• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aprilia SL Falco kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topo68
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Topo68

"titteli"
Siis SL, ei AL... otsikkoa kun ei pysty muokkaamaan
omg.gif

Parin vuoden tauon jälkeen olisi taas tarkoitus ajella muuallakin kuin metsässä.  
062802moto_prv.gif

Kaipaisin kokemuksia Aprilia SL Falcosta (vm.2000)
- hyvää?
- huonoa?
- vikoja?

-Topo-

Hyvä ja laadukas mopo! Itsellä 2 ajo kautta takana kyseisellä pelillä. Moottori on mukavan luonteikas ja potkua riittää kivasti. Ajoasento on hyvä ja ajo-ominaisuudetkin erinomaiset.
Miinuksena pakko myöntää että oma falco oli aika sade herkkä. Eli ei aina tykkää käynnistyä sateella.
Eli ei muutakuin Falcotin alle ja  
062802moto_prv.gif

Ei näytä olevan hirveästi motoristeilla kokemusta kyseisestä mallista
nixweiss.gif

Hondan kohdalle kun heitti kysymyksen, niin parissa päivässä oli useamman sivun verran vastauksia.
biggrin.gif

Huomenna liikkeeseen katsomaan tarjottua Falcoa
033102beer_1_prv.gif

Punainen joka oli Nettimotossa, Tampereella?

Aprilia racingin putket jne? Hieno peli ja hinta kohdallaan.

Itse katselin samaa, olisin voinut Futuran vaihtaa siihen.

Hienolta tuntuu.
cool.gif

Muutamia vikoja tietysti löytyi, mutta ne on hoidettu.
Oli imuvuotoa ja synkkaukset pielessä.
Ei muuta kuin
062802moto_prv.gif

JMH sanoi:
Näitä ei Suomessa paljoa ole, mutta pakko linkata tänne, kun Ned Liverpoolista päätti vuonna 2015, että Falco tarvitsee lisää pauhua.

Tässä mennään tällä hetkellä. Aika saatanan hieno tehokäyrä:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?306815-falco-turbo&p=4367850&viewfull=1#post4367850

On kyllä komean tasainen käyrä ja aika kova lopputulos kun vertaa alkuperäisiin tehoihin!! :thumbup: Falco oli viime kesänä yksi vaihtoehto mutta päädyin Futuraan. Toivon että Aprilia vielä nousee tuolta marginaali tuotteesta uuteen loistoon, itse ainakin olen tykännyt. :orgmp2:

Back