• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ärsyttääkö autoilijan pissapojan käyttö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lightyear
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mutta mitäs ne kotilokuskit, jotka ajaa pyörän rekisterikilvessä kinni kokoajan?
kaboom.gif

Ärsyttää välillä ja välillä ei. Enemmän ärsyttää kuitenkin suolakurkut hampurilaisen välissä ja se tympääntynyt hampurilaismyyjätytön ilme kun pyytää sen lätyn ilman niitä suolakurkkuja.
Lisäksi ärsyttää eläkeläiset, kerrostalomölyäjät, pihakyttääjät ja Nina Mikkonen.

Itse pidän tuota oivana tilaisuutena rapsutella isoimmat paarmat visiiristä irti. Pieni etanolin (metanolin, mitä noita nyt on...) maku suussa piristää myös kummasti.
Hmm. tästäpä tuli mieleen, että rakentelisi ihan oman pruutan moitonetin tarvikeosista. Napista vaan painais nii ruuttais visiirille litkut niin sais pyyhkästyä varpuset irti visiiristä. Mainiota! Heti rakentaan!
idea3.gif

Ärsyttää välillä ja välillä ei. Enemmän ärsyttää kuitenkin suolakurkut hampurilaisen välissä ja se tympääntynyt hampurilaismyyjätytön ilme kun pyytää sen lätyn ilman niitä suolakurkkuja.
Lisäksi ärsyttää eläkeläiset, kerrostalomölyäjät, pihakyttääjät ja Nina Mikkonen.
Joo, noi suolakurkut ärsyttää, ja ne tympeet naamat. Nykyään noukinkin mieluummin ite ne suolakurkut pois kun kattelen niitä kurtistuvia naamoja. Vaikka suolakurkuttomana tilaamalla saikin aina tuoreen, lämpösen hampurilaisen
tounge.gif

Lisätään omaan listaan vielä rinnakkain koko jalkakäytävän leveydellä kulkevat lastenvaunut, elämänkokemuksen käyttäminen muka argumenttina keskustelussa ja kaikki iltapäivälehtien käyttämät typerät etuliitteet, kuten kohu-missi tai kulta-Mikke. Yök.

Miks helkutissa ärsyttäis?
Ei kai se minulle kuulu jos autoilijat käyttävät pissapoikaa,eikös se autossa ole käyttöä varten?

Ilonpilaajat ärsyttää. Ei voi edes netissä rauhassa purkaa vitutustaan ilman, että joku sellainen ilmestyy paheksumaan.
tounge.gif

Ei o koskaan tapahtunu, mut jos tapahtuisi ei ärsyttäisi ellei olisi selvästi tahallaan tehty teko --> rinnalle ja peili kotilosta irti kostoksi.

Useastikin tapahtunut, etäisyydet ajossa edelläajavaan sen verran pitkät ettei liiemmin ärsytä.
Paitti sen yhden kerran valoissa seistessä...mut se tyyppi sai kyllä "palautteen" selkeästi tahallisesta teosta
wink.gif

Ei o koskaan tapahtunu, mut jos tapahtuisi ei ärsyttäisi ellei olisi selvästi tahallaan tehty teko --> rinnalle ja peili kotilosta irti kostoksi.
kannattaa miettiä kahesti niitä seuraamuksia siitä tempusta  
tounge.gif
Enhän mä muuten mutta niin on täällä orgissa opetettu tekemään  
biggrin.gif
biggrin.gif
tääl oppii kaikkee uutta aina
sport05.gif

Ei ärsytä, eihän se kivaa ole mutta en mäkään autolla ajellessani sen enempää kattele koska pissapoikaa käytän. Toki mulla se osuu tuulilasiin.... omaan, ei takana tulevan.

Ei ärsytä eikä järkytä mielenrauhaa, (ärsyttää kyllä silmiä, jos pesuainetta joutuu niihin).

No ei ärsytä. Hiljasissa nopeuksissa tahtoo mullakin autossa mennä osa nesteestä katon yli, mutta motarilla osuu hyvin tuulilasiin. Antaa tuulilasien vaan puhdistua ilman ärsyyntymisiä  
smile_org.gif

Ei ärsytä, pitäähän se lasi pestä, jos se on päässyt likaantumaan. Aina on kuitenkin jokin visiiri silmien edessä moottoripyörällä liikkuessa.

Autolla kulkiessa näkee välillä moottoripyörän etuvalon pitkät päällä siinä 5m päässä takalasista, ja se aiheuttaa kyllä kouristuksen lasinpesurin viikseä käyttävään käteen.

Mutta mitäs ne kotilokuskit, jotka ajaa pyörän rekisterikilvessä kinni kokoajan?  
kaboom.gif
Mä sain vasta viime viikolla ensimmäisen kokemuksen tälläisestä, kortti ollut sentään jo melkein 2kk.
biggrin.gif

Eikä paljon tietä annettu siinä kohdalla... Herra tuli Nissanillaan ympyrään mun perään (ilmeisesti hermostui kun en keskelle ympyrää pysähtynyt ja Häntä päästänyt ensin) ja liimautui sitten ahteriin. Ihan kiva mutta edessä oli katkeamaton autojono ja paikka Ylöjärven keskusta miljoonine liikenneympyröineen joten ei herran hiillostus paljon auttanut.
kaboom.gif

Back