Itselle kanssa sattui kortin saatuani noita muutaman kerran, joskus jopa auto jäi A pilarin taakse.Sen enempää asiaan kantaa ottamatta keulimisesta ja muusta, mutta on kiva huomata että olen ainoa moottoripyöräilevä puusilmä autoillessa. Tänä kesänä kaksi kertaa läheltä piti tilanne käynyt kun on pärrä jäänyt paksun a-pilarin taakse katveeseen. Keväällä kevari poika tuli just sopivaa vauhtia liikenneympyrään vasemmalta että pysyi sopivasti pilarin suojassa ja viime tingassa huomasin ja en vetänyt eteen. Tänään vähän isompi skootteri jäi inhottavasti oikean a-pilarin katveeseen ja en ihan oikeasti huomannut sen tulevan tietä myöden kun olin itse tulossa tielle. Oli todellinen säikähdys mulle kun skootteri menikin siitä ennen kuin ehdin tielle, skootterikuski ei näyttänyt huomaavan kuinka liki oli kolari. Vähän jo mietin että lopetan autoilun ennen kuin se kolmas kerta tulee ja osuu. Joten olkaa varuillanne te täydellisyyden huiput, se puusilmä voin olla minä seuraavalla kerralla. Toivottavasti kuitenkaan ei.
Nyttemmin on risteyksiin tultaessa vakioksi muodostunut pieni kumartuminen eteenpäin ja kurkkaus A-pilarin taakse, ei ole nyt 10 vuoteen sattunut pahempia läheltäpiti tilanteita katveen takia, kohtuulliset 30tkm tulee autolla ajettua vuodessa.