• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Avattarien kokotarkistuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei MODEt onko tosiaan niin että 16 x 16 pic on suositeltava? Mulla on ammattimainen kuvankäsittelijä kotona (tytär) ja hän sanoo että tuon kokoisena kuvasta tulee kärpäsen p... ja että siitä tulee ihan "surkee". Saaks olla enempi pikseleitä?
nixweiss.gif

Hei MODEt onko tosiaan niin että 16 x 16 pic on suositeltava? Mulla on ammattimainen kuvankäsittelijä kotona (tytär) ja hän sanoo että tuon kokoisena kuvasta tulee kärpäsen p... ja että siitä tulee ihan "surkee". Saaks olla enempi pikseleitä?
nixweiss.gif
64x64px on isoin mitä saat tuohon näkymään. Kunhan kuvan raskaus ei ylitä 10 KB niin olemme ihan tyytyväisiä...

Toivottavasti selvensi, vastasin vaikka en mode olekaan
smile_org.gif

Pikku vinkki niille joiden avatar on bikepicsistä tai muusta vastaavasta galleriasta (esim mp-foorumi), jossa kuva näkyy myös thumbnailina:

Siitä thumbnailista klikaten properties, sitten kopsaa kuvan osoitteen ja liittää avattareksi. Kannattaa katsoa samalla mittasuhteet. Jos on landscape-asennossa kuva ja sitä ei ole koon puolesta modattu, sen kuvasuhde on 4:3 (lev:kork) ja se oikeankokoisena täällä on 64x48.

Sekavaa mut kai joku tajus. Itse tein tolla tavalla, avatar on nyt 5,7kB

Tässä suora (n.1.4 mb) linkki avattarien teko ohjelmaan. Ohjelma ilmainen, voi tarvittaessa lahjoittaa tekijälle. Tekee isostakin kuvasta halutun kokoisen avattaren.

Tässä linkki tekijän/ohjelman aloitussivulle.

Tämän voi modet laittaa tarvittaessa vaikka johonkin näkyvämpään paikkaan, jotta uudet käyttäjät löytävät ohjelman helpommin.

confused_orig.gif
Tässä sitä taas taivastellaan oman avattaren painoa. Olen yrittänyt tehdä sille diettiä mutta ei tunnut taidot riittävän. Miten olis Patrika, on viritellyt noita kuvia, voisko jeesata asiassa ?

Tuosta albumin käytöstä kannattaisi ylläpidon varmaan tehdä jokin rautalankaohje, kun sitä usein kysellään.

Lähtökohta on, että sinne kannattaa rekisteröityä, eli luoda oma tunnus. Kuvan lisääminen sopivaan kategoriaan on sitten hyvin helppoa. Sekalaiset - Avatar kuvat on oikea paikka noille avatareille. Lisää kuva-linkistä eteenpäin, ja homma on hyvin yksiselitteinen siitä eteenpäin.

edit: poistin lainauksia

No jopas. Sinne meni albumiin. Ei kyllä vielä näkynyt.En muuten kirjoitellut siihen mitään, ilmeisesti virhe?
Avatariks kun vielä sais, eli mitens ny
omg.gif

No jopas. Sinne meni albumiin. Ei kyllä vielä näkynyt.En muuten kirjoitellut siihen mitään, ilmeisesti virhe?
omg.gif
Ja minkäköhänlainen kuva se oli? Hieman vaikea arpoa mitä tuolta kaipaat kun ei ole mitään tietoa onko kuvassa pyörä/ihminen/koira/hevonen/piirros tmv

omg.gif
Ja minkäköhänlainen kuva se oli? Hieman vaikea arpoa mitä tuolta kaipaat kun ei ole mitään tietoa onko kuvassa pyörä/ihminen/koira/hevonen/piirros tmv
Loistavaa!!! Koira pitäis olla, musta Collie.Siihen olis pitäny kirjoittaa joku?
smile_org.gif

On se
033102ass_1_prv.gif
ei tuu mitään
033102ass_1_prv.gif

Voisko joku selittää miten tuon kuvan laitan että saan sen suorakaiteena koossa 64*32, kun ei tunnu onnistuvan
crazy.gif
veryangry.gif
kaboom.gif

ööö sorry se oliki ihan ok, näytti vaan tuossa pää sivulla et on ihan
033102ass_1_prv.gif

Mites ny pannaan ja mitä nappulaa. Onkos sillä joku nimi "esi-asennetut henkilökuvakkeet" valikossa. Tää on vähän tämmöistä kädestä pitäen neuvomista. Kiitoksia vaan. Ohan tääkin parempi etten ole tuolla näyteikkunoita potkimassa
biggrin.gif

Kiitos POJAAT!
bowdown.gif
Tais olla omaa mokaa, kun olin laittanut http:// kahteen kertaan linkkiin  
withstupid.gif
ja taas mennään
062802moto_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Olisko joku niin kiltti, että pinentäis ton mun avatarin ja laittais näkyviin.
Itse kun en osaa, vaikka kaikki ohjeet on luettu moneen kertaan.

T: Kädetön

Back