Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, janezkyn avatar on sopivan kokoinen.Tein työtä käskettyä! onks ny parempi..?![]()
Pointti on se että on se kuva missä tahansa niin se kuormittaa hitaampia yhteyksiä käyttävien latausaikoja. Siksi tuo raja on laitettu...Tarkennus itselle ja ehkä muillekin.
Jos olen määritellyt että avatarinani toimii omilla sivuillani sijaitseva kuva, niin kuormittaako se silti jotenkin .org:in palvelinta?
Veikkaisin että ei, mutta en toisaalta tiedä kuinka .org:n palvelin ja foorumi on rakennettu..
Kuis on?
Itse työssäni, palvelinylläpitäjänä ajattelin asiaa vain tästä vinkkelistä..Pointti on se että on se kuva missä tahansa niin se kuormittaa hitaampia yhteyksiä käyttävien latausaikoja. Siksi tuo raja on laitettu...Tarkennus itselle ja ehkä muillekin.
Jos olen määritellyt että avatarinani toimii omilla sivuillani sijaitseva kuva, niin kuormittaako se silti jotenkin .org:in palvelinta?
Veikkaisin että ei, mutta en toisaalta tiedä kuinka .org:n palvelin ja foorumi on rakennettu..
Kuis on?
Näitä alkaa olemaan nykyään niin paljon (ja niin törkeän isoja), että gixeri ja muut tästä lähtien reippaasti rajan ylittävät voittavat avatarikseen seuraavan :gixeri
727 KB (743 626 bytes)
Tars ehkä kutistaa vähän![]()
Se on lihavoituna tuolla avatarin-lisäyssivulla mutta ei se näytä sieltä pomppivan porukalle silmiin...Ehkä tuolla kirjautumisosiossa pitäisi olla kokonainen sivu koirankokoisin kirjaimin, jossa kerrottaisiin tuosta avatarin kokorajasta. Nykyisellään monikaan ei sitä tunnu huomaavan.![]()