Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onnea vain kortin saamisestaKiitokset!
Tänään ekaa kertaa omalla pyörällä liikenteessä. Olihan se jännää ja kivaa!!!
![]()
Kiitokset!
paljon noi ylmiäräset tunnit sit yleensä kustantaa? mulle koko hoito pitäs olla yht 399+80ekua paitti jos tulee kohelointeja ni sit kait lisää ajokertoja.. itellä ollu jo 12v ajokortti tosin b/c ja kuulun siihen ikäryhmään jolle ei kuulunut se itun pärrä kortti henkauto kortin lisäks![]()
Siis eikös tollasilla kursseilla käydä ihan liikenteessäkin harjoittelemassa, eli eipä sinne ilman sitä korttia mennä.ilmeisesti 30eur luokkaa on lisätunti ja sehän on käsittääkseni vain 20 min vai miten ne nyt menee.
Tuossa välissä kannattaa ehkä olla "ovela" ja ilmottautua jonnekin Ennakoivan ajon kurssille.
Siellä käydään noita samoja harjotteita ja todennäköisesti hinta/määrä on parempi kuin tuossa autokoulun tunnissa.
Välillä on ryhmäajo välillä ei.Siis eikös tollasilla kursseilla käydä ihan liikenteessäkin harjoittelemassa, eli eipä sinne ilman sitä korttia mennä.ilmeisesti 30eur luokkaa on lisätunti ja sehän on käsittääkseni vain 20 min vai miten ne nyt menee.
Tuossa välissä kannattaa ehkä olla "ovela" ja ilmottautua jonnekin Ennakoivan ajon kurssille.
Siellä käydään noita samoja harjotteita ja todennäköisesti hinta/määrä on parempi kuin tuossa autokoulun tunnissa.
jaa häh?valaiskaapa nyt uunoa saanks mie hommata 36kw eli n.55hv pyörän het aluks ko "joskus" saan kortin vaiks mulla ei o aiempaa pyörä kokemusta paitti mopoista joskus 15v sit jota tuskin lasketaan hyväksi.. ko joku mulle mainitti etten sais kunnon pyörää vuoteen vaiks oisin ajanu limusiinia (golf) ja rekkaa 12v.. elikkä tiuruutan mopolla vuoden ennenko saan kunnollisen tilalle!!??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jos olet yli 21v JA ajat A-kortin käsittelyn+inssin yli 35kW koneella niin ei ole mitään tehorajoituksia.valaiskaapa nyt uunoa saanks mie hommata 36kw eli n.55hv pyörän het aluks ko "joskus" saan kortin vaiks mulla ei o aiempaa pyörä kokemusta paitti mopoista joskus 15v sit jota tuskin lasketaan hyväksi.. ko joku mulle mainitti etten sais kunnon pyörää vuoteen vaiks oisin ajanu limusiinia (golf) ja rekkaa 12v.. elikkä tiuruutan mopolla vuoden ennenko saan kunnollisen tilalle!!??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()