• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aurinkovisiiri Sunax

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shyhander
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse ostin ensin tuon Silverin ja ajattelin, että tämähän on ihan jees. Muutaman päivän päästä käytin sitä sapluunana ja leikkelin paksusta mustasta kartongista tarpeeksi alas ulottuvaa kaihdinta. Löysin optimi mitan, mutta sen jälkeen silmä- ja/tai aurinkolasien päähän laittaminen oli enemmän kuin haasteellista.

Lopulta teippasin visiirin yläreunan. Ja olen ollut todella tyytyväinen ratkaisuuni.
Teipistä ei vain taida hirveesti nähdä läpi....
Joo, ethän sä monessakaan autossa siitä aurinkolipasta läpi näe? Ja sitä mä juuri hain. Suojaa horisontissa roikkuvalta auringolta.

Minä laitoin viime kesänä sunaxin tumman classic mallin kypärään.
held-sunax-blendschutz-classic-getoent-5745_0.jpg

Jos nyt saisin valita, niin laittaisin BX-mallin, jossa reunat hieman alempana.
sunax_bx_darkspeed.png

Mutta on tuo classic reilusti parempi kuin ei mitään.
Sama juttu, itse hankin tuon classic mallin, mutta bx olisi ollut parempi. Vaikka nakulla ajelee ja pää ei kovin alhaalla ole, niin classic malli ei kovin häävisti suojaa etuviistosta alhaalta tulevaa aurinkoa.

Tuli tuossa hankittua tuo "steel" malli eli se tummin, nyt sitten ensimmäisen kerran pääsi kokeilemaan sitä tosi toimissa.:)
Täytyy kyllä sanoa että oli todella toimiva aurinkolirpake, ei päässy enää aurinko killittämään tummuvan pinlockin yläreunasta missä on muutama milli pelkästään kirkasta visiiriä..:)

Back