• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ärsyttääkö autoilijan pissapojan käyttö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lightyear
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kun kaikkia tuntuu ärsyttävän kaikki mahdollinen, niin ajattelin kysäistä, ärsyttääkö jotakuta se kun kotilokuski päättää pestä tuulilasinsa ja saat puolet pesunesteistä päin näköä?

Mua ainakin ärsyttää....är är!
033102ass_1_prv.gif

Olen ihmetellyt tässä nyt muutaman päivän tätä ihmeen ärsyyntynyttä menoa mikä etenkin täältä foorumeilta huokuu, mutta tajusinpa nyt että tässähän on suurimmalla osalla lomat loppumassa niin ei ihme jos vituttaa. Itelläkin alko työt taas maanantaina ja hieman ärsyttää, työkaverit jotka jo aikasemmin ovat palanneet vielä vääntää veistä haavassa.

Että ärsyttää kyllä, mut antaa ärsyttää.

Olen ihmetellyt tässä nyt muutaman päivän tätä ihmeen ärsyyntynyttä menoa mikä etenkin täältä foorumeilta huokuu, mutta tajusinpa nyt että tässähän on suurimmalla osalla lomat loppumassa niin ei ihme jos vituttaa. Itelläkin alko työt taas maanantaina ja hieman ärsyttää, työkaverit jotka jo aikasemmin ovat palanneet vielä vääntää veistä haavassa.

buttrock.gif

kuumat ilmat, lomien loppuminen -> viinan loppuminen -> vieroitusoireet, onhan noista mistä valita kesäaikaan.
biggrin.gif

mut elä mua kato, oon töissä ja lomat lusimatta..
baaa.gif

kuumat ilmat, lomien loppuminen -> viinan loppuminen -> vieroitusoireet, onhan noista mistä valita kesäaikaan.  
biggrin.gif

mut elä mua kato, oon töissä ja lomat lusimatta..  
baaa.gif
Sama vika täällä. Neljän viikon kesäloma on vielä aloittamatta.

toki käyny mielessä, ettäjos lomalla laittais pihasaunaan tulet, ottais kaljakorin mukaan ja istuis niin kauan että kori tyhjänä..
033102beer_1_prv.gif

tosin itseni tuntien, en varmaan sais edes puolta koria menemään..
smile_org.gif

ja tää ei ollu yleinen kutsu.
biggrin.gif

No ei tuo pesurilla roiskiminen itsessään silleen ärsytä, mutta tuleepahan vain mieleen mitä noissa käytetyt halvat jäänestoaineet tekee silmille. Mokomat litkut kun tuppaavat olemaan metanoli-pohjaisia
crazy.gif

Eipä tuo satunnainen ruikkiminen ärsytä. Silloin toki jos saman auton perässä saa jatkuvasti pesunestettä visiiriin ja vaatteille..

Viime viikonloppuna eräs volvokuski päätti edessäni pestä lasinsa. Etäisyys jokunen metri, eli normaali kaupunkiolosuhde. No, ei siinä mitään jos pesee, mutta kun yksikään niistä neljästä suihkusta ei osunut tuulilasille vaan tuli reilusti auton yli. Ja sen piti KOLMEEN kertaan kokeilla todetakseen, että säätö taitaa olla vähän pielessä. Siinä vaiheessa, jo melko märkänä, alkoi rauhallistakin miestä ärsyttää sen verran, että rinnalle ja ohi ja nopeasti. Tunnustan tässä tapauksessa myöskin syyllistyneeni kansainvälisen käsimerkin antamiseen. Kotona vielä tapausta sadatellessani tuli mieleen, että olenkohan koskaan auton laseja pestessäni muistanut katsoa taustapeiliin ennen ekaa ruippausta. Väitän, että en....eikä moni muukaan meistä ole! Toki ainakin omassa autossani se vesisuihku osuu edes suunnilleen siihen tuulilasille.

Ei tuo oikeesti ärsytä sillä tiedän jos saan tuota "roinaa" päälleni niin tyhmyyksissäni olen ajanut LIIAN lähelle edellä ajavaa joten saan syyttää silloin itteeni? Okei jollain saattaa olla pissipoika säädetty persiilleen ja on muutenkin sellainen paloruisku jolloin kantama on ehkä turhan kauas taakse mutta noita kuitenkin todella harvassa. ;-)

Muutenkin jos antaa tämmöisten pikkuasioiden "polttaa päreitä" niin ei mee hyvin minulla ja tarttis kenties jotain tehdä? ;-)

Ei tuo oikeesti ärsytä sillä tiedän jos saan tuota "roinaa" päälleni niin tyhmyyksissäni olen ajanut LIIAN lähelle edellä ajavaa joten saan syyttää silloin itteeni? Okei jollain saattaa olla pissipoika säädetty persiilleen ja on muutenkin sellainen paloruisku jolloin kantama on ehkä turhan kauas taakse mutta noita kuitenkin todella harvassa. ;-)

Muutenkin jos antaa tämmöisten pikkuasioiden "polttaa päreitä" niin ei mee hyvin minulla ja tarttis kenties jotain tehdä? ;-)
Monenko kymmenen metrin turvaväliä pystyt pitämään kaupunkiliikenteessä?

Se, että väärin säädettyjä pissapoikia on tosi harvassa, ei kauhiasti rauhoita mieltä, jos se kaupungin ainoa paloruisku ajaa siinä sun edessä.  
smile_org.gif

Sama täällä. Loma loppu just, ja sekös ärsyttää
tounge.gif

Pakko kait se on autoilijan tuulilasi pestä, jos motoristi saa pesuvedet päälleen niin missähän on vika?

Ärsyttää liikennevaloissa´. Silloin suihku tulee yleensä kokonaisuudessaan auton yli. Silloin tulee mieleen, että on tahallista. Pari kertaa on käynyt näin.

Back