Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bone sanoi:Katu ja tourinkihommissa voi... ja hieman kannattaakin joustaa siitä "tinkimättömästä"
periaatteesta että nahat on "puettava kenkälusikalla".
Ratahommat on ratahommia ja ne "todennäköisyydet" joille on laskettava ihan eri tavalla
painoarvoa, ovat aikalailla toiset kuin normiajeluissa.
Kohtuus on kova sana tässäkin asiassa.
Waille sanoi:Jos tällä yrität sanoa että muussa kuin ratakäytössä kannattaa nahkapuvuksi valita vähän väljä koko, niin en kyllä ihan äkkiä keksi mitä hyötyä tästä saavutettaisiin. Kokemuksesta voin sanoa että ainakin liian iso nahkatakki on lähinnä vittumainen, eikä pätkääkään mukava. Nahkapuku on nahkapuku riippumatta siitä käytetäänkö sitä kadulla vai radalla, ja mukavimmillaan se on silloin kun se on käyttäjälleen oikean kokoinen. Siitä nyt puhumattakaan että kaadossa ei ole kovin kiva jos puvun suojat ei pysy paikoillaan koska on tullut valittua pukuun vähän kasvuvaraa.
.Alexci sanoi:Terve.
Olen tässä ensinmäistä nahkatakkiani hankkimassa ja olen selannut nettiä ja osui tälläinen Sweep Titanio IV nahkatakki minkä hinta on 199,50€ mikä vaikuttaa suht edulliselta.
Mutta pähkäilen vielä että minkä koon valitsen?
Olen 170cm "pitkä" kaveri ja yleensä tekstiili takeissa olen käyttäny kokoa S, mutta eikö tuo S ole nahkatakeissa aikalailla alaosa napaan asti?
Että kannattaisiko ostaa M koko vai onkohan se liian iso?
Pitäsi käydä liikkeissä testailemassa näitä mutta tuntuu siltä että eri valmistajilla on aikalailla erikoot että jossain S koko vastaa M kokoa ja toisinpäin.
Auttakas kokeneemmat moottoripyörä kuskit ajotakin valinnassa, housuja en tarvitse koska kangashousut löytyvät jo ennestään pisemmille matkoille sitten.![]()

. Suunnitteilla on tulevaisuudeksi kaksiosainen nahkis + kortsu suojaavuuden takia.

Alexci sanoi:Itse kun olen selaillut niin ei tunnu olevan ollenkaan selkäsuojaa, tai ei ole ainakaan mainittu ja se on kyllä aika suuri miinus puoli (Vai onko?)..
specka sanoi:On ja ei .. Yleensä takin mukana ei tuu kunnollista selkäsuojaa vaan joku vaahtomuovilätkä.
Eli kannattaa
a: ostaa Level2 merkitty puettava selkäsuoja, joko henkseli+vyö tai liivi mallinen -- ylettää alemmas yleensä= suojaa paremmin, pysyy paremmin paikallaan ja valikoimaa löytyy.
Alexci sanoi:Mitä mieltä porukka Arlen Ness 8364 Nahkatakista? Semmoista suunnittelin, 48 kokoa liikkeessä jäljellä ja mietin onkohan se liian pieni..
Olen 170cm pitkä.. Ja muutenki käytännönkokemuksia takista, onko se hyvä ja muuten..
Itse kun olen selaillut niin ei tunnu olevan ollenkaan selkäsuojaa, tai ei ole ainakaan mainittu ja se on kyllä aika suuri miinus puoli (Vai onko?)..
Noh, eikai se auta kun käydä kokeilemassa, ja selvittää.. Muttakun on Sunnuntai ilta niin ei tässä muutakaan tekemistä ole ..![]()