Kokeileppa ihan oikeasti toimivaa CBR:ää äläkä mitään maailmanlopun pommia jonka kuvan tuosta sun selostuksesta sai.Siinä oli kyllä joitakin sähköjärjestelmävikoja, ajovalot sammuilivat ja käynnistys kuulemma takkuili, mutta koneessa ei ollut. Siis kyseessä oli piikki. Samalla mallilla ajoin inssinikin ja nekin tärisivät, mut sen jälkeen siirryin omallani ajelemaan. Se ei juuri tärise ollenkaan, on kuin kissa. Siihen tottuneena kokeilin sit sitä niin ihmettelin valtavasti sitä.*huoh*kokeilin kerran kaverini cebaria ja sen koko runko tärisi, eniten katteet ja ohjaustanko, kun kierrokset oli lähellä ja yli 8000 kier/min. En yhtään tykännyt siitä kun sormista tahtoi mennä tunto tangon koko ajan täristäessä....![]()
On tainnu mopossa olla "muutakin" vikaa![]()
Kiva kun on nuorella yritystä ja kiinnostusta, mutta näin "vanhana" akkana voin sanoo, et mitään et kyllä opi täältä sivuilta, vaan ajamalla ja kokeilemalla mikä tuntuu hyvältä ja millä jaksat/haluat ajaa..yksin tai kaksin.
Mopoilu kun on nääs "yksilölaji"![]()
Nii enhän mie opikkaa, mutta täältä saa jonkun näköistä osviittaaPidänhän minä veturin ja falcon omistajiin tällä hetkellä yhteyttä. Olen minä etsinyt näille pyörille seuraakin, etteivät ole ainoat merkit mitä katson. Saman merkkisiä eri pyöriäkin on.![]()
Meinaan tuo Hondan nelari on hiton tasanen ja värinätön kone.