Miksi ärsyttäisi, ei tartte ajaa kotilokuskin perässä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hidastetaan vauhtia ja annetaan tietä. Sen jälkeen hommataan speedohealer.Mutta mitäs ne kotilokuskit, jotka ajaa pyörän rekisterikilvessä kinni kokoajan?![]()
Hmm. tästäpä tuli mieleen, että rakentelisi ihan oman pruutan moitonetin tarvikeosista. Napista vaan painais nii ruuttais visiirille litkut niin sais pyyhkästyä varpuset irti visiiristä. Mainiota! Heti rakentaan!Itse pidän tuota oivana tilaisuutena rapsutella isoimmat paarmat visiiristä irti. Pieni etanolin (metanolin, mitä noita nyt on...) maku suussa piristää myös kummasti.
Joo, noi suolakurkut ärsyttää, ja ne tympeet naamat. Nykyään noukinkin mieluummin ite ne suolakurkut pois kun kattelen niitä kurtistuvia naamoja. Vaikka suolakurkuttomana tilaamalla saikin aina tuoreen, lämpösen hampurilaisenÄrsyttää välillä ja välillä ei. Enemmän ärsyttää kuitenkin suolakurkut hampurilaisen välissä ja se tympääntynyt hampurilaismyyjätytön ilme kun pyytää sen lätyn ilman niitä suolakurkkuja.
Lisäksi ärsyttää eläkeläiset, kerrostalomölyäjät, pihakyttääjät ja Nina Mikkonen.
Jep, juuri näin. Samaa autoilijoille, eli annetaan tietä ja kalobroidaan mittari. Jätetään siis se pissapoika rauhaan.Hidastetaan vauhtia ja annetaan tietä. Sen jälkeen hommataan speedohealer.Mutta mitäs ne kotilokuskit, jotka ajaa pyörän rekisterikilvessä kinni kokoajan?![]()
kannattaa miettiä kahesti niitä seuraamuksia siitä tempustaEi o koskaan tapahtunu, mut jos tapahtuisi ei ärsyttäisi ellei olisi selvästi tahallaan tehty teko --> rinnalle ja peili kotilosta irti kostoksi.
Enhän mä muuten mutta niin on täällä orgissa opetettu tekemäänkannattaa miettiä kahesti niitä seuraamuksia siitä tempustaEi o koskaan tapahtunu, mut jos tapahtuisi ei ärsyttäisi ellei olisi selvästi tahallaan tehty teko --> rinnalle ja peili kotilosta irti kostoksi.![]()
Enhän mä muuten mutta niin on täällä orgissa opetettu tekemäänkannattaa miettiä kahesti niitä seuraamuksia siitä tempustaEi o koskaan tapahtunu, mut jos tapahtuisi ei ärsyttäisi ellei olisi selvästi tahallaan tehty teko --> rinnalle ja peili kotilosta irti kostoksi.![]()
![]()
Mä sain vasta viime viikolla ensimmäisen kokemuksen tälläisestä, kortti ollut sentään jo melkein 2kk.Mutta mitäs ne kotilokuskit, jotka ajaa pyörän rekisterikilvessä kinni kokoajan?![]()