Mitenhän niitä uusia kypäriä voi enää vaatia...Ifin äijä yritti väittää että kypärää ei tarttee uusia jos pikkusen kolahtelee![]()
Jos on tarpeeksi kärsinyt potta niin varmaan saa arkkuun uuden mukaan "vikalle reissulle"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenhän niitä uusia kypäriä voi enää vaatia...Ifin äijä yritti väittää että kypärää ei tarttee uusia jos pikkusen kolahtelee![]()
Ei koskaan kolaroitua kypärää uudestaan käyttöön.Se on museotavaraa jos siinä näkyy isku-tai hankaumajälkiä.Kukaan ei tiedä mitä sen rakenteelle on tapahtunut.Nyt alkaa jo hommat etenee pikkuhiljaa korvauksia alkaa satelee.
Elikkä pyörästä korvaavat 3000e + kypärästä jotain ite laskin omat kulut pyörälle ja 2974e oli hinta mulle elikkä sain ns. ilmasiksi ajaa kuukauden ja saan rahat takasin rahoitusyhtiöltä.
Loput varusteet korvaa kuulemma eri ihminen Ifiltä.
Edit: Ifin äijä yritti väittää että kypärää ei tarttee uusia jos pikkusen kolahtelee![]()
Tuskin kannattaa ihan tollasia summia odotella kivuista ja kosmeettisista...?!?...muut kosmeettiset haitat ja kivut + säryt kulut yms. niistä liikennevahinkolautakunnan mukaan 5100-10000e joten siintä sitten laskelmen mukaan tulisi vähintään 6000-7000e + sairaalamenot ja hoidot.
Jos menee vahinkolautakunnan kautta ja nenä menee siihen 3 kategoriaan niin minimi summa on 5100e ja olettaisin että muista kuluista tulisi 1000e . Nämähän siis on ihan vaan laskelmia eikä ne tule näin menemään, meinaan kyllä vaatia kaiken mitä oon ansainnut ja vuoden päästä sitten kosmeettiset vauriot tarkistetaan ja vaaditaan loppusumma lääkärinlausunto todisteena.Tuskin kannattaa ihan tollasia summia odotella kivuista ja kosmeettisista...?!?...muut kosmeettiset haitat ja kivut + säryt kulut yms. niistä liikennevahinkolautakunnan mukaan 5100-10000e joten siintä sitten laskelmen mukaan tulisi vähintään 6000-7000e + sairaalamenot ja hoidot.
Visiiri auki kun kaupunki alueella ajelin ja sen verta huurustuAi helvetti onpas mennyt naama ruvelle. miten muuten umpi kypärässä tulee tuommosta jälkeä?
Ite kun mälläsin, niin kypärän visiiri lähti heti kättelyssä pois. Mutta eipä onneksi sattunut pahemmin.Visiiri auki kun kaupunki alueella ajelin ja sen verta huurustuAi helvetti onpas mennyt naama ruvelle. miten muuten umpi kypärässä tulee tuommosta jälkeä?![]()
Juu olen asiakaspalvelussa, ja tuolta liikennevahinkolautakunnalta olin lukevinaan että sitä kautta voi hakea "todistuksen/korvaukset" eli ne arvioivat silloin haitat ja menetykset elikkä tämän naaman, ja antaa oman päätöksensä mikä ilmeisesti pätee?Joku lauloi joskus että:"Tässä naamassa arpikin kaunistus on.." ja luulen että satasissa on mitä siitä onnistut yhtiöltä saamaan. Olen duunin puolesta nähnyt pahojakin vekkejä joista ei paljon ole irronnut. Koeta kuitenkin,jospa ajat ovat muuttuneet.Tietty jos olet esim. asiakaspalveluduunissa kasvokkain asiakkaiden kanssa se voi auttaa asiaa..
Ei se hullu ole joka pyytää.. ja mitään ei saa jollei yritä.