• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Auto24ring Pärnu 11.7. - 13.7.2016 (ma-ke)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nitrous sanoi:
Ehkä kerhokisassa ens kesänä jos hommat kulisseissa menee putkeen. Isommissa kisoissa mut nähdään viivalla heti kun joku lyö kustannusten verran rahaa käteen.

Isommissa kisoissa, kuten tt, on ihan rahapalkintoja. Siellä se vain odottelee sun hakureissua. (vinkki ei maksa mitään)

JMH sanoi:
Isommissa kisoissa, kuten tt, on ihan rahapalkintoja. Siellä se vain odottelee sun hakureissua. (vinkki ei maksa mitään)

Mitä viimeks oon tarkastanu niin ne rahapalkinnot on lähinnä menny niille pärjääville kuskeille?

Nitrous sanoi:
Mitä viimeks oon tarkastanu niin ne rahapalkinnot on lähinnä menny niille pärjääville kuskeille?

Luotto on täällä vakaa. VIP-lippu on jo hankittu. Voisit juhlistaa sitä clean sweepillä Imatralla.

Pärnun rata on kyllä uskomattoman hieno ja kaupunkikin mukava mesta.

Onko lanssi tulossa ratapäiville kuten aiemminkin?

Vuorela sanoi:
Päiviä edeltävänä viikonloppuna on Pärnussa myös SM kisat, joten hyvä tilaisuus käydä samalla katsomassa miten rataa ajetaan :thumbup:

Yritetään saada paikalle iso .ORG!-kannustusjoukkio.
Eli mennään paikalle jo viimeistään lauantaina.

Salmon sanoi:
Lajiryhmän tiedotteessa:
"Pitkien neuvotteluiden jälkeen saimme nyt vahvistuksen, että kaudella 2016 ajetaan viisi osakilpailua. Aikaisemmin ilmoitetun kalenterin lisäksi järjestetään sm-osakilpailu Pärnussa 8-10.7.2016. Kilpailujärjestäjänä toimii paikallinen kerho, mutta tuomariston jäseninä on SML:n lisenssin omaavia henkilöitä varmistamassa, että kaikki sujuu SML:n sääntöjen mukaan."

Vuorela sanoi:
Päiviä edeltävänä viikonloppuna on Pärnussa myös SM kisat, joten hyvä tilaisuus käydä samalla katsomassa miten rataa ajetaan :thumbup:

Tuolla on vielä ainakin vapaana nuo loppuviikonpäivät poislukien Sunnuntai, mikä ainakin vaikuttaa omiin lauttavarauksiin.

Tarkoitus siis ajella vielä lisää noiden orgin järjestämien jälkeen. Eli mukana jos tuuri on pitänyt kuskin pystyssä alkukauden.

Edit. Viimekesää kun tuolla ajelin, niin sieltä (radan toimistolta) sai transponderin päiväksi kympillä ja ajat näki respan monitorista. Ainakin itse tykkäsin kun ei tarvinnut arvailla oliko data luotettavaa vai ei.

Terve,

Milloin nuo päivät tulevat myyntiin, ja olisiko hyvää vinkkiä majoitukseen Pärnussa?

Itse ajattelin ajella ensi kesänä taas muutaman päivän Virossa ja tuo ajankohta osuisi siihen mukavana lisänä. Olisi kiva päästä siihen Ajotaito 2:seen ja mahd. toiseksikin päiväksi radalle.

b71360 sanoi:
Terve,

Milloin nuo päivät tulevat myyntiin, ja olisiko hyvää vinkkiä majoitukseen Pärnussa?

Itse ajattelin ajella ensi kesänä taas muutaman päivän Virossa ja tuo ajankohta osuisi siihen mukavana lisänä. Olisi kiva päästä siihen Ajotaito 2:seen ja mahd. toiseksikin päiväksi radalle.

Sen verran vinkkiä, että kun viikko-pari sitten katsoin majoituksia, monessa paikkaa myytiin jo eioota.

Lautta tuli varattua. matala paku(<190cm) ja kärry meni yli 9metriä, joten tallinkin pikkurajaan pääsee viel. Menopaluu 278euroa vai mitä se nyt oli, ei mielestäni paha. Kyytissä siis 3 ukkoa. PE-TO

b71360 sanoi:
Terve,

Pärnun reissu on tarkoitus laittaa myyntiin pian, kunhan saadaan muutama yksityiskohta sovittua. Toivotaan ensi viikkoa, mutta viimeistään helmikuun aikana.

Mites tuolla on päivän päätteeksi toimittu, onko syytä pakata kaikki kamat autoon vai voiko jättää leirin pystyyn yön yli? Saattaa vaikuttaa ainakin mun matkasuunnitelmiin.

Miki sanoi:
Mites tuolla on päivän päätteeksi toimittu, onko syytä pakata kaikki kamat autoon vai voiko jättää leirin pystyyn yön yli? Saattaa vaikuttaa ainakin mun matkasuunnitelmiin.

Osan on jättänyt leirejä kera kärryn, ja osa on vuokrannut maksullisia varikkopilttuita, jotka jaetaan useamman kesken.

Enpä muista, että kukaan olisi koko leiriä purkanut ja koonnut joka päivä.

Miki sanoi:

Onhan se suljettu alue, ainakin teoriassa.
Lisäksi siellä varikolla on aina joku meikäläinen yöpynyt.
Mielestäni leirin voi jättää sinne pystyyn aivan kuten Suomessakin varikolle aina jätetään.

JMH sanoi:
Osan on jättänyt leirejä kera kärryn, ja osa on vuokrannut maksullisia varikkopilttuita, jotka jaetaan useamman kesken.

Enpä muista, että kukaan olisi koko leiriä purkanut ja koonnut joka päivä.

Onpahan ainakin vähän enempi tekemisen vaivaa jos joku haluaa pölliä kamat, kun levittelee ne mustalaisleirin tyyliin pitkin varikkoo. Kärryyn pakattuna lähtevät luvattoman helposti könttinä kaikki. :D

Nitrous sanoi:
Onpahan ainakin vähän enempi tekemisen vaivaa jos joku haluaa pölliä kamat, kun levittelee ne mustalaisleirin tyyliin pitkin varikkoo. Kärryyn pakattuna lähtevät luvattoman helposti könttinä kaikki. :D
Tämä hyvä:thumbup: Vähän tuo majoituspaikan valinta helpottuu. Suomessa ei harmita, jos joku tarvii lelut. Mutta taitaa tuo vakuutuksen omavastuu Balteissa edelleen olla korkeampi.

Kovasti kiinnostaisi, olisko ketään Tampereen seudulta kiinnostunut kimppakyydistä (kärry löytyy johon kaksi mopoa mahtuu) kuluja jakamaan tai jollain tilaa omassa kärryssä/pakussa?

Back