Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen ihmetellyt tässä nyt muutaman päivän tätä ihmeen ärsyyntynyttä menoa mikä etenkin täältä foorumeilta huokuu, mutta tajusinpa nyt että tässähän on suurimmalla osalla lomat loppumassa niin ei ihme jos vituttaa. Itelläkin alko työt taas maanantaina ja hieman ärsyttää, työkaverit jotka jo aikasemmin ovat palanneet vielä vääntää veistä haavassa.
Että ärsyttää kyllä, mut antaa ärsyttää.
kuumat ilmat, lomien loppuminen -> viinan loppuminen -> vieroitusoireet, onhan noista mistä valita kesäaikaan.Olen ihmetellyt tässä nyt muutaman päivän tätä ihmeen ärsyyntynyttä menoa mikä etenkin täältä foorumeilta huokuu, mutta tajusinpa nyt että tässähän on suurimmalla osalla lomat loppumassa niin ei ihme jos vituttaa. Itelläkin alko työt taas maanantaina ja hieman ärsyttää, työkaverit jotka jo aikasemmin ovat palanneet vielä vääntää veistä haavassa.
Sama vika täällä. Neljän viikon kesäloma on vielä aloittamatta.kuumat ilmat, lomien loppuminen -> viinan loppuminen -> vieroitusoireet, onhan noista mistä valita kesäaikaan.Olen ihmetellyt tässä nyt muutaman päivän tätä ihmeen ärsyyntynyttä menoa mikä etenkin täältä foorumeilta huokuu, mutta tajusinpa nyt että tässähän on suurimmalla osalla lomat loppumassa niin ei ihme jos vituttaa. Itelläkin alko työt taas maanantaina ja hieman ärsyttää, työkaverit jotka jo aikasemmin ovat palanneet vielä vääntää veistä haavassa.
Että ärsyttää kyllä, mut antaa ärsyttää.![]()
mut elä mua kato, oon töissä ja lomat lusimatta..![]()
Ei voi tehdä mitään kun ei ole kielletty!No ei tuo pesurilla roiskiminen itsessään silleen ärsytä, mutta tuleepahan vain mieleen mitä noissa käytetyt halvat jäänestoaineet tekee silmille. Mokomat litkut kun tuppaavat olemaan metanoli-pohjaisia![]()
Monenko kymmenen metrin turvaväliä pystyt pitämään kaupunkiliikenteessä?Ei tuo oikeesti ärsytä sillä tiedän jos saan tuota "roinaa" päälleni niin tyhmyyksissäni olen ajanut LIIAN lähelle edellä ajavaa joten saan syyttää silloin itteeni? Okei jollain saattaa olla pissipoika säädetty persiilleen ja on muutenkin sellainen paloruisku jolloin kantama on ehkä turhan kauas taakse mutta noita kuitenkin todella harvassa. ;-)
Muutenkin jos antaa tämmöisten pikkuasioiden "polttaa päreitä" niin ei mee hyvin minulla ja tarttis kenties jotain tehdä? ;-)
Tuohon sikäli vaikea vastata kun maalla asun ja vältän kaupungissa ajoa sillä sinne ei mennä kun pakosta ja niillä harvoilla kerroilla en vielä ole koskaan törmännyt edellä olevaan ongelmaan. Mutta vastaus kaiketi olisi "Riittävä" ? ;-)Monenko kymmenen metrin turvaväliä pystyt pitämään kaupunkiliikenteessä?...
Sama täällä. Loma loppu just, ja sekös ärsyttääOlen ihmetellyt tässä nyt muutaman päivän tätä ihmeen ärsyyntynyttä menoa mikä etenkin täältä foorumeilta huokuu, mutta tajusinpa nyt että tässähän on suurimmalla osalla lomat loppumassa niin ei ihme jos vituttaa. Itelläkin alko työt taas maanantaina ja hieman ärsyttää, työkaverit jotka jo aikasemmin ovat palanneet vielä vääntää veistä haavassa.