- Sijainti
- HKI/Myllykoski
tuskinpa tulee mitään vakiokirjoittelijaa tälle foorumille tuosta kaverista...
kunhan oli tylsää niin päätti vähän hämmentää soppaa ja hyvinhän se sekoittuikin. kaksoisnikki (?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa onko se nyt lompakon paksuudesta kiinii tuo keskusta asuminen,vai onko sielä ruudun toisella puolella joku pilallle hemmoteltu isin ja äidin pikku puudeli? vain tyhmä maksaa isoja hintoja peruskuntoisista -60 taloista,jokos on muuten aloittelevan polkupyöränistin taloyhtiöön tehty putkiremontti?- estätte niitä, joilla on varaa asua keskustassa, nukkumasta
terveisin aloitteleva mutta näköjään kokeneempi motoristi
ja mitä tohon sun kommenttiin ylipäänsä tulee,niin mun puolesta voit painua keskustoines imemään sitä suonikasta...![]()
![]()
melkoinen aloitus näin newbieksi![]()
Ja keskustakämppien hinnat kääntyy jyrkkään laskuun...Jaa onko se nyt lompakon paksuudesta kiinii tuo keskusta asuminen,vai onko sielä ruudun toisella puolella joku pilallle hemmoteltu isin ja äidin pikku puudeli? vain tyhmä maksaa isoja hintoja peruskuntoisista -60 taloista,jokos on muuten aloittelevan polkupyöränistin taloyhtiöön tehty putkiremontti?- estätte niitä, joilla on varaa asua keskustassa, nukkumasta
ja mitä tohon sun kommenttiin ylipäänsä tulee,niin mun puolesta voit painua keskustoines imemään sitä suonikasta...![]()
![]()
melkoinen aloitus näin newbieksi![]()
![]()
![]()
Hmmm... Taidanpa itsekin tästä lähtien aina iltavuorosta päästessäni ajaa Hämeenpuiston päästä päähän, vedätellä välillä ja välikaasutella valoissa...![]()
![]()
![]()
Kerrohan onko se keuliminen tässä ongelma - vai ylinopeus keskustan alueella. Eikö ole hieman ristiriitaista, että kerrot moottoripyörien pitävän kovaa ääntä ja samalla ne ovat hurjan vaarallisia ? Minkälainen ihminen kävelee kovaa ääntä pitävän moottoripyörän alle ?Kaikki teikäläiset mutta erityisesti Te, jotka harrastette sitä kaupunkien keskusta-alueelle (esim. Hämeenpuiston pohjoispäässä) klo 22 jälkeen. Kysyn mitä monenkirjavan
kypäränne sisällä liikkuu?
Katson, että tempuillanne aiheutatte mm seuraavaa:
- aiheutatte vaaraa muulle liikenteelle
- pilaatte motoristien mainetta ja edesautatte autoilijoiden
negatiivista suhtautumista motoristeihin
- estätte niitä, joilla on varaa asua keskustassa, nukkumasta
tumeetti sai kiteytettyä asian aivan oikein.tähän ei tarvi paljoa lisätä.Imekää kiviänne.![]()
![]()
Olen väsynyt, ja puheesi on kuin kärpäsen surinaa korvissani.- estätte niitä, joilla on varaa asua keskustassa, nukkumasta
Mun monenkirjavan mustan kypärän sisällä liikkuu seuraavasti:Kysyn mitä monenkirjavan
Taitaa elämä olla vaikeetaKaikki teikäläiset mutta erityisesti Te, jotka harrastette sitä kaupunkien keskusta-alueelle (esim. Hämeenpuiston pohjoispäässä) klo 22 jälkeen. Kysyn mitä monenkirjavan
Pilaatte mun maineen,kunnollisena,rehellisenä,jumalaan uskovana motoristina.Saastutatte kaupungit,pilaatte maaseudun mantsapyörillänne....Mikä täs maas on pyhää???Oikeasti,välillä tuntuu ettei ihmiset Suomes tee muuta ku valita.Täällä on ruokaa,turvallista(ei tarvi pelätä kahakoita,terrori-iskuja,pommeja,jalkapallohuligaaneja,bombereita yms.sekavia ryhmittymiä.)On se kamalaa ku pakoputket paukkuu ja äijät vetää hytit pystys,on se kamalaa..Voi ristuksen tähären mä sanon notta...Eikös kokeneet motoristit sitten keuli. Eli aloittelijan tunnistaa siitä,että ajelee yleensä hytti pystyssäKaikki teikäläiset mutta erityisesti Te, jotka harrastette sitä kaupunkien keskusta-alueelle (esim. Hämeenpuiston pohjoispäässä) klo 22 jälkeen. Kysyn mitä monenkirjavan
Osta ittelles triali ja mene metsään ...On se kamalaa ku pakoputket paukkuu ja äijät vetää hytit pystys,on se kamalaa..Voi ristuksen tähären mä sanon notta...
Etkö ymmärrä että sun pitää mennä muille foorumeille arvostelemaan moottoripyöräilijöitä?Kaikki teikäläiset mutta erityisesti Te, jotka harrastette sitä kaupunkien keskusta-alueelle (esim. Hämeenpuiston pohjoispäässä) klo 22 jälkeen. Kysyn mitä monenkirjavan
Sama juttu täällä, puhutaan vaan aamukymmenestä...Tampereella varakkaat sammuvat jo ennen kymmentä.