jlik
MotOrg ry jäsen
rellonen sanoi:Pitää tehdä rekkamiehen pastilli tulpaksi.....![]()
Mikäs on toi rekkamiehen pastilli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rellonen sanoi:Pitää tehdä rekkamiehen pastilli tulpaksi.....![]()
jlik sanoi:Mikäs on toi rekkamiehen pastilli?![]()
AXP sanoi:Vastaanottajan sähköpostilaatikon tilavaraus on täyttynyt.
Käytännössä laatikko täynnä. Ehkäpä jäänyt siivoamatta poistetut viestit tai tullut liikaa roskapostia tms.
Lootassa on 75% tavaraa, ja aina ennen on pelannyt hyvin, mutta 5 päivää oli toimimatta, sitten tein vikailmon, toimi taas eilen, mutta tänään taas ei wörki -> tein uuden vikailmon!!!! Vastattiin, että joku hemmo Elisalta oli tehnyt "jotain", että lootani taas toimii, mutta edelleenkään ei kerrottu syytä: kuka on tehnyt jotain ja miksi? ......
plösöpötsi sanoi:peräaukon seudun karvoitukseen kiinni kuivunut ulostepallero

jlik sanoi:Onkos kellään jutaajalla Midlandin G8E BT pemaria (tiedän että mopoilijamikalla on)? Oon yrittäny naittaa sitä mun kypäräluuriin (Midland BT Next) ja paritus näyttäisi onnistuvan mutta pemari menee parituksen jälkeen aivan mykäksi. Kokeilin sitten toisella Midlandin kypäräluurilla ja sama homma. Kokeilin vielä parittaa mun IPhonen kypäräluuriin ja se toimii hyvin (samoin kuin Tompan navi).
jlik sanoi:Oon tässä miettiny että pitäiskös hommata noi tuliliivit. Kuinkas monella jutaajalla on semmoset? Täältä etelästä ei taida oikein löytyä tuliliivejä tähän vuodenaikaan.
Melekuttaja sanoi:Kipase huomenna hämeenlinnassa. http://www.motonet.fi/fi/tuote/382927/MP-lampoliivi-akkukayttoinen-12V
LoneWolf sanoi:Luin noita vanhoja ketjuja tuliliiveistä ja olen kovasti päätymässä Warm-n-Safen tuotteeseen, ajatuksena samalla ostaa lämmitetyt hanskat koska pyörässäni ei ole kahvalämppäreitä ja sormet ovat jäässä jo näissä etelän lämmöissäkin...
jlik sanoi:No vaikka tilasin ton Klanin takin niin mistäs noita Warm-n-Safen vaatteita löytyy?
Mulla on kahvalämppärit joten täytyy vain ottaa talvitumputkin mukaan.
jlik sanoi:Tommonen tuliliivi tuli tilattua EMC:ltä. Eiköhän tuolla tarkene Atlantinvallilla.
Melkoista varustautumista tämä reissu (no onhan sekin mukavaa puuhaa).![]()
Vajaa kuukausi ja sitten![]()

Melekuttaja sanoi:Pitäs pyöräki vaihtaa ennen reissua.
Tuosta on kyl vaikee pistää paremmaksi, yritin kyllä mutta sain irti vain uudet renkaat ja loppurahoilla tarvinnee ostaa taka jarrupalat.
Ja jos Viktoria kiinnostaa niin on yhdet halvat ylimääräiset joita voin lainata, huonona puolena niissä ei ole korvanappia enkä tiedä kestääkö akku koko päivää kuuntelulla. Jos kiinnostaa niin voin jostain ne kaivaa ja kokeilla kuuluuko / kestääkö.
QantarahWolf sanoi:Melekuttaja sanoi:Pitäs pyöräki vaihtaa ennen reissua.
Tuosta on kyl vaikee pistää paremmaksi, yritin kyllä mutta sain irti vain uudet renkaat ja loppurahoilla tarvinnee ostaa taka jarrupalat.
Ja jos Viktoria kiinnostaa niin on yhdet halvat ylimääräiset joita voin lainata, huonona puolena niissä ei ole korvanappia enkä tiedä kestääkö akku koko päivää kuuntelulla. Jos kiinnostaa niin voin jostain ne kaivaa ja kokeilla kuuluuko / kestääkö.
Jos niissä vain on 3,5 millin liitin kuulokkeille, niin jo vain, kypärä kun on nolan ja siinä handsfreet kännylle, saa erilaisia vermeitä liitettyä, liitosjohtokin on.
Viktor