Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta jos autoilija olisi katsonut tarkemmin ja noudattanut itse liikennesääntöjä, olisi hän jättäny kääntymättä eteen..Sanokaa vaan kukkahatuksi mut jos olisi ajanut asiallista kaupunkinopeutta ja etupyörä maassa niin toi olisi ehkä vältetty.
Vaikka autoilija tosiaan eteen kääntyikin.
Jep, sanoisin et _asiatonta_ meininkiä.kyllä, tässä nähdään taas miten autoilija joka ei ajattele mitään muuta kuin itseään ja nyt ilmeisesti tahallaan kiilaa motoristin joka on normaalilla kaupunkiajelulla, jumalauta mitä meininkiä, ja sanovat motoristeja mulkuiksi...
Aika erikoista, että ei tullu mopoilijalle mitään, kun kumminkin todistusaineioista itseäänkin vastaan näyttäis olevan?sanoi:jep... autoilijan syyks meni 100% kaikki, itse en saanut edes sakkoja tai muuta sellaista, koska paikan päällä multa vietiin kortti, niin eivät sitten viittiny 2x rangaista samasta asiasta
Lisää aiheesta.Aika erikoista, että ei tullu mopoilijalle mitään, kun kumminkin todistusaineioista itseäänkin vastaan näyttäis olevan?sanoi:jep... autoilijan syyks meni 100% kaikki, itse en saanut edes sakkoja tai muuta sellaista, koska paikan päällä multa vietiin kortti, niin eivät sitten viittiny 2x rangaista samasta asiasta
Lueppa uudestaanAika erikoista, että ei tullu mopoilijalle mitään, kun kumminkin todistusaineioista itseäänkin vastaan näyttäis olevan?sanoi:jep... autoilijan syyks meni 100% kaikki, itse en saanut edes sakkoja tai muuta sellaista, koska paikan päällä multa vietiin kortti, niin eivät sitten viittiny 2x rangaista samasta asiasta
Tarkotin siis tuota toista rangaistusta. Ilmaisin nyt vähän huonosti.Lueppa uudestaanAika erikoista, että ei tullu mopoilijalle mitään, kun kumminkin todistusaineioista itseäänkin vastaan näyttäis olevan?sanoi:jep... autoilijan syyks meni 100% kaikki, itse en saanut edes sakkoja tai muuta sellaista, koska paikan päällä multa vietiin kortti, niin eivät sitten viittiny 2x rangaista samasta asiasta
ei mua kiinnosta kumpi voitti...Meeppä kysymään kumpi voitti, autokuski vai mopoilija joka oli 3(?)kk sairaalassa (eikä varmaa jalka oikei kondiksessa senkään jälkeen; koskaan)?hehehe
jos oikeus on todennut autoilijan syylliseks tapahtumaan niin miksi te ihmiset enää tuomitsette mopoilijaa? mopoilija ei syyllistynyt oikeuden mielestä muuhun ku keulimiseen minkä todettiin loppuneen tarpeeks aikasin jne jne jne ja autoilija todettiin syylliseksi kolariin.![]()