• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Apua aloittelijalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Morjenttes!

Tässä ollaan kohta viikko omistettu A1-kortti, mutta pyörä puuttuu vieläkin. Ollaan katsottu monensorttista pyörää, mutta tänään silmiin osui erittäin edullinen ja omaan silmääni ihanaisen näköinen pyörä. Aivan outo merkki vielä kaikenlisäksi, mutta hyvältä vaikuttava Qingqi 125cc Pioneer Custom (http://www.myllymaennettikauppa.fi/product_info.php?cPath=26_41&products_id=189).

Tuota käydään varmasti katselemassa ihan liikkeessä asti (Myllymäen Rauta OY, Raahe), ettei kuitenkaan mitään sikaa säkissä mennä ostamaan. Ko. pyörän kun pystyisi tilata ihan omaan kotiinsa. Ja sitten itse aiheeseen..

Eli tehoja tuolla 125cc:llä näkyisi olevan 6,8kW, eli huiput n. 90km/h. No minähän tunnetusti olen melkoinen born to be wild -tyyppi (
biggrin.gif
), joten ihan mielellään pitkiin maantieajoihin olisi vähintään se 100km/h huiput kohdallaan. Miten lähdetään katsomaan, että mitä pyörälle voisi/saisi tehdä, jotta kW-tehot nousisi hieman - ei kuitenkaan laittomaksi asti? Jotain tekemistä kuristusten kanssa ehkäpä?
smile_org.gif

Kiitän jo valmiiksi vastauksistanne. Rock rock!

Edit: Nyt kun tarkemmin katselin foorumeja, niin tämä olisi voinutkin passata paremmin tonne MP-talliin. Noh, pahoitteluni. Jospa tästä ei rankaistaisi kovin armottomasti.
withstupid.gif

Olen kuullut ,että se on ihan kelpo peli ja hinta suhde laatu on kohdallaan.Siitä vaan uusi peli kehiin ja baanalle(ja uudessahan takuu silottaa tietä jonkin aikaa)
062802moto_prv.gif

Sitten parin vuoden päästä kun yrität tollasta kinkyä myydä pois, niin arvo taitaa vastata lähinnä kasaa romurautaa.

Osta joku käytetty tunnettua merkkiä oleva pyörä. Tulee loppupeleissä halvemmaksi ja säästää luultavasti myös hermoja, sillä eihän noista halpamopoista ikään tiedä mitä ne on...

Voi ollakin. Mutta kun noita merkkipyöriä on melko vaikea jopa käytettyinä lähteä etsimään mun budjetille sopivaan hintaan. Minä en ole kovin vaativa kuski. Pääasia on, että pääsee paikasta A paikkaan B. Ja itse en usko, että tuo aivan paska pyörä edes on.

Lähinnä nyt vaan kiinnostaisi tietää tosta modaus-operaatiosta. Mitä tulee ottaa huomioon? Täytyykö jonnekin ilmoittaa toimenpiteiden jälkeen? Miten se koko homma ylipäätänsä hoidetaan?
biggrin.gif
Eikös sitä kuitenkin saa ruuvata miten tykkää, kunhan ei vaan mene tuon 11kW:n yli?

Olen samaa mieltä muiden kanssa; osta käytettynä kunnon peli. Vaikka saisit huiput viritettyä 100 km/h niin kukapa jaksaa ajella aina sen mitä pyörällä pääsee. Ravistaa ja täristää varmasti aika kivasti kun mennään kaasu pohjassa pitkiä aikoja.
crazy.gif

Eli jos ajot on pieniä ja nopeus 40 - 60 km/ h niin tollainen kinkki kai menettelee mutta tosiaan vaihtohintaa ei juurikaan ole edes vuoden päästä.
Pöyrä alle ja menoksi
062802moto_prv.gif

Tuhannet kiitokset Harballe!

Enpäs vielä noihin sivuihin olekaan törmännyt, mutta nytpä heräsi mielenkiinto ainakin tuota Viragoa kohtaan. Eroa kinkkuun kun ei ole muutakuin kympin verran! Kiitän, ja jospa kohta nähtäisiin oma pyörä esittelyssä!
cool.gif
smile_org.gif

Qingqi 125cc Pioneer Custom (http://www.myllymaennettikauppa.fi/product_info.php?cPath=26_41&products_id=189).

Tuota käydään varmasti katselemassa ihan liikkeessä asti (Myllymäen Rauta OY, Raahe), ettei kuitenkaan mitään sikaa säkissä mennä ostamaan. Ko. pyörän kun pystyisi tilata ihan omaan kotiinsa. Ja sitten itse aiheeseen.
Noi Kinkyn video esittelypätkät ovat uskomattoman hauskoja katsoa.
Kinkyn videot

Uskomaton kaunotar.... kromipintaa...kromiset kaatumaraudat...on se kaunotar. Kannattaa vilkaista.
biggrin.gif
biggrin.gif

Back