Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rohkenen epäillä että saa. Eikös Arain Condorissa ole sama visiiri kun Chaserissäkin? Ainakin Arain vara-osalistan mukaan samat koodit. Ovatkohan vaan unohtaneet listalta tuon pinlock kalvon.Condoriin ei näköjään saa tummuvaa pinlockia![]()
Sama visiiri on tässäkin kun Chaserissä, luulis sopivan sen kalvonkin siihen.Pistin Brandtille kyselyä saako RX-7 Corsairiin moista, tai sattuuko jonkun muun mallin osa siihen.
Saa nähdä vastaavatko mitään.
Mistä kävit ostamassa moisen? Oliko asennus hankala?Nyt on kalvo jo paikoillaankin Corsairissa ja viikonloppuna hyväksi havaittu.
Ei siitä mitään mahdottoman tummaa tullut, mutta ainankin Suomen auringonpaisteessa sai ajeltua oikein hyvin siristelemättä.
Optikot muuten tekevät aurinkolaseja vahvuuksilla, hinnat alkaen 65 euroa, näin niinku vaihtoehtonaItse joudun pitämään silmälaseja ajaessa, joten tuo oli aivan optimiratkaisu. Muita mahdollisia vaihtoehtoja olivat tummennuskalvokäikäle visiirin yläreunaan tai silmälasien ruutujen päälle asennettavat, yleensä äärettömän aistikkaat aurinkolasilätkät.
Vettä ja fairia. Kuivaus mikrokuitu liinalla.Juu ja varokaa millä pesette, nimimerkillä eka pesulla pilalle.![]()
Ulkopuolta olen visiiristä pessyt aika ajoin veden lisäksi Plexussella joka jättää suojaavan kerroksen... no ruiskautinpä sitä sitten tummenevalle pinlock kalvolle josta sulahti pinta kerralla v******i... Eli kirkalla kalvolla ajellaan no, itse jouduin käyttämään tuon tummevan alla vielä aurinkolaseja lisäksi, eli 50 € meni hukkaan jokatapauksessa.
-Harri-
Helvetin epäkäytännöllistä, itselläni on myös vahvuudella olevat arskat joita en ole käyttänyt koskaan. Pitäisi olla kahdet lasit mukana ettei tarvi kahvitauolla pitää arskoja sisällä, harvoin ulkona kassaa on ja itsestään tummuvat rillit ei ole se minun juttu. No sitten on tietysti vaihtoehtona piilarit ja tavan arskat, tämäkin yhdistelmä löytyy mutta eipä tule käytettyä sitäkään... Tällä hetkellä tavan rillit ja visiirin yläreunassa raita mustaa muovierkkaa vrt. auton aurinkolippa, oikea kohta löytyi kertakokeilun jälkeen. Ei haittaa näkemistä ja pienellä pään kallistamisella aurinko jää erkan taakse näkyen hieman läpi, halvin ratkaisu ja toimii.Optikot muuten tekevät aurinkolaseja vahvuuksilla, hinnat alkaen 65 euroa, näin niinku vaihtoehtonaItse joudun pitämään silmälaseja ajaessa, joten tuo oli aivan optimiratkaisu. Muita mahdollisia vaihtoehtoja olivat tummennuskalvokäikäle visiirin yläreunaan tai silmälasien ruutujen päälle asennettavat, yleensä äärettömän aistikkaat aurinkolasilätkät.![]()
Juu oikeassa olet, kirkasta tullut pestyä tuolla Plexusella ja no probs... Mutta tummenevan tummeneva aine vaikutti ruiskutetun pinlockin sisäpintaan.Vettä ja fairia. Kuivaus mikrokuitu liinalla.Juu ja varokaa millä pesette, nimimerkillä eka pesulla pilalle.![]()
Ulkopuolta olen visiiristä pessyt aika ajoin veden lisäksi Plexussella joka jättää suojaavan kerroksen... no ruiskautinpä sitä sitten tummenevalle pinlock kalvolle josta sulahti pinta kerralla v******i... Eli kirkalla kalvolla ajellaan no, itse jouduin käyttämään tuon tummevan alla vielä aurinkolaseja lisäksi, eli 50 € meni hukkaan jokatapauksessa.
-Harri-![]()
Joo, mulla on itselläni se onnellinen tilanne, että näen kohtuullisen hyvin vielä ilman laseja, joten huoltiksella pärjää vielä ilman. Mutta saakos tuota tummentuvaa kalvoa metritavarana mistään, tai onko jollakin pinlockin jämät mistä saisi ohuen suikaleen aurinkolipaksi?Helvetin epäkäytännöllistä, itselläni on myös vahvuudella olevat arskat joita en ole käyttänyt koskaan. Pitäisi olla kahdet lasit mukana ettei tarvi kahvitauolla pitää arskoja sisällä, harvoin ulkona kassaa on ja itsestään tummuvat rillit ei ole se minun juttu.
Mainosteippauksia tekevistä liikkeistä saa varmasti ihan ilmaiseksi. Eikä yksittäinen auton tummennuskelmulätkä varmaan Biltsussa/Motonetissäkään huikeita maksa.Mutta saakos tuota tummentuvaa kalvoa metritavarana mistään
Siis fotokromaattista sen yönmustan sijaan...?Mainosteippauksia tekevistä liikkeistä saa varmasti ihan ilmaiseksi. Eikä yksittäinen auton tummennuskelmulätkä varmaan Biltsussa/Motonetissäkään huikeita maksa.Mutta saakos tuota tummentuvaa kalvoa metritavarana mistään
Tässä yks valmis vaihtoehto, mutta ei tummene auringossa:sunaxJoo, mulla on itselläni se onnellinen tilanne, että näen kohtuullisen hyvin vielä ilman laseja, joten huoltiksella pärjää vielä ilman. Mutta saakos tuota tummentuvaa kalvoa metritavarana mistään, tai onko jollakin pinlockin jämät mistä saisi ohuen suikaleen aurinkolipaksi?Helvetin epäkäytännöllistä, itselläni on myös vahvuudella olevat arskat joita en ole käyttänyt koskaan. Pitäisi olla kahdet lasit mukana ettei tarvi kahvitauolla pitää arskoja sisällä, harvoin ulkona kassaa on ja itsestään tummuvat rillit ei ole se minun juttu.![]()