• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Auto24ring Pärnu 11.7. - 13.7.2016 (ma-ke)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Liput ostettu kolmeksi päiväksi ja majoitus varattu :jippikaijee:

Järjestetäänkö tuolla muuten ajotaito II kurssia?

Olisin kiinnostunut kimppapilttuusta. Pääsen mestoille vasta 12-13.7. mutta tottakai maksan koko ajasta jos paikka löytyy. Laita privaa kiitos ja sovitaan mailitse/puhelimella loput.

EDIT: pilttuu löytynyt, kiitos.

Vaimo sekos! :O se on ny suunnittelemassa reissua tänne?!?!?!? Mutisee jostain rannasta, kaupasta jne... Ei voi toteutua.

Aut24ringin varikolla on käytössä vastaavanlaisia varikkobokseja, kuin Botniaringillä on. Varikkoboksiin mahtuu mukavasti 6 kuljettajaa pyörineen ja varusteineen. Varikkoboksista pääsee ajamaan suoraan varikkosuoralle ja varikkoalueelle. Varikkoboksin saa myös lukittua yöksi. Tämä boksi maksaa 150 euroa ensimmäiseltä päivältä ja seuraavat päivät ovat 55 euroa per päivä. En saanut vielä ongittua tietoa, miten boksi varataan etukäteen, mutta kerron siitä täällä, heti kun tiedän. Boksin saa ostettua myös paikan päältä ja luultavasti niitä on vapaana runsaasti, kun koko rata on varattu meille.

Ja jos ko taho on yhtä nihkeä kuin viimeksi (aamulla vajaa tunti(?) ennen rata-ajan alkua ne avas oven), päästämään purkamaan kamoja edellisenä iltana boxiin. Niin ainakin minä olen valmis maksamaan kimppaboxista oman osuuden ylimääräsestä päivästä, jos sillä tavalla pääsee sunnuntaina kisojen jälkeen lataamaan kamat boxiin.

Muita...?

^ Saattaa olla että hinnoittelevat boxit per kalenterivuorokausi. Kelmit ketkut.
Selvittelemme yksityiskohtia, palaamme asiaan.

Liput on hommattu maanantaille ja tiistaille. Löytyykö vielä vapaita kimppapiltuupaikkoja? Olis kiva saada kamat ja kärry yöks lukkojentaa.

Jukka.h sanoi:
Onko AT II kurssilla vielä tillaa? Koitin laittaa osoitteeseen kouluttajat@moottoripyora.org sähköpostilla kyselyä, mutta sieltä tuli paluu viestissä virheilmoitus mailipalvelimelta. En ollut aivan varma, että saavuttiko maili teidät:dunno:

Nähtävästi viesti ei oo menny perille yhteen postituslistalla olevaan osotteeseen, mutta muille pitäs olla menny; itelle ainaki oli tullu. En muista muita ilmottautumisia vielä nähneeni, joten näin ollen Pärnussa järjestettävällä kurssilla pitäis vielä olla tilaa, mutta jätän tämän vahvistamisen koulutusvastaaville. Muilta osin kuivalemasi toimintamallin pitäisi olla täysin ok. Onko kaverisi käynyt kyseistä kurssia aikaisemmin?

Waille sanoi:
Nähtävästi viesti ei oo menny perille yhteen postituslistalla olevaan osotteeseen, mutta muille pitäs olla menny; itelle ainaki oli tullu. En muista muita ilmottautumisia vielä nähneeni, joten näin ollen Pärnussa järjestettävällä kurssilla pitäis vielä olla tilaa, mutta jätän tämän vahvistamisen koulutusvastaaville. Muilta osin kuivalemasi toimintamallin pitäisi olla täysin ok. Onko kaverisi käynyt kyseistä kurssia aikaisemmin?

Ei ole käynyt, eikä ole ratailusta aikasempaa kokemusta :D

Jukka.h sanoi:
Ei ole käynyt, eikä ole ratailusta aikasempaa kokemusta :D

Sittehän kyseinen henkilö on kurssille juuri oikeaa asiakaskuntaa. :thumbup: Auto24Ringillä on kyllä puitteet erittäin kohdallaan ensimmäisen ratailukokemuksen hankkimiseen. Ainut mikä sieltä valitettavasti on ainaki tähän asti puuttunut, on rataravintola joka kotimaisten ratojen varikoilla aina on, mutta moinen pikkupuute on toki helposti paikattavissa ottamalla omat eväät mukaan. Mutta tosiaan varmaan viimeistään aamusella joku meikäläistä viisaampi tulee vahvistamaan ton kurssin paikkatilanteen, mutta väitän kyllä että tilaa on.

Autossa tilaa pyörälle, tavaroille ja kuskille.

Eli menossa olen su 10.7. klo. 19:30 lautalla Helsingistä ja palaan pe 15.7 klo:17:30 Tallinnasta.

Jos olet kyytiä vailla niin paiskaa vaikka tekstarilla, laitetaan kulut puoliks.

T:Riku o4I-S463SS7

vertzu sanoi:
Aut24ringin varikolla on käytössä vastaavanlaisia varikkobokseja, kuin Botniaringillä on. Varikkoboksiin mahtuu mukavasti 6 kuljettajaa pyörineen ja varusteineen. Varikkoboksista pääsee ajamaan suoraan varikkosuoralle ja varikkoalueelle. Varikkoboksin saa myös lukittua yöksi. Tämä boksi maksaa 150 euroa ensimmäiseltä päivältä ja seuraavat päivät ovat 55 euroa per päivä. En saanut vielä ongittua tietoa, miten boksi varataan etukäteen, mutta kerron siitä täällä, heti kun tiedän. Boksin saa ostettua myös paikan päältä ja luultavasti niitä on vapaana runsaasti, kun koko rata on varattu meille.

Olen varaamassa boxia heti ensi viikolla (odottavat vain vahvistustani varaukseen ja lähettävät laskun). Eli mahtaakohan löytyä 5 (+ minä) kustannusten jakajaa yhteen pilttuuseen. Ilmeisesti kannattaa tosiaan ottaa pilttuu jo sunnuntaina, niin pääsee levittelemään tavarat rauhassa. Eli yhteyttä voi ottaa kari.savolainen@arctech.fi tai +358 50 3537 175:orgmp2:

Pilttuu loppuun myyty! Laittelen kaikille tilinumeroa ja summaa kun saan laskun radalta. Pilttuussa siis 6 mopedia. Paikan ilmoittautuneet varmistavat maksamalla...

Fanni sanoi:
Olen varaamassa boxia heti ensi viikolla (odottavat vain vahvistustani varaukseen ja lähettävät laskun). Eli mahtaakohan löytyä 5 (+ minä) kustannusten jakajaa yhteen pilttuuseen. Ilmeisesti kannattaa tosiaan ottaa pilttuu jo sunnuntaina, niin pääsee levittelemään tavarat rauhassa. Eli yhteyttä voi ottaa kari.savolainen@arctech.fi tai +358 50 3537 175:orgmp2:
Mulle yks siivu, sunnuntaista lähtien, pistin txt.

Fanni sanoi:

Ilmeisesti tuo hinta on kuudelta pyörältä?

Boxikavereita kyselen ittekin, mutta korkeintaan 4 pyörää, että tilaa enempi. Tai jos löytyy yksi joka haluaa tilaa enempi ja kiinnostaa jakaa kustannuksia puoliksi niin sekin sopii. Tarkoitus vuokrata jo edellinen päivä että saa illalla pyörät ja tavarat paikoilleen kaikessa rauhassa.
Hintaa tuolla olis kai 150+55+55+55=315 eli 157.50 kahteen pekkaan jaettuna.

Back