Näyttää ainakin FC-Moto.de Saksan maalta tarjoilevan Schubertheja:hyviä mutta mistä hinta näilleen löytänyt![]()
![]()
- S1 445-465e
- C2 395-415e
- J1 430-450e
- Concept 270-300e
Sinänsä hieman yllättävää että C2 avattavana sijoittuu hinnaston alapäähän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää ainakin FC-Moto.de Saksan maalta tarjoilevan Schubertheja:hyviä mutta mistä hinta näilleen löytänyt![]()
![]()
Mullon koko 62 ja umpikypärä, mutta ei tuollaista ongelmaa. Eli mulla lienee sitten pienet aivot, kun se ei ole ongelma.Vai on tämä isokalloisten (-aivoisten?) ongelma pienipäisten mielestä ihan höpöhöpöä. Pääkoppani on nimittäin kokoa 60. Sankojen päät taipuvat alaspäin, joten rillit laitetaan päähän paitsi edestä- myös hieman ylhäältäpäin eikä se onnistu kypärä päässä, vaikka siinä olisi minkälaiset kolot. Sanon minä.
Jep, ja sama pätee myös AGV:n ja Shoein kohdalla, eli kyllä se omasta kaalesta ja sen muotoilusta on kiinni. Loppu onkin sitten itse kunkin henkaalikohtaisista omituisuuksista ja mieltymyksistä kiinni, eli ahistaako potta tai prillit vai ei, ja silleen. Sama juttu ison kaalin kaa.sanoi:Riippuu ihan kypärästä millaiset syvennykset korville on tehty, ja toisekseen, luulis että korvat alkaa kipeytyä jos korvat on lintatty kalloon kiinni..
Araissa ja rooffissa (R010)korvilla on ihan hyvin tilaa prillien paikalleenlaittoon.