• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Arrowit auttoi Apriliaa

Oliko se se keltainen MilleR? tosi siisti!
Joskus olis kiva nähdä samassa tulosteessa muuten Millen ja RSVR:n dynot vertailussa.. Oon kuullut vähän huhua että vanhassa alhaalla vähän enemmän paukkuja?

Joo, keltainen on.
sport05.gif
Katselin sitä Jönneillä monta kuukautta muttei koskaan ollut varaa siihen, pirullinen liike kun tiesi pyörän oikean käyttöarvon verran pitää pyyntinä
biggrin.gif

Joku tossa vanhassa Millessä viehättää silti, vaikka uuskoppainen on tallissa. Saisivat julkaista sen vaikka Mille-F mallina uudestaan, niinkuin Kawasaki teki ZX-6R -02:lle -> ZZR

Alkuperäistä käyrästöä modaamalla saa myös sen keskialueen montun oikaistua, ei välttämättä tarvitse hommata sitä kallista 2-2 putkistoa. Tuolla tehokäyriä omasta pyörästä:

http://kotisivu.suomi.net/koskela.tomi/
Minkäs kokoiset putket olet laittanut tuohon väliin? Ja jos sai muitakin mittoja niin  
bowdown.gif
Kun olisi tollainen alkukäyrä ihan joutilaana  
tounge.gif
Putki oli 38x1,25mm 1,5D meijerikäyrää, eli rosteria. Itse hitsailin rosteripuikoilla, ei ollu paha rasti. Hitsasin samalla lamdalle mutterin, että saa tarkasti mitattua seokset penkissä. Pakoputken päästä mitattuna ne seokset on vähä mitä sattuun tuommosessa isossa V-twinissa.

Mulla ei ollut varsinaisesti mitoitusta tuolle muuta kuin valokuvien muodossa. Voin tietysti laittaa sähköpostilla noita valokuvia ammattilaisen tekemistä käyristä (eli ei itse tehdystä...), niin voit ottaa mallia mihin kohtaan tulee nuo käyrät.

Putki oli 38x1,25mm 1,5D meijerikäyrää, eli rosteria. Itse hitsailin rosteripuikoilla, ei ollu paha rasti. Hitsasin samalla lamdalle mutterin, että saa tarkasti mitattua seokset penkissä. Pakoputken päästä mitattuna ne seokset on vähä mitä sattuun tuommosessa isossa V-twinissa.

Mulla ei ollut varsinaisesti mitoitusta tuolle muuta kuin valokuvien muodossa. Voin tietysti laittaa sähköpostilla noita valokuvia ammattilaisen tekemistä käyristä (eli ei itse tehdystä...), niin voit ottaa mallia mihin kohtaan tulee nuo käyrät.
Ok, no eipä se varmaan kovin vaikeeta ole, täytyy kokeilla josko tuo peukalo tuo kämmenessä ei haittaisi tätä
tounge.gif
Joo itsellä oli sama mielessä ja jos sais vielä hommattu se laajakaista lamdan purkkeineen, niin vois ajon jälkeen katsoa logia perempia säätöä varten.

Jos viitsit niin olisin hyvin
062802jumpie_prv.gif
ja sinulle toiset
bowdown.gif

os on nohjoo "miumau" gmail "piste" com

Ok, no eipä se varmaan kovin vaikeeta ole, täytyy kokeilla josko tuo peukalo tuo kämmenessä ei haittaisi tätä  
tounge.gif
Joo itsellä oli sama mielessä ja jos sais vielä hommattu se laajakaista lamdan purkkeineen, niin vois ajon jälkeen katsoa logia perempia säätöä varten.

Jos viitsit niin olisin hyvin  
062802jumpie_prv.gif
ja sinulle toiset  
bowdown.gif

os on nohjoo "miumau" gmail "piste" com
Asiaa! Nyt alkaa olemaan todellista tuunaamisen meininkiä. Mulla ei kynämiehenä pysy kyllä hitsivehkeet käsissä eli haaveeksi jää alkukäyrien modaus mutta hatunnostot tosiaan tompalle aikamoisesta pioneerityöstä...
thumbs-up.gif
Ilman lambdarööriä ollaan kieltämättä hippasen pielessä noissa luvuissa eli siitäkin toteutuksesta  
bowdown.gif

Renegaden Jorgen keksimä systeemi tuo on, en mää aio ottaa siitä kunniaa
smile_org.gif
Tuo Jorge lupas modata käyrästön 80 punnalla, mutta aattelin tehdä itse. Englantiin tahtoo olla aika suolasen hintaset nuo postikulut, se siinä tais eniten tökkiä...

Linkki: http://www.renegade-products.com/

Siis aika uskomattomia tuloksia saatu tuolla foorumilla, 60mm smaltmotot, evo + pc

"She pulls now from everywhere with an "wtf" rush from 7000 rpm that you only normally get with the inline four 1000's."

Samassa penkissä mitattu "normi" RSVR04 jossa map2 ja sliparit antaa n.10bhp vähemmän kaikilla kierroksilla..

Jos kunnon putket haluaa RSV:hen, jenkkifoorumilla on näitä kovasti kehuttu:

http://www.smaltmoto.com/html/product.html

60 mm headerit saa vaikka keraamipinnoitettuna.

Dynotuloksia:
http://www.apriliaforum.com/forums....altmoto

Huomattavaa on huippuväännön kierrosluvun tippuminen 1100 kierroksella.
Huh, huh mitä tuloksia!
omg.gif
Kyllä se näköjään uudessakin sukupolvessa jeesaa jos kokoputkilinjalle lähtee. Sinänsä lohduttavaa kun tässä noiden 2-2 putkien kanssa arvon jo vanhallakin versiolla...

Mikäli jonku Ape on vielä arroweita vailla niin tuosta huokeella: Arrowit myynnissä
Koekuuntelukin mahdollinen. Eikä olis edes kaukana mutterista
biggrin.gif
Vaihdossa voisin huolia vaikkapa ehyen kytkinkahvan ja miksei vaikka orkkispöntötkin.

Onko kellään arrowin alkukäyriä käytössä? minkä paksuset ne on halkasijaltaan?

Noi tais olla jotain 700eur vrt smalt 900eur. Suurin ero tod.näk. slipariin kiinnitys smaltissa 60mm ja arrowissa vakio?

Back