Vaihoin pyörän 4 vuotta vanhempaan ja 40 tonnia enempi ajettuun. Iso V-strom nyt alla. Paljonko se tuo tapiola antaa alennusta vakkuutuksee ku kiertää atlantinvallia juttoamalla. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Melekuttaja sanoi:Vaihoin pyörän 4 vuotta vanhempaan ja 40 tonnia enempi ajettuun. Iso V-strom nyt alla. Paljonko se tuo tapiola antaa alennusta vakkuutuksee ku kiertää atlantinvallia juttoamalla.![]()
...ja vesmukinki anto piäl !jlik sanoi:... Tänään kun olin taksilla liikkeellä Tampereella niin taksikuskikin ties tän Atlantivallin jutauksen vaikkei kuulukaan jutaajaporukkaan.

mchuurre sanoi:
...tokko edes pyörämiähiäkään?...![]()
mchuurre sanoi:Jokaiselle Jutauspäivälle on sitten luvassa "piäntä" arpajaista ja palkinnoista malli
jlik sanoi:No tossahan meillä on sitten iltaohjelmaa kun on bingoa.
..

mchuurre sanoi:Ja hei muuten, tuossa jo muutamat jutaajat alkoivatkin keräämään kimppa- jutausporukkaa etelän suunnilta kohti Kaamasta, mikä onkin erittäin hyvä idea. Joten kaikki muutkin vain jo piirtelemää omia reittiaikatauluja tapetille, johon voivat sitten halukkaat tarvittaessa liittyä.......
![]()
piisiepe sanoi:Joo. näyttäs mc huurteen reitti kulkevan tosta kotioven edestä. jos oot kuluussa pulkkilassa lounas aikaan niin ilmota niin tarjoon matkalaiselle purtavaa. ite oon sitten pojan kans lähdössä lauantai aamuna kohti kaamasta.
(nollaneljäsataa-389790).
Juke sanoi:Tarkoitus on ajaa rautaperäajo pohjille. Eli Kaamasessa olisi maali lauantaiaamusella.
Mulla menee 3 päivää Kaamaseen eikä siltikään tule täyteen rautaperseilyyn tarvittavia kilsoja.Jack sanoi:Tekis mieli lähtee jo !![]()