssä. Lähettivät jotain olemattomia lähetyskoodeja, jotka tarkistettu ja sellaisia ei ole ollut edes olemassa ei Suomessa eikä Saksassa! Nyt eivät vastaa enää viesteihin, jossa vaadin rahoja takaisin. Poliisijutuksi menee, mutta vaikeaa tulee olemaan!
Joo kyllä sopii, väittävät vielä paremmaksi ajaa kuin 200/50-17.Niin olikohan se niin että toi 190/55/17 rengas sopi suoraan tohon vakio vanteeseen??
Aha. Onkos tr3:lla vaihtunut Kingi Busaan?190/55 Pilot Power 2 ct ja oot onnesta soikee
Osat saapuivat....V*TTU! Kylläpä koiteltiin hermoja. Nyt on talveksi hieman puuhasteltavaaVAROITUS! ÄLKÄÄ OSTAKO www.rf-biketech.de MITÄÄN! NIMIMERKILLÄ USEITA SATOJA RAHAA SISÄLLÄ, EIKÄ TAVARAA KUULU. Olen odottanut nyt yli 2kk tavaraa ja piti olla hyllyssä. Lähettivät jotain olemattomia lähetyskoodeja, jotka tarkistettu ja sellaisia ei ole ollut edes olemassa ei Suomessa eikä Saksassa! Nyt eivät vastaa enää viesteihin, jossa vaadin rahoja takaisin. Poliisijutuksi menee, mutta vaikeaa tulee olemaan!
Jep, ja vain sen johdosta että rakentaminen on mulle 50% harrastuksesta . mielestäni tuon Kingin sain valmiiksi ja olin erittäin tyytyväinen, mutta niin kuin kaikessa , sit rupee taas himoamaan jotain puuhaa joten nyt on busan vuoro. kävin ajelemassa kaikkia mopoja ja tuon B kingin moottorin vaoittanutta ei vaan tullut vastaan joten busa oili oiva aihio , ja katsellaan mitä siitä nyt syntyy. B kingi meni omaan kaveripiiriin hepulle joka arvostaa sitä vähintään yhtä paljon kuin mää. joten ehkä Samurain elämä jatkuu..Aha. Onkos tr3:lla vaihtunut Kingi Busaan?190/55 Pilot Power 2 ct ja oot onnesta soikee
Näon hieman ounastelinkin, kattelin ulkkari foorumeja kyllä jengi sieltä paljon tilailee,, oli hepuilla vaan osat loppu..Osat saapuivat....V*TTU! Kylläpä koiteltiin hermoja. Nyt on talveksi hieman puuhasteltavaaVAROITUS! ÄLKÄÄ OSTAKO www.rf-biketech.de MITÄÄN! NIMIMERKILLÄ USEITA SATOJA RAHAA SISÄLLÄ, EIKÄ TAVARAA KUULU. Olen odottanut nyt yli 2kk tavaraa ja piti olla hyllyssä. Lähettivät jotain olemattomia lähetyskoodeja, jotka tarkistettu ja sellaisia ei ole ollut edes olemassa ei Suomessa eikä Saksassa! Nyt eivät vastaa enää viesteihin, jossa vaadin rahoja takaisin. Poliisijutuksi menee, mutta vaikeaa tulee olemaan!.![]()
Se on jännä huomata itsessäkin samaa näpertelijän vikaa ja huomata kuinka prosentit alkavat valumaan rakentelun, tuunaamisen ja kiillottelun puolelle. Aikaisemmin ainut asia mitä mitattiin prosenteissa oli kuinka paljon takarenkaalla vedettiin tai kuinka monta prosenttia ylinopeusylitys oliJep, ja vain sen johdosta että rakentaminen on mulle 50% harrastuksesta . mielestäni tuon Kingin sain valmiiksi ja olin erittäin tyytyväinen, mutta niin kuin kaikessa , sit rupee taas himoamaan jotain puuhaa joten nyt on busan vuoro. kävin ajelemassa kaikkia mopoja ja tuon B kingin moottorin vaoittanutta ei vaan tullut vastaan joten busa oili oiva aihio , ja katsellaan mitä siitä nyt syntyy. B kingi meni omaan kaveripiiriin hepulle joka arvostaa sitä vähintään yhtä paljon kuin mää. joten ehkä Samurain elämä jatkuu..Aha. Onkos tr3:lla vaihtunut Kingi Busaan?190/55 Pilot Power 2 ct ja oot onnesta soikee
En uskalla mitään tattimallia sulle erityisesti suositella, itellä sattumoisin on juurikin nuo Puigit [ Kuvia ] . Yleensä nuo tatit näyttää Kingissä suoraan takaa kateltuna hiukan hölmöiltä, niin myös nuo Puigit. Sivulta ja edestä nuo ei satu silmään niin pahasti. Kyljelle ei ole vielä tullut pyörää noiden kanssa sovitettua, joten todellinen käyttötarkoitus edelleen testaamatta.Jos jollain olisi sattumalta suositella jotain hyvin kingiin mallaavia kaatumatappeja suositella niin olisin kiitollinen.
Onko kokemuksia Duellin myymistä Buigin tateista, istuuko hyvin ja mihin kohtaan tulee kiinni?
ostakaa pois 150e pari!! uudet levyt tehtaan paketissa.no alkaas nyt jarruttelee!!!!multa löytyy uudet org. etujarrulevyt kingiin. käy myös gen2 busaan. tarjoushintaan 200e molemmat levyt. -RS-