Mulla aiemman omistajan jäljiltä kolme vuotta vanha käppyrä jossa 125hp/98Nm samansuuntaisella kokoonpanollaMinun -07 Tuonosta on penkitetty 125hp / 115Nm.
LeoVincen sliparit ja map2 varustuksella. Toimii.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla aiemman omistajan jäljiltä kolme vuotta vanha käppyrä jossa 125hp/98Nm samansuuntaisella kokoonpanollaMinun -07 Tuonosta on penkitetty 125hp / 115Nm.
No, mitähän vikaa tosta meikäläisen vehkeestä sitten puuttuuMulla aiemman omistajan jäljiltä kolme vuotta vanha käppyrä jossa 125hp/98Nm samansuuntaisella kokoonpanollaMinun -07 Tuonosta on penkitetty 125hp / 115Nm.
![]()
Siihen en osaa mitään veikkausta heittää kun ei ole vanhempi Tuono/Mille tuttu, pisti vaan silmään nuo oman kikottimen vääntölukemat.No, mitähän vikaa tosta meikäläisen vehkeestä sitten puuttuuMulla aiemman omistajan jäljiltä kolme vuotta vanha käppyrä jossa 125hp/98Nm samansuuntaisella kokoonpanollaMinun -07 Tuonosta on penkitetty 125hp / 115Nm.
![]()
![]()
Hups! Kyllä nyt on myönnettävä, että ulkomuistini heitti pikkusen yläkanttiin. Sorry.Mulla aiemman omistajan jäljiltä kolme vuotta vanha käppyrä jossa 125hp/98Nm samansuuntaisella kokoonpanollaMinun -07 Tuonosta on penkitetty 125hp / 115Nm.
![]()
Vikakoodien luvusta ei selvinnyt muuta kuin, että tyhjäkäynti on korkealla eli 1:sessä. Mutta ei kait se vaikuta tehoihinPakko olla bugi jossain... Penkissä ehkäpä![]()
Aika oudolta tuntuu. Tuon verranhan pitäisi lähteä jo Capostatiedä voiko PC:lläkään tuosta selvitä, vai onko jotakin isompaa vikaa kyseessä.![]()
Muuten noissa edellisissä postauksisa melko vinhoja heittoja. Toisella mitattu 125hp/98nm ja toisella 125hp/115nm. 17% heitto väännössä samalla huipputeholla, lieneekö kuuluisa keskialueen kuoppa hoidettu suoraksi jälkimmäisessä.
Edittiä: Mitäänhän en mistään tiedä, mutta essonbaarijuttujen perusteella: Kaipa tuossa kannattaisi lähteä perusasioista - näyttääkö sensorit oikein (esim. TPS, eikä ole palloseurasta puhe), onko ilmansuodatin täynnä pikkuoravia, tulpat kohdillaan, bensaletkuissa ei mutkia ja bensansuodatin jopa päästääkin soppaa läpi - ehkä lopulta myös tuottaako bensapumppu tarpeeksi painetta. Perusteluita: Kuullut olen tapauksista joissa TPS näyttänyt mitä sattuu ja sen seurauksena injektorit syöttävät myös mitä sattuu, hapenpuute saattaa ahdistaa ja soppaakin olisi tarve saada. Erään laitteen (ei Aprilli) olen itse kokenut jossa bensansuodatin oli niin tukossa, että oli ihme että koko romu edes kulki. Toisaalta voisi katsoa aukeaako läppärungot täysin (vaijerien säätö), venttiilivälykset kohdillaan, pakoputkiston vuoto tai jopa laahaava takajarru, ketjut ja rattaat tuskin noin paljon voivat hukata vaikka olisivat kuinka loppu... Kaipa moottorista voisi lopulta tarkistaa puristukset jos ei mikään auta.
Ehkä viisaammat osaa kertoa lisää. Mikään noista ylläolevista ei tietääkseni tyyppivikana ole, eli toistaakseni vielä, arvailuja vain.
Linkki vikakoodien tarkastamiseen, tuolla lailla pitäisi selvitä myös TPS-säädöt oikealla puolella näyttöä - pitäisi lukea 0 kaasu suljettuna, ymmärtääkseni. Tässä toinen linkki jossa selitetty asia.
Taisi olla vanhempaa vuosikertaa eli Axonella voi korkeintaan yrittää soitella Italiaan tossa tapauksessaParikymmentä kaakkia sulta sieltä uupuu. Vie pyörä Tattikselle MJL-huoltoon Axonella säädettäväksi niin loppuu pähkäily, kun asialle ei voi oikein muuta tehdä.
Ex omani antoi 110 hp takaselta MR Powerin penkistä aikanaan. Avara ilmaboksi, lastu vaihdettu ja vakioputki...Yksi puhuu takapyörätehosta ja muut kampiakselitehostaKunnossa olevasta Aprilian koneesta pitäisi lähteä n. 125 hv kampiakselilta, joka vastaa n. 112 hv takapyörältä (häviö vähän reilu 10 %). Vakio (kuristettu ja vakiomäppäys) antaa n. 105 hv takapyörältä. Eli reilu 5 hv on tuosta kadoksissa, joka voi osin johtua myös dynon kalibroinnista.![]()
Mä en vissiin osaa sitten lukea, mutta kuka on puhunut konetehoista?Yksi puhuu takapyörätehosta ja muut kampiakselitehostaKunnossa olevasta Aprilian koneesta pitäisi lähteä n. 125 hv kampiakselilta, joka vastaa n. 112 hv takapyörältä (häviö vähän reilu 10 %). Vakio (kuristettu ja vakiomäppäys) antaa n. 105 hv takapyörältä. Eli reilu 5 hv on tuosta kadoksissa, joka voi osin johtua myös dynon kalibroinnista.![]()
No siis pelkällä lastullako tän saa aikaiseksi![]()
Musta ihan riittävästi huomioiden hinnan
Arrowin lastuun verrattuna käyrä on paljon terveempi.
Happy dynolta juu vaikuttaaAsiasta sen enempää tietämättä, mutta jos toi dynotulos on vanhempi kuin tältä vuodelta, niin aiemmin Prätkäpajan dyno näytti sen verran yläkanttiin että saatu takistulos oli todellisuudessa aika lähellä moottoritehoa...
Ei kun mulla on ainakin mennyt vanha ja uusi versio sekaisin. Selontekosi on siis hyvinkin totta. Seison korjattuna ja ihmettelen eikö Itävaltalaismyllyssä enempää löylyä piisaa... Vaihtoon se on varmaan omakin pistettäväYksi puhuu takapyörätehosta ja muut kampiakselitehostaKunnossa olevasta Aprilian koneesta pitäisi lähteä n. 125 hv kampiakselilta, joka vastaa n. 112 hv takapyörältä (häviö vähän reilu 10 %). Vakio (kuristettu ja vakiomäppäys) antaa n. 105 hv takapyörältä. Eli reilu 5 hv on tuosta kadoksissa, joka voi osin johtua myös dynon kalibroinnista.![]()