• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Autojen välissä ajamisesta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackWidow
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaa, eipä ollu huutojensa vastaajaksi... Eikä eka ollu kerta    
biggrin.gif
kun näin käy joidenkin kohdalla.  
tounge.gif
Hmm..ilmeisesti olen kuiteski käsittäny tän idean väärin...mä kuvitelin et tääl piti asiallisesti keskustella aiheista, kuka mitäkin mieltä.
En ajatellu pidemmälle et tarkotuksena olikin haistattaa v***t vähemmistömielipiteille. Pyydän anteeksi
withstupid.gif
ei tuu moinen sammakko toistumaan.
Kaikkee oppii ku vanhaks elää.

biggrin.gif
tounge.gif
Hmm..ilmeisesti olen kuiteski käsittäny tän idean väärin...mä kuvitelin et tääl piti asiallisesti keskustella aiheista, kuka mitäkin mieltä.
En ajatellu pidemmälle et tarkotuksena olikin haistattaa v***t vähemmistömielipiteille. Pyydän anteeksi  
withstupid.gif
Oot selkeästi ollu ihan liian vähän aikaa täällä  
biggrin.gif

Jokainen ketju (koski se nyt ihan mitä tahansa aihetta vaikka sitä, pitääkö ajotakin olla sininen vai musta) menee enemmin tai myöhemmin kukkahattu-vetohenkilö -väittelyksi. Se vaan on tapa, ei kande ottaa henkilökohtaisesti.

Ja jos et oo muuten huomannu, niin tamperelaisille on oma keskustelupuolensa Mansesterin valloittajat (foorumit, jotka suojattu salasanalla) -> eli sinne mukaan vaan.

Ai, jaa... Mä kyl haien ihan jostain muualta kiksini ja toi splitaamienen on joka päiväinen leipä... Ei säväytä sitten millään muotoa.
Niin, mutta niillä joille splittaus ei ole jokapäivänen leipä (kuten allekirjoittanut), niin niille se tuo ihan kivan säväytyksen
smile_org.gif
Ihan sama juttu, et jos jokapäivä hyppäät benji-hypyn, niin eipä siinä sit hetkenpäästä ole mitään ihmeellistä. Teet sen satunnaisesti, niin pistää kyl adrenaalit kiertään ihan eri tavalla.

biggrin.gif
tounge.gif
withstupid.gif
Kyllä täällä asiallistakin keskustelua saa aikaiseksi. Jotta haluttuun lopputulokseen pääsee, kannattaa miettiä hiukan millaisella viestillä topikin aloittaa. Samat säännöt täällä toimii kuin reaalimaailmassa. Vittuilemalla tulee paskaa niskaan.

biggrin.gif
tounge.gif
withstupid.gif
Aihevalintahan ei ollu huono. Tapoja on erilaisia. Täällä vaan tahtoo olla, kun heittää lapparilla rapaa niin takasin tulee saavillinen.

Ei sen puoleen, ei kaikilla ole edes mahista splittaamiseen.

Muutenkaan ei kannata karmeesti ottaa itteensä, jos joku ei ole samaa mieltä.

Tervetuloa foorumille
thumbs-up.gif

Just notkuttiin toistakymmenen ruokalajin ja emmämuista kuinka monen saken illalliselta takaisin hotellille täällä oikeiden moottoripyörien kotisaarella.

Semmoinen jännä havainto tuli tuosta splittaamisesta, että pienemmillä kaduilla näyttäisi Koben keskustassa olevan liikennevalojen stop-viivat vedetty vähän risteyksestä taaksepäin ennakoiden ja oikein korostetusti melkein puoli metriä leveänä, että kotilokuski varmasti huomaa.

Näin siksi, että sen stop-viivan jälkeen ennen risteävän tien reunan jatketta on sitten maalattu hennommalla viivalla semmoinen pysäköintiruudun näköinen alue, jossa on oikein skootterin kuvakin ohjeena.

Siihen näyttää punaisen valon syttyessä pyrähtävän sopuisa joukko kaksipyöräisiä pikku moposta ainakin kolme metriä pitkän puhtaan valkoisen ja Yoshimuran mölyputkella varustetun megaskootterin ja Blackbirdin rinnalle.

Sivistyneiden ihmisten kesken näyttää toimivan maltillisilla kaupunkinopeuksilla oikein hyvin, siitä huolimatta, että ne pienet japanilaiset kuorilot joilla kukaan ei viitsi ajaa vapaaehtoisesti on myyty ulkomaille ja jäljelle on jäänyt vain isot ja mukavat sekä perheenemäntien kantti*kantti koppiautot.

Semmoinen jännä havainto tuli tuosta splittaamisesta, että pienemmillä kaduilla näyttäisi Koben keskustassa olevan liikennevalojen stop-viivat vedetty vähän risteyksestä taaksepäin ennakoiden ja oikein korostetusti melkein puoli metriä leveänä, että kotilokuski varmasti huomaa.

Näin siksi, että sen stop-viivan jälkeen ennen risteävän tien reunan jatketta on sitten maalattu hennommalla viivalla semmoinen pysäköintiruudun näköinen alue, jossa on oikein skootterin kuvakin ohjeena.

Siihen näyttää punaisen valon syttyessä pyrähtävän sopuisa joukko kaksipyöräisiä pikku moposta ainakin kolme metriä pitkän puhtaan valkoisen ja Yoshimuran mölyputkella varustetun megaskootterin ja Blackbirdin rinnalle.

Sivistyneiden ihmisten kesken näyttää toimivan maltillisilla kaupunkinopeuksilla oikein hyvin, siitä huolimatta, että ne pienet japanilaiset kuorilot joilla kukaan ei viitsi ajaa vapaaehtoisesti on myyty ulkomaille ja jäljelle on jäänyt vain isot ja mukavat sekä perheenemäntien kantti*kantti koppiautot.
Noinhan se toimii myös täällä Seoulissa ja muualla sivistyneessä maailmassa... Ei vain kotimaassa... Jos splittaat niin ainakin torven ääntä saapi kuunnella...

Ai, jaa... Mä kyl haien ihan jostain muualta kiksini ja toi splitaamienen on joka päiväinen leipä... Ei säväytä sitten millään muotoa.
Ai, jaa... Lisääppä nopeutta siihen splittailuus, niin johan alkaa adrenaliinit nousemaan  
biggrin.gif
biggrin.gif
Kyllä hullu saa olla mutta tartteko sitä olla tyhmä?  
biggrin.gif
Jossei adrenaliinit muuten nouse, niin vähän täytyy
biggrin.gif

Ai, jaa... Lisääppä nopeutta siihen splittailuus, niin johan alkaa adrenaliinit nousemaan  
biggrin.gif
biggrin.gif
Kyllä hullu saa olla mutta tartteko sitä olla tyhmä?  
biggrin.gif
Jossei adrenaliinit muuten nouse, niin vähän täytyy  
biggrin.gif
Jaa, eipä noissa mikään muu kohoa nopeuden noustessa, kuin sanktioiden määrä... Tiedossa ihan riittäväati mestoja missä pystyy vetämään tuppi nurin
talktohand.gif

Ei sen puoleen, ei kaikilla ole edes mahista splittaamiseen.

Muutenkaan ei kannata karmeesti ottaa itteensä, jos joku ei ole samaa mieltä.

Tervetuloa foorumille  
thumbs-up.gif
Joo
biggrin.gif
mahdollisuutta tai ei, mutta välttämätön paha täällä ainakin...
Edelleen-> kun alkaa hiki valuu potan sisällä ja pitkin selkää, kytkinkäsi aivan turtana ja mopokin alkaa "kökii", ni kyllä se on pakko jotain tehrä..ja sillon mennään jonojen välistä
tounge.gif

Ja vähän muutonkin...

Ja joo, ei kait tätä foorumia kande niin tosissaan ottaa
biggrin.gif

Vielä ei ole tullut ruuhkatilannetta omalle kohdalle, mutta olen kyllä pohtinut vaatisiko se splittailua. Kun tuo sussu on ilmajäähykin vielä.

Vaan entäs jos vaan vetäisi tien sivuun, kone sammuksiin ja pistäisi tupakiksi? Kumpikos kotilokuskeja enemmän vituttaa?
biggrin.gif

Onko näissä kommenteissa joku pieni ristiriita keskenään? Sä rekkasit ittesi tänne nyt sitten ihan tätä varten? Jos elämä kotiseinien ulkopuolella on noin vituttavaa ja vaarallista, niin ei kannata seinien ulkopuolelle nättiä nenää laittaa. Nykyään, kun voit hoitaa _kaiken_ ihan sieltä kotisohvalta käsin.
Splittauksesta sen verran että itse en sitä yleisesti harrasta... ei täällä paljoa tarvitse mutta jossain paikoissa se on melkein pakollista, mutta harkittua esim Jos liikenne seisoo pahasti, ja tuohon asialliseen keskusteluun topiikeissa, onko tuo lainattu osuus sitä ?

Back