Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
64x64px on isoin mitä saat tuohon näkymään. Kunhan kuvan raskaus ei ylitä 10 KB niin olemme ihan tyytyväisiä...Hei MODEt onko tosiaan niin että 16 x 16 pic on suositeltava? Mulla on ammattimainen kuvankäsittelijä kotona (tytär) ja hän sanoo että tuon kokoisena kuvasta tulee kärpäsen p... ja että siitä tulee ihan "surkee". Saaks olla enempi pikseleitä?
![]()
Kuva täytyy tallentaa uudestaan ja kasvattaa JPG-pakkauksen määrää. Kannattaa kokeilla myös tallentaa kuva GIF-muotoon, laatu saattaa olla parempi.Tässä sitä taas taivastellaan oman avattaren painoa. Olen yrittänyt tehdä sille diettiä mutta ei tunnut taidot riittävän.![]()
Ja minkäköhänlainen kuva se oli? Hieman vaikea arpoa mitä tuolta kaipaat kun ei ole mitään tietoa onko kuvassa pyörä/ihminen/koira/hevonen/piirros tmvNo jopas. Sinne meni albumiin. Ei kyllä vielä näkynyt.En muuten kirjoitellut siihen mitään, ilmeisesti virhe?
Avatariks kun vielä sais, eli mitens ny![]()
Loistavaa!!! Koira pitäis olla, musta Collie.Siihen olis pitäny kirjoittaa joku?Ja minkäköhänlainen kuva se oli? Hieman vaikea arpoa mitä tuolta kaipaat kun ei ole mitään tietoa onko kuvassa pyörä/ihminen/koira/hevonen/piirros tmvNo jopas. Sinne meni albumiin. Ei kyllä vielä näkynyt.En muuten kirjoitellut siihen mitään, ilmeisesti virhe?
Avatariks kun vielä sais, eli mitens ny![]()
Meniks Modet jo nukkuun. Homma on kyllä vielä kesken. Ei varmaan enään pajosta kiinnijustiinsa juu,toi se on.Nyt sitten viimeinen taisto, että menis oikein...avatariks![]()
Liitä tuo kuvan linkki oman profiilin henkilökuvakkeen osoiteriville ja se on siinä.Homma on kyllä vielä kesken. Ei varmaan enään pajosta kiinni
Ei, kun oltiin ajelemassa.Meniks Modet jo nukkuun. Homma on kyllä vielä kesken.
Käviskös tää?Olisko joku niin kiltti, että pinentäis ton mun avatarin ja laittais näkyviin.
Itse kun en osaa, vaikka kaikki ohjeet on luettu moneen kertaan.
T: Kädetön
Suuret kiitoksetKäviskös tää?![]()