Pystyykö automaattisen vilkunpalautuksen rakentamanaan itse ?
Esim. 5-10 sek. kuluttua aloituksesta ?
Esim. 5-10 sek. kuluttua aloituksesta ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mikä? se muovinen tappi sieltä vilkun viiksestäkö? vai ymmärsinkö nyt kysymyksesi väärin...Miten mahtas onnistua autosta siirtäminen?
12 V kummatkin?
Sama.Minulla on sellainen. Se on asennettu vasemman käden peukaloon, ja ohjausyksikkö on sijoitettu kypärän sisään.
Samanlainen oli 80-luvun jammuissa ja sitä olen kaivannut vieläkin. Se mittasi aikaa ja matkaa. Oli tosi kätevä kun siihen tottui.Mun mielestä bemussa on toimiva systeemi. On aikaviive, mutta vilkun katkaisua varten täytyy silti kulkea määrätty matka, olisko jotain parisataa metriä.
Joku moittii, mutta minun mielestä siinä ei ole mitään moitittavaa. Toimii kuin unelma, jos vilkku sattuu unohtumaan päälle.
Omaviritykset kuulostavat aika mahdottomilta, siis ainakin johonkin kääntymiseen, tai kaistanvaitoon perustuvat. Pelkkä aikaviivekään ei ole toimiva ratkaisu, koska vilkkku sammuu esim. risteyksessä seisottaessa liian aikaisin.
Nuo tietyt säädökset tuntuvat muuttuvan noin kerran per 10 vuotta, vaikea pysyä kärryillä.itse miettinyt systeemiä millä tuon vilkun saisi päälle hyvissä ajois ennen kuin muutkin huomaa mitä kuljettaja teki.
Vilkun tarkoitus kummiskin kertoa kuljettajan aikomuksesta.ei suorituksesta.
///
Valitettavasti löytyy niitäkin, jotka ovat ilmeisesti releidensä ja lamppujensa säästötarkoituksessa tinkineet vielä tuostakin. Minne keksivätkin seuraavalla sekunnilla kääntää, sitä saavat sitten muut yrittää parhaansa mukaan arvailla. Tuohon kun vielä yhdistyy sopivan jäykkä niska, siinä on varsinkin motoristille tarjolla 1500 kg rautaa syliin, kun sopivasti sattuu, eikä ole epäselvää, kuka jää hopeasijalle, jos osumia tulee.Muutenkin tasan 1 kpl vilkahdus riittää täyttämään lakivelvoitteen, jos alueella ei ole ketään jolle liikkeistään viestii. Jatkuva monen sekunnin vilkutus on aivan turhaa. Niin ja kuluttaa relettä ja lamppuja![]()
-hh-