• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Arain fotokromaattinen pinlock

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Muukka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kellään kokemuksia otsikon kalvosta. Onko ihan huuhaata, kuten monet yleismallin pinlockit?(progrip ym.) 50€ hintaan voisi olettaa saavansa jotain vastinetta rahoilleen.

Yksi parhaista ostoksista. Nopeasti tummuu ja vaalenee. Tosin aivan suorassa vasta-auringossa saisi tummua hieman enemmänkin, mutta pärjää hyvin tuollakin.
smile_org.gif
Eipä tarvi pidemmillä retkillä kantaa toista visiiriä mukana enää.

Joo, ei ole tummimmassa päässään kovin tumma mutta mielestäni kuitenkin aivan käyttökelpoinen. Olen pitänyt koko kesän radalla ja kadulla, on varsin huomaamaton eli toimii kuten pitääkin.

Reilu 10tkm olen tuon läpi tänä kesänä katsellut. Ihan hyvä on, voisi tummentua kirkkaalla kelillä pikkaisen enemmän.

idea3.gif
Tuollaisesta en ole kuullutkaan. Pitääpä tutkia
thumbs-up.gif
! Vaikuttaisi erittäin käyttökelpoiselta kevät- ja syyskeleille.

Itse joudun pitämään silmälaseja ajaessa, joten tuo oli aivan optimiratkaisu. Muita mahdollisia vaihtoehtoja olivat tummennuskalvokäikäle visiirin yläreunaan tai silmälasien ruutujen päälle asennettavat, yleensä äärettömän aistikkaat aurinkolasilätkät. Tummennuskalvoa en jaksanut koskaan asentaa vaikka mielessä oli, ja aurinkolasilätkiin tunnen olevani vielä parikymmentä vuotta liian nuori  
tounge.gif

Onko tietoa käypiköhän myös Shoei kypäriin, kun itellä on tuo Raid II?
Shoeilla on oma vastaava, joka tosin käy vain xr-1100 ja x-spirit2 malleihin. En tiedä onko jossain vaiheessa tulossa markkinoille myös vanhempiin malleihin sopiva.
Siitä miten nuo Arain kalvot Shoeihin sopivat ei ole tietoa.

Shoeilla on oma vastaava, joka tosin käy vain xr-1100 ja x-spirit2 malleihin. En tiedä onko jossain vaiheessa tulossa markkinoille myös vanhempiin malleihin sopiva.
Olisko kellään tietoa mistäpäin noita voisi hankkia Shoein kypärään? Itellä XR-1100. Millä nimellä tuota myydään Shoein kypäriin?

Löytyy myös muihin Shoei malleihin ainakin täältä: linkki

Yritin tilata alku kesästä mutta oli hyllyt tyhjinä. Nyt pitäis taas löytyä kuuleman. Itse varmaan katson uudestaan enskesänä.

Löytyy myös muihin Shoei malleihin ainakin täältä: linkki

Yritin tilata alku kesästä mutta oli hyllyt tyhjinä. Nyt pitäis taas löytyä kuuleman. Itse varmaan katson uudestaan enskesänä.
Ja XR-1100:aan siis täältä. Juuri pari päivää sitten tuli tuolta sähköpostia, että promokoodilla saa 10% hinnasta pois pinlock-tuotteista. Allekirjoittaneesta ainakin tuntuu kyllä 49,50 puntaa + postikulut vieläkin aika kovalta hinnalta.

Edit: Näyttikin se promokoodi olleen racevisors.co.uk:hon.

Back