Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tein myös maaperätutkimusta AGV:llä ojanpohjalle. Naamalteen tulin alas ja mulla lähti visiiri irti. Seuraavassa kypärässä tähän asiaan tulen kiinnittämään huomiota, kun siellä ojanpohjalla olis ollut kaikenlaisia tikkuja silmiin tarjolla... :/Marushin istu tosi hyvin mun nuppiin ja hinta oli jotain alta 300. Kesti hienosti myös kaadon tosin siihen tuli sellanen tasanen kohta kun päällä asfalttiä kynsin. Pää pysy kasassa joten ihan jees potta sekin.
Nyt päässä keikkuu Xlite 701.
Ei osunu visiiri asfalttiin eikä irronnut tai auennyt tärskäyksessä.Tein myös maaperätutkimusta AGV:llä ojanpohjalle. Naamalteen tulin alas ja mulla lähti visiiri irti. Seuraavassa kypärässä tähän asiaan tulen kiinnittämään huomiota, kun siellä ojanpohjalla olis ollut kaikenlaisia tikkuja silmiin tarjolla... :/Marushin istu tosi hyvin mun nuppiin ja hinta oli jotain alta 300. Kesti hienosti myös kaadon tosin siihen tuli sellanen tasanen kohta kun päällä asfalttiä kynsin. Pää pysy kasassa joten ihan jees potta sekin.
Nyt päässä keikkuu Xlite 701.
Mites ton Marushinin kanssa kävi? Siis osuiko visiiri maahan, ja pysyikö kiinni?
Olen myös lentänyt naamalleen asfalttiin suht kovaa (taju pois ja kuset housuihin) AGV päässä ja siinä kyllä pysyi visiiri kiinni "loppuun asti". Tosin Arai minullakin on nykyisin ja sen ainut haittapuoli minusta on liian lähellä suuta oleva leukaosa.Tein myös maaperätutkimusta AGV:llä ojanpohjalle. Naamalteen tulin alas ja mulla lähti visiiri irti. Seuraavassa kypärässä tähän asiaan tulen kiinnittämään huomiota, kun siellä ojanpohjalla olis ollut kaikenlaisia tikkuja silmiin tarjolla... :/
Tuli huomattua. Käytössä X-lite 801-RR ja ei sovi pyörän putkien kanssa yhteen mitenkään.Kypärä lienee vaikeimpia ostettavia juuri sopivuuden ja vielä pyöräkohtaisten syiden vuoksi.
Samanlainen on mullakin.Nyt päässä keikkuu Xlite 701.
Aika jännä, mulla nimenomaan toi Arai oli eka potta missä leuka ei ottanut kiinni. En nyt varmaan kaikkia malleja koittanut, nutta muistaakseni ainakin stormin myymät potat ei sopinu. Araissakin tulee lähelle, mutta ei liikaa.Tosin Arai minullakin on nykyisin ja sen ainut haittapuoli minusta on liian lähellä suuta oleva leukaosa.
No ei mullakaan nyt leuka kiinni ota..Aika jännä, mulla nimenomaan toi Arai oli eka potta missä leuka ei ottanut kiinni. En nyt varmaan kaikkia malleja koittanut, nutta muistaakseni ainakin stormin myymät potat ei sopinu. Araissakin tulee lähelle, mutta ei liikaa.Tosin Arai minullakin on nykyisin ja sen ainut haittapuoli minusta on liian lähellä suuta oleva leukaosa.
Jaahas... tietotoimisto kertoo, että pukinkonttiin on ekynyt uusi Arai RX-7 GPVuodesta 1984 on ollut Arai päässä paitsi välissä oli hetken eräs toinen merkki josta paluu Araihin oli todella helppo![]()
Ei ole tarvinnut katua hetkeäkään...