Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jukka.h sanoi:Liput ostettu kolmeksi päiväksi ja majoitus varattu
Järjestetäänkö tuolla muuten ajotaito II kurssia?
Nitrous sanoi:Näillä näkymin ekana päivänä on ATII.
BANDIT-R sanoi:Ajotaito II kurssille tulijat ilmoittautuu kouluttajat@moottoripyora.org
Kurssille mahtuu noin 5 oppilasta.
Pärnussa on vain yksi kouluttaja tälle kurssille.

Jukka.h sanoi:Onko AT II kurssilla vielä tillaa? Koitin laittaa osoitteeseen kouluttajat@moottoripyora.org sähköpostilla kyselyä, mutta sieltä tuli paluu viestissä virheilmoitus mailipalvelimelta. En ollut aivan varma, että saavuttiko maili teidät![]()
Waille sanoi:Nähtävästi viesti ei oo menny perille yhteen postituslistalla olevaan osotteeseen, mutta muille pitäs olla menny; itelle ainaki oli tullu. En muista muita ilmottautumisia vielä nähneeni, joten näin ollen Pärnussa järjestettävällä kurssilla pitäis vielä olla tilaa, mutta jätän tämän vahvistamisen koulutusvastaaville. Muilta osin kuivalemasi toimintamallin pitäisi olla täysin ok. Onko kaverisi käynyt kyseistä kurssia aikaisemmin?
Jukka.h sanoi:Ei ole käynyt, eikä ole ratailusta aikasempaa kokemusta![]()
vertzu sanoi:Aut24ringin varikolla on käytössä vastaavanlaisia varikkobokseja, kuin Botniaringillä on. Varikkoboksiin mahtuu mukavasti 6 kuljettajaa pyörineen ja varusteineen. Varikkoboksista pääsee ajamaan suoraan varikkosuoralle ja varikkoalueelle. Varikkoboksin saa myös lukittua yöksi. Tämä boksi maksaa 150 euroa ensimmäiseltä päivältä ja seuraavat päivät ovat 55 euroa per päivä. En saanut vielä ongittua tietoa, miten boksi varataan etukäteen, mutta kerron siitä täällä, heti kun tiedän. Boksin saa ostettua myös paikan päältä ja luultavasti niitä on vapaana runsaasti, kun koko rata on varattu meille.

Mulle yks siivu, sunnuntaista lähtien, pistin txt.Fanni sanoi:Olen varaamassa boxia heti ensi viikolla (odottavat vain vahvistustani varaukseen ja lähettävät laskun). Eli mahtaakohan löytyä 5 (+ minä) kustannusten jakajaa yhteen pilttuuseen. Ilmeisesti kannattaa tosiaan ottaa pilttuu jo sunnuntaina, niin pääsee levittelemään tavarat rauhassa. Eli yhteyttä voi ottaa kari.savolainen@arctech.fi tai +358 50 3537 175![]()
Fanni sanoi:Olen varaamassa boxia heti ensi viikolla (odottavat vain vahvistustani varaukseen ja lähettävät laskun). Eli mahtaakohan löytyä 5 (+ minä) kustannusten jakajaa yhteen pilttuuseen. Ilmeisesti kannattaa tosiaan ottaa pilttuu jo sunnuntaina, niin pääsee levittelemään tavarat rauhassa. Eli yhteyttä voi ottaa kari.savolainen@arctech.fi tai +358 50 3537 175![]()